בניית אפליקציות 2020

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

אפליקציות בטלפונים החכמים בימנו

הקצב בו מורידים אפליקציות למכשירים הסלולריים החכמים עולה מיום ליום. בשנת 2020 צפי ההכנסות מפיתוח אפליקציות למכשירים ניידים ומכירתם או הכנסה למפתחים באמצעות פרסומות המופיעות בהן, הוא כ- 189 מיליארד דולרים. כיום בשתי חנויות האפליקציות המובילות בעולם של GOOGLE PLAY  ובחנות של APPLE  יחד, זמינות יותר מ- 5 מיליון אפליקציות שונות להורדה. גם מדינת ישראל  יודעת להנות מכל הטוב הזה ובגדול. כידוע, ישראל נחשבת מדינת הייטק ומובילה בתחום המחשבים, יצאו ממנה סטרטאפים מצליחים ואגזיטים מרשימים רבים שנמכרו בכסף רב מאוד ורווח עצום. אז איך היא משתלבת בעולם האפליקציות והטלפון החכם אתם שואלים?

מסך של פאלפון

אפליקציות לטלפונים חכמים ומדינת ישראל

אכן, גם בעולם האפליקציות ישראל לא נופלת וממשיכה לעמוד בציפיות הגדולות שיש ממנה. ישנם מספר לא קטן של ישראלים שעשו אקזיטים רבים גם בתחום האפליקציות לסלולר. ישראל נחשבת למדינה שמתקדמת מאוד בתחום זה ומפתחת עוד ועוד אפליקציות חדשות בארץ ובעולם. לדוגמא: אפליקציה בשם Yokee Music  העוסקת בפיתוח יישומי מוסיקה אינטראקטיביים נרכשה על ידי Stingy ב-כ- 40 מיליון דולרים, בנוסף, חברת צ'ק הישראלית פיתחה אפליקציה לניהול פיננסי ונמכרה ל intuit -ב- 360 מיליון דולר. וזה עוד לא הכל, אפליקציה נוספת שקשורה בניהול זמנים בשם Timeful  פותחה על ידי שני פרופסורים ישראלים אמריקאים דן אריאלי ויואב שוהם. Timeful למעשה נרכשה על ידי גוגל בעשרות מיליוני דולרים. יש עוד הרבה מאוד דוגמאות בסגנון זה. עולם האפליקציות הוא בהחלט, ללא צל של ספק, עולם עשיר ורחב שעדיין מתפתח וגדל ובהתהוות מתמדת. יש שיגידו שנראה כאילו שהוא אינסופי ויש עוד הרבה לפתח וליצור בו, וכמובן שבהתאמה הרבה כסף לעשות גם כן.

ללמוד איך ליצור אפליקציות ובמה זה כרוך

הרבה סטודנטים הבוגרים במכללות ואוניברסיטאות שונות בהתמחויות הקשורות בעיצוב גראפי או מולטימדיה אינטראקטיבית או תקשורת חזותית, מפנים מבטם לכיוון תחומים שונים בהייטק ובפרט לעבר תחום בניית האפליקציות https://onlinegraphic.co.il/build-mobile-apps-2020 . הסיבות לכך הן די ברורות, כאמור, שוק האפליקציות מלא הזדמנויות ואנשים בעלי יצירתיות האוהבים את תחום העיצוב והמחשבים יכולים לצמוח ולגדול ללא גבולות במקומות אלו. בנוסף, כמובן שאין עוררין על כמויות הכסף המתגלגל בתחומים אלה. מעצב גרפי בעל תושייה ומשמעת עצמית יכול לחבור עם מתכנתים או לנסות בעצמו לתכנת וליצור מאפס עד למאה אחוז את הרעיונות אותם הוא הוגה על הנייר. האפשרויות הן בלתי מוגבלות והיום העולם הדיגיטאלי מאפשר כמעט הכל, עד כדי הגשמת כל חלום ושאיפה. כמובן שכדי לעשות זאת יש ללמוד לימודי עיצוב או תכנות או לדעת איך להתחבר אל האנשים הנכונים במידה ולמדת אחד מהם, להגות תכנית פעולה מחושבת והגיונית על ידי קביעת ותכנון מטרה באופן מקצועי ונכון. בנוסף, כדאי גם לעמוד בדרישותיהן של החברות הגדולות שהזכרנו קודם שלהן יש את החנויות הגדולות בשוק האפליקציות Apple  ו – Google Play . כדי לעשות את כל אלה, כדאי לדעת מה מעניין אתכם ולברר על הלימודים הכי רצויים ומותאמים עבורכם.