גבר? יש לנו סוד בשבילך

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

תפקוד לקוי של זיקפה היא בעיה שכיחה אצל גברים, במיוחד אצל המבוגרים יותר. בעיה זו יכולה להיגרם ממגוון גורמים, כגון מתח, חרדה, תזונה לקויה וחוסר פעילות גופנית. למרבה המזל, ישנם מספר טיפולים זמינים כדי לעזור לגברים הסובלים מבעיות תפקוד של הזקפה. אחד הטיפולים הפופולריים ביותר הוא השימוש בקמגרה, גרסה גנרית של התרופה הפופולרית ויאגרה.

 

אורח חיים בריא

אחד הפתרונות הנפוצים ביותר לבעיות זיקפה הוא שינויים באורח החיים. זה יכול לכלול שיפור הבריאות והרווחה הכללית, פעילות גופנית סדירה, הפסקת עישון והפחתת צריכת אלכוהול. אכילת תזונה בריאה וניהול רמות מתח יכולים גם לעזור לשפר את הבריאות הכללית ואת הביצועים המיניים.

 

מכשירי ואקום

מכשירי זקפה ואקום הם אפשרות נוספת עבור גברים עם בעיות זקפה ותפקוד מיני. מכשירים אלה פועלים באמצעות משאבת ואקום כדי לעזור לשאוב דם לתוך הפין. ברגע שהפין מתמלא בדם, מניחים רצועת התכווצות סביב בסיס הפין, כמו מעין טבעת לאיבר המין, שעוזרת לשמור על הזקפה.

 

מי מפחד ממחטים?

זריקות הן אפשרות טיפול נוספת עבור בעיה זו. זריקות אלו מכילות תרופה המסייעת להגביר את זרימת הדם לפין. התרופה מוזרקת ישירות לצד הפין, מה שמאפשר זקפה.

 

ניתוח

ניתוח הוא פתרון פחות נפוץ עבור בעיות זקפה  אם כי הוא יכול להיות יעיל. סוגי ניתוח נפוצים עבור הבעיה כוללים שתלי פין, הכוללים החדרת מכשיר לפין כדי לסייע בשמירה על זקפה. ניתן להשתמש בניתוח גם כדי לתקן כל נזק פיזי שעשוי להיות קיים באיבר המין, כגון רקמת צלקת.

 

פסיכולוג

ייעוץ או טיפול הם אפשרות נוספת. ייעוץ יכול לעזור לגברים להבין את הסיבה העיקרית לשיבוש בתפקוד המיני שלהם ולהבין לעומק למה יש להם חרדת ביצוע ולפתור כל בעיה פסיכולוגית שעשויה לתרום למצבם.

תוסף גבר

נעים להכיר!

קמגרה היא למעשה ויאגרה ללא מרשם! זו תרופה המסייעת להגביר את זרימת הדם לפין, מה שעוזר לשמור על זקפה. היא למעשה פועלת על ידי חסימת אנזים הנקרא פוספודיאסטראז-5 (PDE-5), שאחראי להפחתת הזקפה.  על ידי מניעת אנזים זה, קמגרה עוזרת לשמור על כלי הדם והשרירים בפין רגועים, ומאפשרת זרימת דם מוגברת ולכן זקפה. קמגרה זמינה גם בצורת טבליות וגם בצורת ג'לי. הטבליות נלקחות עם מים, והג'לי נלקח דרך הפה.  יש ליטול קמגרה כשעה לפני פעילות מינית ואין ליטול אותה יותר מפעם אחת ביום. פתרון מושלם עבור מי שמעוניינת ביעילות מקסימלית במינימום כאב!

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, בסופו של דבר, הפתרון הטוב ביותר עבור בעיות תקפיד מיני הוא למצוא את הסיבה הבסיסית לבעיות אלן ולטפל בה נקודתית. אם הסיבה היא פסיכולוגית, אז טיפולים פסיכולוגיים הם האפשרות הטובה ביותר. אם הסיבה היא פיזית, ניתן להשתמש בתרופות כגון קמגרה כדי לטפל בבעיה במינימום עלות וכאב! לא משנה מה הסיבה, חשוב לדבר עם רופא כדי למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבורך.