הזמנת ציליה לחצר דרך הטלפון – המדריך המלא

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

בימינו כבר פחות נפוץ להגיע לחנות כדי לקנות מוצרים.

אלטרנטיבת החנויות המקוונות יחד עם התפשטות נגיף הקורונה בשנה האחרונה, הביאו לכך שצרכנים נוהגים לבצע את ההזמנות שלהם מהבית.

יש מי שמתקשה לרכוש בדרך הזו, ומעדיף להגיע פיזית למקום כדי להתרשם מהמוצר שהוא עתיד לקנות, אחרת הוא מרגיש שהוא קונה "חתול בשק".

ובכן, היום רכישה מרחוק לא מהווה דבר מורכב במיוחד, והיא מלווה באחריות ובכתובת לחזור אליה במידה ומשהו משתבש מרגע ההזמנה ועד לקבלתה.

אל המוצרים שנוהגים לרכוש מרחוק מצטרפים גם פתרונות הצללה, אשר בשיחת טלפון אחת תוכלו להבטיח רכישה מושלמת של ציליה מותאמת אישית.

לפניכם המדריך המלא לאיך תעשו זאת.

 

ראשית, בדקו אופציה להתאמה אישית

הציליה שתקנו צריכה להיות מותאמת באופן אישי למקום בו תבחרו למקם אותה, הן מבחינת דקורציה והן מבחינת גודל והיקף. כאשר אתם מזמינים צילה דרך הטלפון, שימו לב ראשית ששואלים אתכם על נתונים של המקום בו אתם בוחרים להתקין את הציליה. ודאו שהחברה ממנה אתם מזמינים את הציליה מאפשרת לכם מלכתחילה להתקין אותה באופן ובמידות שרלוונטיות לכם.

 

לתת מבט בכל האפשרויות לפני שבוחרים

ישנו מגוון רחב של ציליות, ובבחירתכם את הציליה המתאימה עבורכם, חשוב להיחשף תחילה לכמה סוגים של ציליות ולא לבחור בראשונה שנגלית אליכם. באתר https://www.tranquilo.co.il למשל, תוכלו להיחשף למגוון סוגים של ציליות. ישנן ציליות שיתאימו יותר לחצר הבית, ציליות המהוות סוכך מעל בריכה וכו'. כמו כן, מבט בכל האפשרויות מאפשר לכם להתרשם באופן ויזואלי מהציליה שהזמנתם עוד לפני שהגיעה, וכך להבטיח שאתם מתחברים לנראות שלה בביתכם.

 

כמה מורכבת ההתקנה מ1 עד 10?

לאחר הרכישה של הציליה, מגיע השלב הפחות כיפי, והוא להתקין אותה. אם יש סביבכם מי שאוהב אתגרים טכניים, הרווחתם! אם לא, חשוב לעיין מעט בהוראות ההתקנה של הציליה בה אתם עתידים לבחור. ודאו שההתקנה היא אפשרית עבורכם, שיש ברשותכם את כל הכלים הנדרשים עבור ההתקנה, ושלא מדובר במשימה שתהיה בלתי אפשרית עבורכם.

 

לסיום, אל תתביישו לשאול!

כשהקניות מתקיימות פיזית בחנות, המוכר עושה הרבה פעמים את העבודה. אם הדינמיקה שלכם איתו מתגלה כנהדרת, אתם לא תתביישו לחתור לשם ולשאול את כל שעולה בראשכם. שיחה בטלפון עשויה ליצור דינמיקה פחות קרובה ולערער את מחויבות המוכר כלפיכם, וזה יכול ליצור אצלכם מעין מחסום. יחד עם זאת, אל תתביישו לשאול כל שאלה שעולה לכם בראש. בהנחה ואתם מתכננים לבחור בציליה שתשרת אתכם לתקופה ארוכה, חשוב שתדעו כל פרט, ולו הכי קטן, וזה יצריך מכם לשאול. לפניכם נושאים רלוונטיים לשאלות, אשר יחסכו מכם הפתעות בהמשך- מחיר, חומרי הגלם מהם עשויה הציליה, התאמה אישית, הימצאותם של שירותי התקנה למתעניינים וכו'.

 

בד קשיח