אפליקציה טובה ללמידת גרמנית

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

ברכות! החלטתם ללמוד את השפה הגרמנית. כעת אתם מתלבטים כיצד ואיך לעשות את זה – האם ללכת לקורס ייעודי באיזשהו מוסד המלמד שפות? האם לשכור מורה פרטי לשם כך? ומה עם הטרנד של אפליקציות ללימודי שפות, עליו שמעתם? לפני שאתם רצים להוציא כספים רבים על קורסים ומורים פרטיים, שהינם טובים בפני עצמם, נציג בפניכם מספר אפליקציות מומלצות ללימודי גרמנית, שעשויות לספק את התוצר הרצוי ולחסוך לכם זמן וכסף.

 

למה בכלל ללמוד גרמנית?

לפני שאתם בוחרים באופציה מסוימת, חשוב לשאול את עצמכם למה אתם רוצים ללמוד גרמנית ומה השימוש שתעשו בשפה. בין אם אתם לצורך הנאה והעשרה ובין אם אתם לומדים עבור מטרה מקצועית כלשהי, כמו השקעות בגרמניה, חשוב לבחון מה השימוש שתעשו בשפה כדי להתאים את תהליך ואופי הלמידה עצמו. ככל שאתם בוחרים באפשרות של למידה דרך אפליקציה, הפסקאות הקרובות יציגו בפניכם מספר אפשרויות שונות.

 

אפליקציות MosaLingua

אחת מהאפליקציות הפופולריות ביותר שיש כיום, עם למעלה מ-7 מיליון משתמשים ברחבי העולם. האפליקציה נבנתה בידי כ-30 מומחים לשפה הגרמנית ומציעה מספר מודלים ואפשרויות למידה אינטראקטיבי עבור קהל הלקוחות שלהם, בצורה יעילה ויחסית נוחה לכיס של המשתמשים הפוטנציאליים.

 

אפליקציית Babbel

אפליקציה שמקום מושבה העיקרי הינו ברלין, אך בעלת משרדים בינ"ל במדינות וערים נוספות ואף מציעה מספר רב של שפות לימוד, ביניהן גרמנית. האפליקציה נבנתה בידי למעלה מ-100 מומחי שפה מרחבי העולם, אשר בנו ויצרו סיטואציות שונות מחיי היומיום וכן מהחיים המקצועיים בשביל לאפשר למשתמשים ללמוד ולהיערך לשימוש עתידי בשפה. בנוסף, ישנה אפשרות להתאים את הלימוד לקצב האישי של כל משתמש, בין אם דרך הטלפון הנייד למשך 10 דקות ביום ובין אם דרך הטאבלט למספר שעות ביום.

 

אפליקציית Drops

אפליקציה בת מספר שנים ויחסית חדשה בשוק, אשר מאפשרת למשתמשים ללמוד מספר שפות, לרבות גרמנית, באמצעות משחקי אסוציאציות ודרכי לימוד שונות. האפליקציה הופכת לפופולרית במיוחד מדי שנה ואנשים רבים בוחרים בה, ולא בכדי היא אפליקציית לימודי השפות בעלת קצב הצמיחה הגבוה ביותר בעולם. בדומה ליתר האפליקציות, ניתן ללמוד גרמנית באמצעות קצב למידה אישי אשר משתנה ממשתמש למשתמש ובאופן שיתאים לו בצורה האידיאלית לשם השגת המטרה.

 

אפשרויות נוספות

כמובן שישנן אפשרויות רבות ונוספות שקיימות בשוק, אך במאמר זה לא נספיק להקיף את כולן. הדבר החשוב ביותר, כפי שצוין לעיל הינו לבחון את הצורך שלכם ואת השימוש העתידי בשפה בשביל להבין מהי הדרך הנכונה ללמידה.

דבר נוסף שחשוב לזכור בהקשר של האפליקציות הינו שישנה תקופת ניסיון לפני שאתם נדרשים לשלם עליהן. לכן, השתעשעו איתן ובחנו איזו אפליקציה יותר נוחה ואינטואיטיבית עבורכם, כיוון שתהליך למידת השפה הינו ארוך, ונוחות השימוש הינה אלמנט חשוב במיוחד.

 

ספר