האם ניתן לבצע צילומים בטלפון למשרד מקצועי

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

חשיבות התדמית בייצוג

אחד מהדברים המשמעותיים בבחירה בעל מקצוע אחד על פני אחר היא התדמית שלו.

בכל מקצוע יש תכונות אחרות שמעוניינים להדגיש, בידיעה כזו, מגיעים לצילומי התדמית, הצילומים תפקידם לשכנע לקוחות פוטנציאלים לבחור דווקא בבעל מקצוע אחד ולהדגיש את הייחודיות שלו.

לכן, רוצים לייצר תמונות כמה שיותר איכותיות, שמשדרות בדיוק את מה שרוצים, יש דרכים רבות לעשות כן. למשל דרך לשדר וותק ומקצועיות היא באמצעות חליפות. חליפות לבעלי מקצוע מסוימים היא דרישה הכרחית בעוד שלאחרים היא דרך להתבלט.

ניתן למצוא מגוון של חליפות, לכל תדמית שרוצים לייצר – החל ממגניב וצעיר, ליוקרתי ובעל ניסיון. לכל אחת מאלו דרושה חליפה אחרת ואביזרים משלימים אחרים, למשל בתי עסק שיקיים לגברים צעירים מעוניינים בחליפות צבעוניות ומגניבות בעוד שעורכי דין יהיו מעוניינים בחליפות מסוג אחר לגמרי.

את המגוון הרחב מאוד הזה של החליפות, ניתן למצוא במחירים טובים באתר https://diplomatline.co.il

 

האם הטלפון הנייד יכול להחליף צילום מקצועי?

מה רוצים להשיג

במטרה לענות על השאלה הזו, בשלב הראשון עלינו להבין מה רוצים להשיג. כאשר מדובר בשיווק אונליין, למשל באמצעות תחזוקת עמודים ברשתות החברתיות, צילום בטלפון הנייד יכול בהחלט להיות מתאים, ככל שמדובר על אתרים או פרסום בשלטים, הסוגייה היא מורכבת יותר.

 

רמת המצלמה

אחד הפקטורים המשמעותיים למענה על השאלה הזו הוא איכות המצלמה. ישנם בימינו טלפונים סלולריים רבים שכוללים מצלמות מאוד מאוד איכותיות שיכולות להחליף, לשימושים מסוימים, את הצילום המקצועי.

חשוב מאוד לשים לב, שגם כאשר מדובר במצלמה ברמה גבוהה, בדומה לצילום מקצועי, ישנם פרמטרים רבים שחשובים לשים לב אליהם בעת הצילום, שהמצלמות הסלולריות יכולות להתכוונן אליהן גם.

במאמר זה אתן שני טיפים שאיתם ניתן להתעלות, בהנחה שהמצלמה איכותית מספיק, באמצעות הצילום הסלולארי:

 

פוקוס וקומפוזיציה

כאשר מדובר בצילום מקצועי, אחד הדברים החשובים ביותר הוא עיצוב הסצנה, או סביבת העבודה שבה מצולמת התמונה. כאשר המטרה היא לייצר תדמית מקצועית למשל של עורכי דין שיילחמו על הלקוחות, מומלץ לעצב תמונה של עורכי הדין שלובי ידיים עם רקע מסוים, בעוד שכאשר רוצים לעצב סצנה של ספר מגניב, מעוניינים לעשות דברים אחרים לגמרי.

כך גם אם הפוקוס – בעוד שאצל עורכי הדין הוא יהיה על הידיים השלובות או על הפנים, אצל הספר הוא יהיה בתנועות הידיים על השיער, על המספריים וכולי.

 

עדשות מתאימות

כאשר רוצים להעניק תמונה של מבנה מרשים וגדול, ברור שיש להשתמש בעדשה אחרת מאשר לפורטרט קרוב. לכן, התאמת העדשה (מבין העשות שיש היום בסמארטפון) לסוג הסיטואציות יכולה להעניק תחושה מקצועית מאוד, זאת בעוד שצילום שבו סוג העדשה לא תואם את הסיטואציה יכול להיראות מאוד חובבני.

לסיכום, ניתן לייצר תמונות מקצועיות בסמארטפון כל עוד התנאים טובים מספיק והצלם מכיר את האפשרויות השונות.

 

אישה מצלמת