אפליקציות מומלצות לניהול העסק שלך

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

הטלפונים החכמים מלווים אותנו ברוב שעות היממה.

אם אתם בעלי עסק, אתם בטח מכירים את התחושה הזו שאתם מחפשים את הטלפון החכם שלכם בכיס ולא מוצאים אותו ורגע לאחר מכן, אתם מגלים שאתם אוחזים בו מכיוון שאתם באמצע שיחה.

זוהי סיטואציה מוכרת לבעלי עסקים רבים. עניין נוסף שמשותף לבעלי עסקים רבים הוא העבודה כי הם אינם מנצלים את האפליקציות שהם יכולים להוריד אל הטלפון החכם למטרות שקשורות לעסק.
אם גם אתם לא עשיתם שימוש באפליקציות למטרת העסק עד היום, דעו שהגעתם למדריך הנכון וחייכם עומדים להשתנות לאחר שתקראו את השורות הבאות.

 

להלן האפליקציות שיסייעו לכם בניהול העסק:

  1. הנהלת חשבונות

אפליקציה בשם "SMARTBEE" תסייע לכם בניהול העסק. אתם יכולים להנפיק באמצעותה חשבוניות וכל מסמך חשבונאי אחר שאתם זקוקים לו.
אם לא דע בכך, האפליקציה מאפשרת לכם לתעד את כל הוצאות העסק וגם לעקוב אחריהן באופן שוטף, ממש כמו שיועצים עסקיים עושים. המערכת של האפליקציה מאפשרת לבצע ניהול חשבונות מלא ומקלה עליכם בהעברת המסמכים אל רואה החשבון (המסמכים מועברים ישירות אל רואה החשבון שלכם).
חשוב לנו לציין כי לדעתנו חובה ליצור קשר עם אייל פז ייעוץ עסקי בנוסף לשימוש באפליקציה זו. הסיבה לכך היא שאתם צריכים לקבל הכוונה וייעוץ עסקי בכל הנוגע להתנהלות פיננסית נכונה בעסק עוד לפני שאתם עורכים את הנהלת החשבונות של העסק. דעו כי עסקים שאין להם ייעוץ פיננסי עשויים למצוא את עצמם בקשיים כלכליים לאחר זמן מה. לכן, כדאי שתפעלו בהתאם.

 

  1. סריקת מסמכים

נמאס לכם לקום כל פעם מהכיסא ולגשת למזכירות בשביל לבקש מהן לסרוק לכם מסמך אחד ולשלוח למייל שלכם?
תתקדמו!
תכירו את האפליקציה "CAMSCANNER". רכה אתם יכולים לצלם מסמכים בקלות ולהמיר אותם לקובץ PFD. בנוסף, אתם יכולים גם לערוך את הקבצים ולהסיר חלקים מיותרים שנכנסו בתמונה.

 

  1. מקליט שיחות

אנחנו בטוחים שיש לכם אפשרות של הקלטת שיחות לטלפונים הנייחים של העסק. הקלטה וגיבוי של שיחות הינה הכרחית לכל עסק באשר הוא זה ברור. אך השאלה היא, האם דאגתם לאפשרות של הקלטה וגיבוי של השיחות שמתבצעות מהטלפון החכם שלכם? אם התשובה שלכם שלילית, אנחנו מציעים שתיגשו מיד אל חנות האפליקציות ותורידו את האפליקציה "מקליט שיחות".
האפליקציה הזו תאפשר לכם להקליט את כל השיחות הנכנסות והיוצאות מהמכשיר החכם שלכם. אם תרצו, אתם תוכלו גם להעביר את ההקלטות האלו למייל כדי לגבות אותן למקרה שתצטרכו אותן בהמשך (אם יש לכם חשבון גוגל, דעו כי ניתן לשמור את ההקלטות באופן אוטומטי בחשבון).
יתרון נוסף לאפליקציה הזו היא שהשיחות נשמרות אצלכם בנייד עם כיתוב נוח שמאפשר לכם לדעת בהמשך מול מי הייתה השיחה ובאיזה תאריך ושעה היא התקיימה.