בידורית קריוקי מקצועית מומלצת [ דירוג בידוריות איכותיות ומומלצות 2021 ]

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

האמת היא שלמעלה מ-90% מהסוגים השונים של הבידוריות הקיימות בשוק כיום בשנת 2021 הם ברמה נחותה כפי שחלק מהגולשים שקוראים את הכתבה הזו מכירים.

קיימים למעלה מ-150 דגמים של בידוריות קריוקי, אך את הבידוריות האיכותיות והמקצועיות ניתן למנות על "כף יד אחת".

אם אתם מחפשים בידורית מומלצת לקנייה , מומלץ שתקראו כתבה זו עד סופה. תהיו מרוכזים.. מתחילים…

 

בידורית פשוטה

מה זה בידורית פשוטה, וכיצד ניתן לזהות בידורית פשוטה ?

  • בידורית קריוקי פשוטה, ע"פ רוב תעלה לכם בין 400 ₪ ל- 900 ₪ ופה צריכים להידלק "נורות אדומות"… הפתגם העתיק והידוע אומר "אין מתנות חינם" או "הזול עולה יקר"… תקף גם כאן ….
  • המגבר – אם אתם רוצים להבחין בין בידורית פשוטה וחלשה לעומת בידורית עם סאונד איכותי ועוצמה חזקה, ראשית, התבוננו במגבר, כיצד? פשוט וקל, הרימו את הבידורית. אם הבידורית קלה מאוד, סביר להניח כי מדובר בבידורית פשוטה, מה שמצביע על עוצמה חלשה, איכות סאונד נמוכה, וסבירות גבוה לתקלות בטווח הקצר והמיידי.

בידורית קריוקי פשוטה, תהיה בעלת משקל נמוך ביחס לגודלה, לדוגמא בידורית פשוטה בגודל 10" תשקול כ 5-6 ק"ג, לעומתה בידורית קריוקי 10" תשקול כ 9-10 ק"ג. בידורית פשוטה בגודל 15" תשקול כ 9-10 ק"ג, לעומתה בידורית קריוקי 15" תשקול כ 13-15 ק"ג ולפעמים אף יותר.

  • אלמנט הבס – אם אתם מגבירים את הווליום של הבידורית והצלילים מקבלים עיוותים, סימן שמדובר באלמנט בס אשר חלקו כולו פלסטיק ואינו 100% מגנט כמו בבידוריות האיכותיות.
  • סוג המיקרופונים – מיקרופונים של בידוריות בטכנולוגיית VHF יהיו קלים יותר, והמשמעות היא טווח קליטה נמוך ואיכות סאונד "מעומעמת". לעומת זאת מיקרופונים של בידוריות בטכנולוגיית UHF יהיו כבדים יותר, אבל עם סאונד ברמה גבוהה יותר עם שידור חלק וללא ניתוקים והפרעות.
  • איפה אתם קונים את הבידורית? חנויות ורשתות אשר זו לא התמחותם, והם מוכרים בידוריות קריוקי "על הדרך" ומעבירים "ארגז מיד ליד" 99% שמדובר בבידוריות שאינן איכותיות ומקצועיות. אם תחפשו בידורית קריוקי מומלצת איכותית ומקצועית, תוכלו למצוא אותם רק ב"חנויות מתמחות" בתחום הסאונד וההגברה.

 

מקרופונים

כיצד ניתן לזהות בידורית קריוקי איכותית ומקצועית ?

טווח המחירים של בידוריות איכותיות ומקצועיות נמצא בטווח של 1800 ₪ ועד 7000 ₪.

לא כל אחד מוכן להשקיע סכומים של 3000 ₪ או 4000 ₪ ואף יותר, ולכן אם אם אתם מחפשים בידורית זולה ניתן למצוא אותם בתחנות דלק, רשתות שונות מבלי להזכיר את שמם..

אך חשוב לדעת, כי בידורית קריוקי איכותית ומקצועית תוכל לשמש אתכם לטווח הארוך (מס' שנים טובות) וגם תהנו מהיתרונות שנמנו לעיל כבר על ההתחלה.

6 בידוריות קריוקי המקצועיות והאיכותיות אשר נבחרו ע"י צוות אתר גרופר המתמחה בעולם הטכנולוגייה, סלולר וגאדג'טים, נבחרו לאחר בדיקה של למעלה מ- 20 דגמים שונים של בידוריות קריוקי שבוצעו בחנויות שונות.

 

  1. המקום הראשון – בידורית קריוקי מקצועית 12" Klark&Helmer Splendor Z

בידורית Klark&Helmer מסדרת Splendor התמקמה בטופ של הדירוג ועונה על כל הקריטריונים הן באיכות סאונד, הן בעוצמה, והן במפרט הטכני.

ה- Splendor Z כוללת נתונים מרשימים והספק מקסימלי גבוה של 800 וואט, עם אלמנט בס של 12  אינץ', וכוללת מיקסר מלא, עם בלוטוס וכניסת USB ואף כוללת 4 ערוצים, שליטת בס וטרבאל, וגם דיילי ואקו הניתנים לשליטה כל אחד בנפרד.

לבידורית ה- Splendor Z צמד מיקרופונים אלחוטיים מקצועיים בתדרי UHF, עם 0% ניתוקים והפרעות. עם מגירה פנימית ייחודית לאחסון האנטנות והמיקרופונים.

לבידורית ידית טרולית עם גלגלים איכותיים, ו- 2 מצברים פנימיים (בשונה מרוב הבידוריות המגיעות עם מצבר 1 בלבד) רבי עוצמה המאפשרים שימוש ממושך ללא תלות ברשת החשמל.

[ ראו כאן סקירה מורחבת אודות הבידורית באתר TGSPOT [

 

  1. במקום השני – בידורית קריוקי עוצמתית ואיכותית Air 3000 Proxtone

    בידורית Air3000

בידורית Air3000 של המותג Proxtone, המוכרת והפופולארית תקבלו עוצמה, איכות סאונד ואמינות שאין בהרבה בידוריות. הבידורית מגיעה עם נתוני פתיחה מעולים.

הבידורית חזקה ועוצמתית מאוד, והיא בגודל 15" , הספק אדיר של W800, עם סאונד חם ועוטף, הבידורית מגיעה עם 2 יח' של מיקרופונים אלחוטיים בתצורת  UHF. לבידורית ידית טרולית עם גלגלים איכותיים.

לבידורית קיימת קישורית בלוטוס וכניסת USB ואף כוללת 2 כניסות לצמד מיק

 

רופונים חוטיים נוספים,  לבידורית שליטת בס וטרבאל נפרדת למוסיקה, ושליטה נפרדת למיקרופנים – יתרון גדול.

[ ראו כאן סקירה מורחבת אודות הבידורית באתר WALLA ]

 

 

  1. במקום השלישי – בידורית קריוקי איכותית וקטנה Spirit 1000

     

למקום השלישי השתחלה דגם נוסף של המותג Proxtone הלא היא בידורית  Spirit1000, אחת מהבידוריות הפופולארית ביותר, ומספרת את הסיפור של עולם הקריוקי.

 בידורית Spirit1000 קומפקטית יחסית ולמרות זאת תקבלו עוצמה, איכות סאונד ואמינות שאין בהרבה בידוריות בגודל 10". לבידורית ידית טרולית עם גלגלים איכותיים.

הבידורית מעולה מאוד, והיא בגודל 10" כאמור , הספק מקסימלי גבוה ויפה של W500, עם סאונד נקי, עדין, ועוטף, הבידורית מגיעה עם 2 יח' של מיקרופונים אלחוטיים בתצורת  UHF.

 

Spirit1000

  1. במקום הרביעי – בידורית הגברה ניידת TRX Audio Pavilion

TRX Audio Pavilion

לסאונד של מערכת הגברה ניידת TRX Audio Pavilion אתם תהיו מופתעים. אומנם המערכת אינה נטענת וחייבת להיות מחוברת לחשמל. אך המערכת הזו כוללת מיקסר, קישורית בלוטוס, ומעבד DSP.

המערכת מתפרקת ל-2 יחידות כך שהיא ניתנת לנשיאה וניוד בקלות, וכוללת תיק נשיאה.

TRX Audio Pavilion 2

תצורת המערכת היא מאוד ייחודית, ולמעשה כוללת סאב 8" הנמצא בתחתית, ועמוד "קולונה" המכיל 6 דרייברים של טוייטר, המספקים סאונד ברמות גבוהות ועוצה חזקה ומפתיעה.

החסרון העיקרי של המערכת היא שאינה נטענת כאמור, ואינה כוללת מיקרופונים אלחוטיים (הניתנים לקנייה בנפרד).

 

 

  1. במקום החמישי – בידורית קריוקי איכותית מקצועית Bose S1 Pro

Bose S1 Pro

את המותג Bose לא צריך להציג בפניכם, סביר להניח שהרבה מן הקוראים יכירו…

אז Bose  הביאו לנו בידורית קומפקטית בגודל 6". אומנם קטנה אבל סאונד מעולה כיאה למותג Bose. אך אל תצפו לעוצמה "מפציצה", משום שעם כל הכבוד עדיין מדובר ברמקול קטן יחסית לבידוריות אחרות… אבל המוצר פשוט יפהיפה מבחינה ויזואלית.

Bose

הבידורית נטענת , אך החסרונות העיקריים הם בכך, שאינה כוללת מיקרופונים אלחוטיים, ולא ניתן להוסיף גם.

 

 

  1. המקום השישי – בידורית קריוקי מקצועית 10" Klark&Helmer Splendor X

Klark&Helmer Splendor X

בידורית נוספת של המותג Klark&Helmer מסדרת Splendor נכנסה לדירוג הבידוריות המומלצות והאיכותיות ביותר, והתמקמה במקום מכובד בדירוג. כמו בדגם ה12" גם בידורית זו עונה על כל הקריטריונים הן באיכות סאונד, הן בעוצמה, והן במפרט הטכני.

הסיבה שהבידורית נדחקה למקום ה-6 הוא בשל מחירה הגבוה יחסית, אך "יש תמורה לאגרה".. 🙂

- Splendor X

בידורית ה- Splendor X מגיעה עם נתונים מרשימים והספק מקסימלי גבוה של 700 וואט, עם אלמנט בס של 12  אינץ', וכוללת מיקסר מלא, עם בלוטוס וכניסת USB ואף כוללת 4 ערוצים, שליטת בס וטרבאל, וגם דיילי ואקו הניתנים לשליטה כל אחד בנפרד.

לבידורית ה- Splendor X צמד מיקרופונים אלחוטיים דיגיטליים בתדרי UHF, עם 0% ניתוקים והפרעות. עם מגירה פנימית ייחודית לאחסון האנטנות והמיקרופונים.

לבידורית ידית טרולית עם גלגלים איכותיים, ומצבר פנימי גדול ורב  עוצמה (הגורמים למשקל כבד יחסית של 16 ק"ג ) ומאפשר שימוש ממושך ללא תלות ברשת החשמל.

כתב: אריאל שמאי – טכנאי סאונד והגברת קול.

[ראו כאן מבצעי בידוריות באתר היבואן ]