מה ההבדל בין ווטסאפ רגיל לווטסאפ ביזנס?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

בשנים האחרונות הפכה אפליקציית ווטסאפ לאחת האפליקציות הנפוצות והשמישות ביותר, ולמדיום המסרים המיידיים המרכזי בעולם ובישראל.  כמעט כל אדם מחזיק בטלפון החכם שלו חשבון ווטסאפ ומשתמש בו באופן יומיומי, כאשר השימוש באפליקציה זו ייתר באופן כמעט מלא את שירות ה-SMS הקלאסי שמספקות חברות הסלולר. בשנת 2018 התחילה ווטסאפ לספק שירות חדש – ווטסאפ ביזנס. אז מה זה בדיוק ווטסאפ ביזנס, מה ההבדל בין ווטסאפ ביזנס לווטסאפ רגיל וכיצד ניתן לבנות באמצעותו שירות צ'אט-בוט לעסק שלכם? כל זאת בכתבה שלפניכם.

 

מה זה ווטסאפ ביזנס, ומה מבדיל אותו מווטסאפ רגיל?

למעשה, מדובר באותה האפליקציה שמותקנת כנראה בטלפון הסלולרי שלכם, אך היא כוללת שדרוגים ואפשרויות נוספות כדי להתאים את שירות הווטאספ לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים.
מטרתה של ווטסאפ ביזנס היא לפשט את תהליך מתן השירות ולהפוך את האינטראקציה בין הלקוח ובין העסק ליעילה יותר.

 

מהן האפשרויות שמספקת ווטסאפ-ביזנס ללקוחותיה?

מתן תשובות מהירות:

חלק משירות לקוחות כולל מענה לשאלות חוזרות, וכך נציג השירות צריך להקליד את אותה התשובה שוב ושוב. פיצ'ר שמספקת ווטסאפ ביזנס מאפשר לצ'אט-בוט לספק תשובות מהירות באופן אוטומטי לשאלות כאלה. השירות הזה חוסך זמן ללקוח שמקבל תשובה במהירות, ולעסק שכעת יכול להשתמש בנציגיו למענה על פניות מסובכות יותר.

 

מענה אוטומטי:

גם אם הצ'אט-בוט לא מסוגל לפתור בעצמו את הבעיה של הלקוח, הוא ישלח ללקוח באופן מיידי תשובה אוטומטית שהודעתו התקבלה והוא יקבל מענה בהקדם האפשרי.

 

פרופיל עסקי:

ווטסאפ ביזנס מאפשרת לכם לפתוח עבור העסק שלכם פרופיל עסקי, בו יוכלו לקוחות המקושרים לפרופיל לראות פרטים רלוונטיים אודות העסק: שם העסק, שעות פתיחה, כתובת, תיאור כללי של העסק, לינק לאתר העסק וכל מידע שאתם חושבים שצריך להופיע בפרופיל שכזה.

 

איסוף נתונים:

בעזרת ווטסאפ ביזנס תוכלו לראות נתונים חשובים כמו כמות ההודעות שנשלחו ללקוחות שלכם, וכמה מהן נקראו על ידם. איסוף נתונים מסייע לכם לדעת את מצבכם ועוזר לכם לדעת מה עליכם לעשות כדי לייעל את השירות שלכם.

 

חיבור לטלפון קווי:

ניתן לחבר את חשבון הווטסאפ-ביזנס שלכם לטלפון קווי, וכך להוריד את התלות בתפעול החשבון העסקי שלכם על אדם אחד באמצעות כך החשבון שלכם לא מקושר למספר סלולרי של עובד מסוים.

 

מיון הודעות לפי תוויות:

עבור כל עסק, אין דבר חשוב מסדר וארגון. ווטסאפ ביזנס מאפשרת לסדר ולמיין את ההודעות לפי תוויות שנקבעות על ידכם.

 

מהי החברה המומלצת לבניית אוטומציות עסקיות באמצעות ווטסאפ ביזנס?

חברת Adelante היא חברה המובילה בתחומה שתייצר עבורכם מערכת שירות לקוחות אוטומטית באמצעות ווטסאפ.  Adelante תבנה עבורכם מרכז שליטה שיאחד עבור נציגי השירות את כל ערוצי התקשורת עם הלקוחות, ותאפשר העברת שיחות טלפון לווטסאפ באופן שיסייע לשפר את תפוקת העבודה ולייעל את הטיפול בלקוחות. Adelante תבנה עבורכם מערכת צ'אט-בוטים שתענה על הפניות הפשוטות ותעביר לנציגי השירות את הפניות המסובכות יותר, וכן תחבר את כל המערכות כך שנתונים יעברו באופן חלק בין כלל הפלטפורמות.

 

הודעות