אפליקציות מומלצות לניהול העסק שלך

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

אפליקציות מומלצות לניהול העסק האישי שלך , כיום בעולם המתפתח והמתקדם הרבה אנשים חושבים שאין כבר לאן להתפתח.

ובכן, העולם הרחב של הטכנולוגיה ושפע האפליקציות העסקיות יכולות להקפיץ בכמה מדרגות את העסק שלך.

ידע טכנולוגי הוא נדרש אבל הוא לא חובה כיום, הכל נעשה קל יותר והאפליקציות נגישות ואיכותיות מאי פעם.

ערכנו במיוחד בשבילכם במאמר זה מספר אפליקציות מומלצות שאולי חלקכם מכירים חלק.

 

האם הטכנולוגיה יכולה להחליף בני אדם

ראשית, אין תחליף למוח האנושי.. ושום טכנולוגיה בעולם לא תוכל להחליף את המוח הטבעי והאנושי שלנו. רמנם הבינה המלאכותית משתלטת לנו על החיים לאט לאט אבל ייעוץ של אנשי מקצוע מנוסים יובלים את העסק שלכם קדימה בבטחה ויעזרו לכם להשתמש באפליקציות ולמנף את הטכנולוגיה של היום לטובתכם. לדוגמא, אייל פז ייעוץ עסקי.

כיום, ניתן לעשות כמעט הכל מהטלפון האישי שלכם. להדליק את האור בבית עד העברת כספים בסכומים גבוהים והשמיים הם הגבול. כעת, נתחיל בסקירת האפליקציות המומלצות ביותר שלנו אשר יעזרו לעסק שלכם להיכנס לרשימה הגדולה של העסקים.

  1. גוגל דרייב – כיום גוגל היא אולי החברה הכי מתקדמת טכנולוגית בעולם. הכלים שהחברה מעניקה לקהל הרחב (כן כן , בחינם!!) הם בתחומים שונים ומגוונים ,  ידע טוב של בעל עסק שימושים של האפליקציות של גוגל נותן נקודות בונוס משמעותיות. האפליקציה המרכזית של גוגל היא : GOOGLE DRIVE ובתוכה קיימים מספר שירותים שונים כמו FORMS, DOCS, TASK FORMS..
  2. כבר אמרנו שהיום בעזרת הטלפון אפשר לעשות הכל נכון ? באמצעות אפליקציית CamScanner הטלפון שלכם יכול לשמש כסורק מן המניין! באמצעות אפליקציה זו ניתן לסרוק מסמכים , קבלות ולהפוך אותם לקובץ PDF ולשלוח לאנשים הרלוונטים באיכות גבוהה מאוד.
  3. יכולות חשובה נוספת לבעלי עסקים היא סדר וארגון. באמצעות אפלקציה כמו TRELLO ניתן לסדר את הלו"ז שלכם (במידה ואתם אנשים עמוסים וגם אם לא) ניתן לנהל את המשימות שלכם ולשתף אותם עם העמיתים שלכם לעבודה. ניתן לערוך את המשימות שלכם מכמה טלפונים ולשתף את מה שלדעתכם רלוונטי לאנשים אחרים. חשוב לציין שאפליקצי זו חינמית, אבל קיימים שירותים נוספים בתוך האפליקציה שנדרש לשלם תשלום נוסף.
  4. שיווק זה כוח . כיום כל עסק או חברה צריכה איש שיווק ממולח שגדל בתוך הטכנולוגיה ויכול לשווק לכם את העסק ולהגדיל לכם את ההכנסות בצורה שלא ציפיתם בכלל. אז איך עושים זאת? הרבה מאוד בעזרת אפליקציות חברתיות כמו FACEBOOK, INSTAGRAM , TWITTER… הקהל רחב מאוד באפליקציות אלה ופרסומות אחת שלכם יכולה להגיע לכל כך הרבה מקומות.

 

לסיכום

עולם האפליקציות הוא עולם רחב שרק ממשיך לגדול ולהתפתח עם השנים. במידה ואתם בוחרים אפליקציה כדאי ללמוד את כל היכולות של האפליקציה כי לנצל את מלוא השירותים שלה והיכולות של האפליקציה. זכרו שעסק מצליח הוא עסק עם בסיס טכנולוגי חזק.