9 גאדג'טים מדהימים לטריקים וקסמים

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

זהו! לא להתעסק בכלום! המאמר הבא מתייחס לגאדג'טים שאהובים על ילדים ומבוגרים כאחד. אלה לא רק מתנות מגניבות או חפצים שנועדו לייצר שיחה. מדובר בטריקים וצעצועים שמעידים על אופי, סגנון חשיבה, שובבות (באופן מסוים) ועוד כל כך הרבה על הבנאדם. המאמר הבא נועד לכל הגילאים. קריאה נעימה ובחרו היטב!

 

טבעות סיניות

מה שנקרא באנגלית "Oldest trick in the book". הפרדת וחיבור טבעות הניקל הוא אחד מהקסמים המגניבים שאפשר לקנות. מעודד חשיבה, תיאטרלי לחלוטין, לא תופס הרבה מקום ותמיד מפתיע את העוברים והשבים.

 

קובייה אינסופית

הקובייה הזו בכלל מגיע בצורה של כוכב תלת מימדי. מטרת המשתמש היא להרכיב מהכוכב קובייה ולהפך. פאזל שנועד לגרות את חשיבת המשתמש.

 

גליוטינות למיניהן

זה כנראה יהיה הגאדג'ט הכי מפחיד על השולחן שלכם. טריק הגליוטינה, שבאורח פלא מצליח לא לחתוך לכם את היד, מגיע במגוון גדלים שונים, החל ממספיק גדול כדי "לחתוך" לכם את מפרק כף היד ועד לגליוטינה הכי קטנה המיועדת לאצבעות.

 

קוביות משחק משתנות

לא תופס הרבה מקום, מגניב, מעודד חשיבה ומפתח רעיונות חדשים. הגאדג'ט הזול והקטן הזה הוא אחד המגניבים שיש בשוק. בסך הכל קובייה שחורה שברגע הופכת ל6 קוביות משחק קטנות ולבנות. חוץ מטריק זה, יש את קסם הקובייה המתפרקת שברגע הופכת למטבעות ואז מיד הופכת לקובייה.

 

הטייזר המסתווה

במגוון צורות, כמו מצית, מחזיק מפתחות לרכב, עט והיד עוד נטויה. לחיצה קטנה ומיד האדם שמולכם יקבל זרם קל ולא מזיק. אף פעם לא ייצא מהאופנה.

 

קסמי העלמה

אם זה ז'אנר הקסמים שאליו אתם מתחברים, יש לכם מגוון ענק! קופסאות מעלימות, קלפים משתנים ואפילו כובעי העלמה. גאדג'טים אלו לא תופסים הרבה מקום, מתאימים למגוון גילאים, מייצרים עניין ושפע של חומרים מופע קסמים בשביל הילדים.

 

ערכות קסמים

עם שרבי, גלימה ומגוון אלמנטים נוספים, ניתן לקנות ערכות מוכנות מראש עם סטים של קסמים וטריקים. החל מעכשיו, אפשר לעשות עם הטריקים בתוך הערכה מה שרוצים! להסתובב עם אחד מהם באופן קבוע, להרים הופעה למשפחה או סתם לשגע את החברים – הכל תלוי בכם!

 

קסמים מרחפים

הגיעה ההזדמנות שלכם ללמוד את הטריק שראינו בכל תכניות הקסמים! הגיע תורגם ללמוד איך מחזיקים ב2 ידיכם קלף או שטר וגרום להם לצוף ולרחף באוויר. יש טריקים שכוללים גם ריחוף של גפרור ומטבעות – לגמרי בחירה שלכם!

 

ההולוגרמה

הפטנט שהתגלה לפני כ- 30 שנה, הוא למעשה השתקפות חלקית של עצם באמצעות מראות זוויתיות. טריק ההולוגרמה הוא מגניב, מדעי, מסקרן וקל מאוד לתפעול. מושלם לאנשים שאוהבים להסתכל על היבטים ביום – יום שלהם בנקודת מבט שונה, ולאלה שרוצים תמיד ליצור עניין וסקרנות בקרב אלו שחולפים על יד הפטנט המגניב הזה.

9 גאדג'טים מדהימים לטריקים וקסמים