גאדג'טים לחדר השינה – כך תשדרגו את חדר השינה שלכם

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

כשמעצבים את חדר השינה המיטה עצמה יכולה להוסיף לעיצוב החדר, אך המוצרים הנלווים – הגאדג'טים, הם אלו שיעשו את ההבדל ויעניקו שדרוג משמעותי לחדר השינה שלכם.

 

מיטות זוגיות מעוצבות

כיום ניתן למצוא מבחר רחב של מיטות זוגיות לחדר השינה וביניהן גם מיטות זוגיות מעוצבות. מיטות עם ראש מיטה רחב, ומיטה רחבה לא פחות, בעיצוב רך או מסוגנן, עם אפיריון ובלעדיו. המבחר הוא כמעט אין סופי. קחו בחשבון, שהמיטה היא אומנם הפריט החשוב בחדר השינה אך לא היחיד, לכן גם אם בחרתם מיטה מעוצבת וודאו שהיא לא מעוצבת מדי.

 

הדומים

הדומים מעוצבים ומרופדים יכולים להוסיף לעיצוב החדר. ישנם הדומים מאורכים כמעין ספסל ללא משענת אותם מניחים ליד המיטה בקצה שלה, וישנם הדומים היכולים לשמש כמושב לפינת איפור.

 

שידות איפור

שידות שמלוות במראה ולעיתים גם במנורות לתאורה טובה יותר. לשידות הללו מגירות לאחסון כל מוצרי האיפור, ושטח רחב עליו ניתן להניח את האיפור הנבחר בעת שמתאפרים מול המראה הנלווית.

 

מראות גוף

מראות באורך מלא, לעיתים במתקן שניתן לכוונון כדי לבחון את הלבוש באופן מלא ומכל הכיוונים לעיתים הן סטטיות. מקל על ההתארגנות ועל ההתאמה של הבגדים מאחר והמראה מראה את כל הגוף במלואו.

 

שידות לילה

שידות קטנות אחת מכל צד של המיטה. שידות אלה מגיעות עם מספר מגירות המאפשרות לאחסן חפצים קטנים, ספרים וכדומה. ניתן להניח עליהן מנורות שולחן קטנות לסיפוק תאורה בצמוד למיטה כדי לאפשר קריאה נינוחה.

 

מפיץ ריח

אחרי שחוזרים מיום ארוך ורוצים להירגע, מפיץ ריח בחדר השינה בהחלט יכול לעזור. מדובר במעין קופסית העשויה מזכוכית או פורצלן ובה נמצאת תמצית ריחנית של עצים, פרחים, וניל או ריחות נוספים לבחירתכם. מפיץ הריח מפזר את התמצית במשך בין חודשיים לשלושה ולאחר מכן ניתן לקנות תמצית נוספת למילוי המכשיר.

 

לסיכום

כשאתם בוחרים לשדרג את חדר השינה שלכם ישנם מספר גאדג'טים שיכולים לעזור לכם בכך. מיטות זוגיות מעוצבות – כיום יש מבחר רב של מיטות זוגיות, וביניהן גם מיטות מעוצבות. בעיצוב יוקרתי או פחות תוכלו למצוא את מה שיתאים לכם. הדומים – מעין מושבים מרופדים שניתן להניח אחרי המיטה או להשתמש בהם כמושב לשידת האיפור. מראות גוף – לעיתים במתקן הניתן לכוונון, לעיתים הן סטטיות כך או כך ניתן לראות את הגוף במלואו ולבחון את התאמת הבגדים מכל הכיוונים ביתר קלות. שידות לילה – שידות קטנות אחת מכל צד של המיטה. במגירות שלהן ניתן לאחסן חפצים קטנים או את הספר שתכננתם לקרוא בסוף השבוע. מעליהן ניתן למקם מנורות לילה לתאורה קטנה וממוקדת. מפיץ ריח – מעין קופסית העשויה זכוכית או פורצלן ומכילה תמצית בעלת ריח נעים כמו עצים, פרחים, וניל וכדומה. התמצית מופצת במשך בין חודשיים לשלושה וניתנת למילוי מחדש.

 

חלל בעיצוב אישי