בדיקת ביטוחים ממכשיר הטלפון – כל השלבים

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

בעולם שאנחנו חיים בו אין לדעת מה יקרה מחר המציאות משתנה מרגע לרגע ומציבה אותנו בפני סיטואציות מגוונות, שמותירות אותנו פעמים רבות אובדי עצות וחסרי אונים אל מול ההתמודדות איתן. בגלל שהחיים כל כך לא צפויים, אנשים רבים פונים אל עולם הביטוחים על מנת לבטח סיטואציות שונות שעלולות לקרות להם – ביטוח רכב לכל סיטואציה שתקרה בזמן הנסיעה בו, ביטוח בריאות למקרה של התמודדות עם מחלה בלתי צפויה וגם ביטוח דירה שיבטיח כיסוי על כל מה שנמצא בתוכה, בכל מצב קיצון. כדי לדעת איזה ביטוחים קיימים עבורכם, תוכלו לבצע בדיקת ביטוחים ממכשיר הטלפון הנייד שלכם. איך עושים את זה? הנה הדרכה עם כל השלבים הרלוונטים.

 

מכשיר הטלפון שלכם – הרבה יותר חכם ממה שאולי חשבתם

מכשיר הטלפון שלנו מאפשר לנו לבצע כל כך הרבה פעולות היום, עד שלפעמים נדחה שהוא הפתרון שלנו לכל דבר. מעבר לרכישת מוצרים בצורה מקוונת עם משלוח עד הבית, גלישה ברשתות החברתיות וחיפוש שך דברים שונים באמצעות דפדפן האינטרנט, מציע מכשיר הטלפון שלכם גם בדיקה של דברים שונים, כשבדיקת ביטוחים היא אחת מהן.

 

בדיקת ביטוחים ממכשיר הטלפון – כל השלבים בדרך לתוצאות

במדינת ישראל קיימות כמה וכמה חברות ביטוח מתחרות שמציעות כל מיני סוגי ביטוחים בעלויות שונות ועם היקף כיסוי שונה. היות וכל אחד ואחת מאיתנו הם אנשים שונים אחד מהשני, לכל אחד מאיתנו יש את הצרכים הספציפים לו, ובהתאם הפוליסות השונות יכולות להתאים או לא להתאים לכל אחד ואחת מאיתנו.

לכן, בדיקת ביטוחים ממכשיר הטלפון היא חשובה מאוד, והיא מתאפשרת היום בצורה נגישה, ידידותית, פשוטה וקלה גם עבור מי שלא בדיוק משתמש בטלפון שלו לעיתים קרובות.

 

אז איך זה עובד?

זה השלב להכיר את מיזם הר הביטוח. מדובר כאן על מיזם שבא במטרה לאפשר לכם לבצע בדיקת ביטוחים מכל מקום – ממכשיר הטלפון, מהמחשב או מכל מכשיר אלקטרוני כזה או אחר. הר הביטוח מאפשר לכם לקבל את התמונה המלאה בנוגע למצב הביטוחים שלכם – אילו ביטוחים כבר קיימים עבורכם, אילו ביטוחים עוד לא קיימים עבורכם ועוד. בנוסף לזה, בדיקת ביטוחים יכולה להראות לכם שקיימות עבורכם שתי פוליסות עבור אותו סוג ביטוח – סיטואציה שנקראת כפל ביטוחים.

כדי לבצע בדיקת ביטוחים היכנסו לאתר של מיזם הר הביטוח, הקלידו כמה פרטים אישיים שיסייעו למערכת לזהות אתכם ולוודא שאתם אכן אתם, ותוך שניות ספורות תתקבל בפניכם טבלה המרכזת את כל הביטוחים הקיימים עבורכם, אצל איזו חברת ביטוח עשיתם אותה וכמובן אפשרות למעבר לצפייה בתנאי הפוליסה והמחיר שאתם משלמים עבורה.

 

בדיקת ביטוחים – לדעת בדיוק איפה אתם עומדים

באמצעות בדיקת ביטוחים תוכלו להחליט האם להחליף את הפוליסות הקיימות עבורכם, האם הן עדיין רלוונטיות עבורכם ואילו ביטוחים נוספים תצטרכו לרכוש לעצמכם על מנת להיות מוגנים. בהצלחה!

 

סוגים של ביטוחים