חום עמוק או חום שוקולד? הכל על בחירת הדק לחצר

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

החלטתם לעצב את רצפת המרפסת או החצר באמצעות דק? פנו אל אמן העץ להתקנת דק עץ מרהיב מן החומרים האיכותיים ביותר והעיצובים הכי האופנתיים. דק ליד הבריכה או דק לג'קוזי בחצר, חידוש דקים ועבודות מיוחדות, אנחנו יודעים לעשות הכל ובמחיר הכי משתלם.

 

דק בחצר או במרפסת

בניית דקים אצלכם בבית או במשרד תעניק לכם תחושת יוקרתיות ועיצוב בטעם טוב. רצפת העץ עמידה בפני פגעי מזג האויר ובאמצעות תחזוקה נאותה יכולה להחזיק שנים. הדק הטבעי משתלב נפלא עם הצמחיה ועם פרחי הנוי בגינתם או במרפסת, עם לבנים, טיח צבעוני, אבן ושיש ועוד לקבלת תחושה שאתם בבית מלון בוטיק בתוך הבית הפרטי שלכם.

 

קצת עלינו

חברת אמן העץ הוקמה ב – 2012 על מנת לתת מענה לצרכים העיצוביים של גינות, חצרות, מרפסות ובתים באמצעות שימוש בעץ טבעי כחומר גלם. אנו בונים פרגולות המשמשות גם כסוכות כשרות, דקים, חיפויי עץ לקירות, הקמת מחסני עץ ובניית בתי עץ לילדים, ריהוט גן מעץ וסגירת מרפסות וחצרות לימי החורף. באתר שלנו תוכלו לראות עבודות שביצענו לשביעות רצונם של לקוחותינו.

 

בחירת הדק לחצר

כדי ליצור התאמה מושלמת לחצר הבית או המרפסת שלכם נגיע לפגישת היכרות על מנת להתרשם מתווי הקרקע עליו יונח הדק והאלמנטים העיצוביים הנוספים בבית שלכם. נוכל לשמוע ממכם את החזון שלכם למראה הבית ולשבת אתכם לשיחת ייעוץ. לאחר שנבין טוב יותר את הצרכים שלכם ואת תנאי השטח נוכל לתת לכם הצעת מחיר הכוללת את ההיבטים השונים של גודל הפרוייקט ואופיו.

 

השלבים השונים של בניית הדק

לאחר שהתרשמנו מתנאי השטח ומאופיו של הפרוייקט, נוכל להתחיל בתכנון ובהקמה. להלן השלבים השונים של בניית הדק:

  • בחירה של סוג העץ להתאמה מלאה לסגנון ולטעם שלכם ולהשתלבות מלאה עם האלמנטים העיצוביים הנוספים הסמוכים לדק.
  • בניית תשתית לדק תלויה בטיב הקרקע עליה יונח הדק. במידה והמרפסת או החצר בעלי רצפת בטון או אבן, לא תזדקקו לבניית תשתית וניתן יהיה לבנות את הדק ישירות עליהם, אולם אם החצר בעלת אדמה חשופה, תזדקקו לייצוב לשמירה על אחידות בגובה של הדק.
  • בניית הדק.
  • מריחת שמן מיוחד אשר מגן על העץ מפגעי מזג אויר. יש לבצע מדי תקופה עבודות תחזוקה על מנת לשמור על יופיו ועמידותו של הדק.

 

לסיכום

בניית דקים הפכה פופולארית מאוד בשנים האחרונות ואין זה פלא. הדק עמיד בפני השמש הישראלית, משתלב בקלות עם אלמנטים עיצוביים אחרים ואידיאלי לריצוף סביב בריכות שחיה, חצרות ומרפסות. חברת אמן העץ בונה לכם דקים מעוצבים על פי רצונכם כדי שהחצר והמרפסת שלכם יראו בדיוק כמו מלון בוטיק אצלכם בבית וישרו עליכם אוירה טבעית ומרגיעה של נופש בחו"ל.

ריצוף מעץ