הזמינו הדברת חולדות מהטלפון הנייד שלכם

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

חולדות יכולות להפר את השלווה בבית שלנו במספר דרכים שונות.

מלבד הגועל שהן מעוררות בנו, הן גם עלולות להזיק לבני הבית ולכרסם לכם את הרהיטים.

בין אם ראיתם חולדה אצלכם בבית, ובין אם אתם חושדים בכך, מומלץ להזמין מדביר מקצועי ואמין כמה שיותר מהר.

 

שלב ראשון: זהו שאכן מדובר בחולדה

החולדה הינה בעל חיים מכרסם, ובעין בלתי מקצועית עלולה להיראות לנו כעכבר לא מזיק. אולם החולדות מסוכנות, ועלולות לנשוך ולתקוף את בני האדם ולהעביר מחלות. הן בעלות חוש ריח מפותח ושמיעה מצוינת. כושר ההישרדות שלהן גבוה והן אינטליגנטיות באופן שאולי יפתיע אתכם, מה שכמובן מקשה על ההתמודדות מולן וסילוקן מהשטח. גם אם לא ראיתם אותה בעיניכם, ניתן לזהות כי היא חדרה לביתכם על פי סימנים, כגון: גללי צואה מאורכים וגדולים יחסית ושמיעת רעשים מוזרים הדומים לגירוד בעיקר מארונות ומקירות.

 

שלב שני: התקשרו למדביר

חשוב להבין כי לא מומלץ לנסות ולהתמודד לבד מול החולדה. הדברת חולדות איננה פשוטה ומתבצעת לפעמים בחומרי הדברה רעילים (במקרים קשים). בחנויות שונות נמכרות מלכודות שלא תמיד יביאו לתוצאה הרצויה. אמצעי ההדברה שהמדביר משתמש בהם יעילים יותר, ובאפשרותו לשלב מספר שיטות הדברה שיביאו לתוצאה אמינה יותר ובטוחה יותר. וודאו כי למדביר אכן יש רישיון והוא מיומן בהדברת חולדות, ושאלו אותו על סוג האחריות שהוא נותן. סביר להניח שהמדביר יצטרך לחזור אליכם שנית, בין אם לאסוף את החולדות המתות או להציב מלכודות נוספות.

 

שלב שלישי: וודאו כי ביתכם מוגן

גם לאחר שהמדביר הלך וניצחתם את החולדה, אל תהיו שאננים. חולדות הן בעל חיים חכם והן הגיעו לביתכם מסיבה מסוימת, ועליכם לטפל גם בבעיה זו על מנת שלא יחזרו שוב. חולדות יודעות גם לטפס וגם לחפור, כך שיש צורך בסתימת כל החורים בבית; בקירות, בפאנלים ואף בתקרה. בנוסף, בדקו אם קיים עץ שצומח קרוב מידי לאחד מהחלונות בבית או במרפסת ודאגו לגזום את ענפיו. אם ברצונכם לשמר את פעולת ההדברה לטווח הרחוק, דאגו שסביבתכם תהיה נקייה ואל תשאירו מזון לא מאוחסן כראוי במטבח – החולדות מחפשות מזון ומקלט, וזו בדיוק הפרצה הקוראת לגנב.

 

היו רגועים

אם ראיתם חולדה בבית, אל תיכנסו לפאניקה. השתדלו להתקשר מייד למדביר ודאגו בינתיים לאחסן את כל המזון שלכם בצורה אטומה ונקייה. אל תתפתו לקנות חומר הדברה ולתפוס לבד את החולדה. בבואכם לחפש מדביר, חפשו מישהו בעל ניסיון ואמינות. רבים הסיכויים כי תצטרכו ביקור שני של המדביר, לכן שאלו את המדביר האם הוא מציע ביקורים נוספים ובאיזה תשלום. אל תדאגו, מדביר מקצועי יצליח למצוא את החולדה במהרה ויפתור לכם את הבעיה כך שתוכלו ללכת לישון רגועים בלילה.

 

בעל חיים