האם ניתן לפתוח עסק קטן דרך הטלפון הנייד

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

שנת 2020 שידועה בכינוייה כ"שנת הקורונה" הביאה לסגירה של בתי עסקים רבים. עבור לא מעט אנשים, זה היה נדמה שהמגמה תימשך לאורך השנים הבאות. אך לשמחתנו, ככל שהזמן עבר, התגלה שהנבואה לא הייתה נכונה. שכן, בשנת 2021 ובשנת 2022 נפתחים לא מעט עסקים. כדי להקל על בעלי העסקים החדשים, יצאנו לבדוק אם ניתן לפתוח עסק קטן דרך הטלפון הנייד. הישארו אתנו ותגלו את המסקנות.

 

הרקע לכתיבת המדריך

לפני כמה חודשים מצאנו את עצמנו פותחים עסק חדש. מדובר בעסק קטן שמאפשר לנו להגשים את החלום שלנו, מלבד הכתיבה. כשהתחלנו לברר פרטים אודות פתיחה של העסק, גילינו שמדובר בקשת רחבה של פרטים שאנחנו צריכים לבדוק באופן מעמיק. נעזרנו בכמה מומחים בתחום שסייעו לנו בסופו של דבר לפתוח את העסק דרך הנייד והבנו שמדובר בהליך קל שכל אחד צריך להכיר. זו הסיבה שכתבנו את המדריך הנוכחי, כדי להעלות את המודעות בנושא עבור כל דורש.

 

אז אתם יודעים שאפשר לפתוח עסק קטן דרך הטלפון הנייד

עכשיו, כשאתם יודעים שיש לכם את האפשרות להביא להליך של פתיחת עסק קטן דרך הטלפון הנייד שלכם, אנחנו יכולים לספר לכם שמדובר בהליך התחלתי בלבד. שכן, בהמשך אתם תצטרכו למלא טפסים ולהגיע אל משרדי המע"מ ומס הכנסה. ההמלצה שלנו היא להתחיל את ההליך תוך ליווי של איש מקצוע שבקיא בתחום, כמו למשל יועץ עסקי.  אתם אולי מכירים אותו מליווים שהוא מבצע עבור בעלי עסקים שרוצים ייעוץ רגע לפני שהם מציעים עסק למכירה או רגע לפני שהם קונים עסק קיים. ובכן, כדאי שתדעו שהוא יכול לסייע לכם גם בהליך פתיחת העסק.

 

היתרונות בפתיחת העסק שלכם דרך הנייד

אם אתם לא מצליחים לחשוב כעת על יתרונות בפתיחת עסק קטן דרך הנייד, תדעו שלנו ביניים יש הרבה כאלה. הנה כמה מהיתרונות הבולטים ביותר:

  • חוסך לכם זמן נסיעה אל משרדי הממשלה
  • חוסך מכם חיפוש אחר חנייה
  • מאפשר לכם להישאר בבית בפיג'מה
  • מאפשר לכם להקדיש יותר זמן להליך של פתיחת העסק

 

אל תוותרו על ייעוץ מטעם גורם מקצועי

המדריך הנוכחי לא יסתיים לפני שנמליץ לכם להתייעץ עם גורם מקצועי שיאפשר לכם לקבל את כל המידע שאתם זקוקים לו. שכן, מדובר בהליך בירוקרטי שמצריך ידע רב בהתנהלות אל מול גורמים שונים כמו ביטוח לאומי, מס הכנסה וגם מע"מ. אל תלכו עם ראש בקיר ותקוו שיהיה טוב, כי אתם צריכים את הליווי הזה. בלעדיו, אתם עשויים למצוא את עצמכם בחובות למשרדים אלו ותאמינו לנו שעדיף להימנע ממצב שכזה.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת שאפשר לפתוח עסק קטן דרך הנייד בתור התחלה. לאחר מכן, יש להמשיך את ההליך במשרדים הממשלתיים השונים.

טלפון