הטיסה בוטלה? כנראה שמגיע לכם פיצוי

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

בתקופה האחרונה אנו שומעים לא מעט על טיסות שהתבטלו או נדחו. רבים שומעים על המצב הזה אך לא יודעים בדיוק מה הזכויות שמגיעות להם. יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק כדי שנוכל להבין אחת ולתמיד אם מגיע לכם פיצוי על טיסה שבוטלה והגענו למסקנה שרוב הסיכויים שכן. רוצים לקבל פרטים בנושא ולדעת מה גובה הפיצוי שמגיע לכם? תישארו אתנו ותצאו מומחים בתחום.

 

תכירו תחילה את הגורמים שסייעו לנו להבין את העניין מקרוב

רגע לפני שנציג בפניכם את גובה הפיצויים שאתם עשויים לקבל, כדאי שתדעו כי המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. שכן, אין לנו מושג בכל הנוגע לפיצויים שמגיעים על טיסות שבוטלו. הגענו לנושא הזה רק לאחר שמצאנו את עצמנו ממתינים לטיסה שפשוט לא יצאה לפועל. התסכול והכעס שחווינו באותם רגעים גרמו לנו להבין שאנחנו חוזרים בקרוב מאוד הביתה מדוכאים עם המזוודות בשביל לכתוב מדריך מקיף בנושא. שכן, היה לנו חשוב לצאת מהעניין עם עניין חיובי אחד לפחות – להפיץ את הנושא ולהעלות את המודעות. אנו רוצים להודות לכל הגורמים שסייעו לנו להבין את העניין מקרוב. נציין כי מדובר במי שקיבלו פיצויים בעבר על מצב כזה. תודה לכם. בזכותכם, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להביא למודעות חשובה מאוד בנושא.

 

הטיסה בוטלה? בואו לגלות יחד אתנו מה החוק אומר

חוק התעופה נקרא גם חוק טיבי (שכן, חבר הכנסת טיבי הוא זה שהיה אחראי על החוק) יצא לאוויר ממש בשנים האחרונות והוא סוף סוף עשה סדר בכל הנוגע לטיסות שבוטלו. שכן, מאז שהחוק עלה, הוא מאפשר לאנשים רבים לקבל פיצויים שמאפשרים להם להתמודד עם הדיכאון (שבא לידי ביטוי בעקבות דחיית הטיסה) על צד טוב יותר. אם אתם רוצים להכיר את החוק באופן מעמיק, כדאי שתיכנסו אל הכתובת הבאה: https://pitsuy.co.il.

 

מתי תוכלו לקבל פיצוי על טיסה שבוטלה?

שימו לב, אם חברת התעופה לא עדכנה אתכם מספיק זמן מראש על ביטול הטיסה ( כ- 14 יום לפני) אתם עשויים לקבל פיצויים מטעמה. גובה הפיצויים על טיסות שבוטלו נקבע לפי מרחק הטיסה. אם הטיסה שלכם הייתה אמורה להיות במרחק של עד 2,000 קילומטר, אתם צפויים לקבל כ – 1,320 ₪ החזר.

 

מה קורה עם הטיסה שלכם הייתה ארוכה יותר?

יש עוד 2 דרגות שאתם צריכים להכיר. שכן, אם הטיסה שלכם שהתבטלה הייתה צפויה להיות במרחק נסיעה שנע בין 2,000 קילומטר לבין 4,500 קילומטר, אתם צפויים לקבל פיצויים בגובה 2,120 ₪. פיצוי בסך 3,180 ₪ יגיע למי שמרחק הטיסה שלו אמור היה להיות מעל ל – 4,500 קילומטר.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את האפשרות לקבלת החזרים על טיסה שבוטלה. כעת, כשיש לכם את הידע בנושא, נותר לכם רק לבדוק את זכאותכם.

 

איש משפט