האם אפשר לגשת למצלמות אבטחה מהנייד?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

בימים האחרונים אנו מקבלים מספר רב של פניות מצד גולשים ששואלים אותנו פרטים לגבי הסרטון שהעלינו לרשת. אם טרם נחשפתם אל הסרטון המדובר, נעדכן אתכם בקצרה כי מדובר בסרטון שצילמנו ממצלמת אבטחה של המשרד שלנו ובה רואים פורצים שמנסים להיכנס לתוכו. קיבלנו מעל ל – 40 שאלות בנושא והחלטנו לרכז אותן ולענות על כל אחת בנפרד. המדריך הנוכחי הוא ה – 1 בסדרה והפעם נציג בפניכם האם אפשר לגשת למצלמה שכזו דרך הנייד. הישארו אתנו ותצאו מומחים בנושא.

 

תכירו את הרקע המעמיק בנוגע למדריך זה והמדריכים הבאים בסדרה

בגלל שמדובר במדריך ה – 1 בסדרה, עלינו להציג בפניכם את הרקע. שכן, כך תוכלו להכין את עצמכם לקראת המדריכים הבאים. כפי שאתם וודאי יודעים כבר, המדריכים הללו צפויים לענות על שאלות שונות שנוגעות למצלמות אבטחה. אנחנו יכולים כבר לומר לכם ששלושת המדריכים הבאים יעסקו בשאלות הבאות שנשלחו אלינו מספר רב של פעמים:

  • איך אפשר לדעת איזו מצלמת אבטחה מתאימה לי?
  • האם רואים את מצלמת האבטחה?
  • למה בכלל צריך מצלמת אבטחה?

אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות לכל הגולשים ששלחו לנו שאלות בנושא. שכן, בזכותם, מדריך זה ומדריכים הבאים בסדרה יעלו לרשת.

 

האם אפשר לגשת למצלמות אבטחה מהנייד?

התשובה לשאלה שלשמה התכנסנו היום היא כן, במרבית המקרים. אנחנו רכשנו את המצלמה שלנו מחנות מקוונת שנקראת ספייטי הום. בחנות הזו יש מגוון רחב של מצלמות אבטחה שמאפשרות לראות את הצילום שלהן באמצעות גלישה מהנייד. זה היה אחד השיקולים החשובים ביותר שלנו. שכן, רצינו לדעת שיש לנו אפשרות לראות מה קורה במשרד גם בזמן שאנחנו בבית. אם אתם רוצים לראות את ההיצע של המצלמות שקיימות באתר הזה, אתם יכולים פשוט לגלוש אליו. זו הכתובת שלו: gs-system.co.il.

 

היתרון המשמעותי במצלמת אבטחה עם גישה מהנייד

חשוב לנו לציין בפניכם כי היתרון המשמעותי ביותר שמקנה לכם מצלמה שכזו הינו ביטחון. תחשבו רגע על הסיטואציה הבאה: אתם מקבלים התראה כי מערכת האזעקה במשרד שלכם הופעלה בשעת לילה מאוחרת. אתם במיטה ואין לכם גישה למצלמה מהנייד. משמע – אתם לא יכולים לראות מה קורה שם. ברגע שיש לכם את המצלמה, אתם יכולים לדעת בדיוק מה מתרחש ומי מסתובב במשרד.

 

בחירה במצלמה מתאימה

רגע לפני סיום, אנו רוצים להעניק לכם טיפ חשוב. אם אתם מתכננים לרכוש מצלמת אבטחה עם גישה מהנייד, כדאי שתבדקו מראש שמדובר במצלמה שיש לה אפליקציה שמותאמת למכשיר שלכם. שכן, יש מצלמות עם אפליקציות שלא תואמות לכל מכשיר ובחירה שכזו עשויה לסבך אתכם מעט.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שאכן אפשר לגשת למצלמה אבטחה מהנייד. כעת, כשיש לכם את המידע, עליכם רק לבחור את המצלמה המתאימה לכם ביותר.

מכשיר סלולר