הגדלת הפין – מה ניתן להזמין דרך הסמארטפון

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

הדימוי העצמי של רוב הגברים תלוי בגודלו של איבר המין שלהם. תחומי הקולנוע והספרות מציגים המון סצנות שבהן הגודל של איבר המין הגברי משפיע באופן ישיר על הביטחון העצמי שלו ועל ההתנהלות היום יומית שלו, וניתן לראות את הדבר מתרחש גם במציאות. לכן, הרבה גברים תוהים אם יש דרך כלשהי להתערב בגודל הפין שלהם והאם יש אפשרות להגדיל אותו? בין שיטות טבעיות לבין שיטות ניתוחיות, ריכזנו לכם כאן כמה מתוך השיטות השונות להגדלת הפין שכל מה שהן דורשות זה – סמארטפון.

 

השיטה הישנה והקלאסית – ניתוחים להגדלת הפין

לא רק נשים יכולות להגדיל את החזה או הישבן שלהן, גם גברים יכולים להגדיל את איבר המין שלהן. הגדלת הפין נותנת הרגשה של ביטחון עצמי גם כשהגבר עומד ומתבונן על עצמו במראה, ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר על מפגש אינטימי עם האישה שלהן. ניתוחים להגדלת הפין הם אחת מהשיטות השונות להגדלת הפין, והם מתבצעים בשלוש צורות שונות: מותחנים, חיתוך של הרצועה התומכת בבסיס הפין או על ידי שימוש במתלים מקומיים.

 

איך זה עובד בפועל?

מדובר כאן על שלושה ניתוחים שכוללים בתוכם הרדמה, היערכות מוקדמת לניתוח עצמו, תהליך החלמה, תפרים ובקיצור – לא מדובר כאן על תהליך חינני במיוחד.

 

השיטות השונות להגדלת הפין

הגדלת הפין יכולה להתבצע גם על ידי הזרקה של חומצה היאלורונית שתתן את ההשפעה שלה לאורך תקופת זמן יחסית ארוכה. שיטה נוספת היא הזרקה של שומן שנאסף מחלקי הגוף השונים של הגבר במטרה שיוזרקו אל הפין דרך חתכים זעירים ויעבו אותו.

 

וואו, זה כזה מסובך?

אז זהו, שהגדלת הפין יכולה להיות בהחלט משימה מסובכת, אולם היא ממש לא חייבת להיות כזו. היום קיימים כמה וכמה תכשירים טבעיים שניתן להזמין דרך הסמארטפון שמהווים תחליף מעולה לכל הניתוחים, העיבויים וההזרקות – ללא הרדמה, ללא מרשם רופא, ללא היערכויות וללא תהליכי החלמה. איך זה עובד? בואו נכיר.

 

הגדלת הפין עם חברת אקסטרה סייז – הגדלת הפין דרך הסמארטפון

אז לא, אין כל צורך לפנות לשיטות קיצוניות ואקסטרימיות שידרשו מכם לקחת חופש מהעבודה ולשכב בבית במשך כמה ימים עד שיפסיק לכאוב לכם ללכת. חברת אקסטרה סייז באתר https://www.xtra-size.co.il מציעה היום סדרה של מוצרים להגדלת הפין שיאפשרו לכם לתפקד בצורה פנומנלית במיטה ולהחזיר לעצמכם את תחושות הבטחון שאולי אבדו לכם ואולי מעולם לא היו לכם.

 

איך זה עובד?

חברת אקסטרה סייז מייצרת טבליות, קרמים, משחות ותרסיסים שהשימוש שלהם גורם להגדלת הפין ולתפקוד מיני מעולה ולאורך זמן. לכל תכשיר מצורפות הוראות שיסבירו לכם כיצד ליטול את התכשיר – בבליעה, במריחה או בהתזה.

 

כמה זה עולה?

היות ומדובר כאן על כמה מוצרים שונים של חברת אקסטרה סייז, גם המחירים משתנים ממוצר למוצר. באופן כללי ניתן לומר שמדובר כאן על מוצרים שנעים בטווח של בין 150 ש"ח ועד 500 ש"ח לערך, בהתאם למוצר שתבחרו. תהנו!

טלפון