3 חידושים טכנולוגיים בעולם הסלולר שאתם חייבים להכיר

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

בימינו, הטכנולוגיה לא מפסיקה להתקדם בכל תחום בעולם ובתחום הסלולר בפרט.

ככה שאם אתם לא מעודכנים בחידושים שמשתנים לנגד עינינו כל הזמן, אתם אוטומטית נשארים מאחור.

בדיוק בשביל זה אספנו בשבילכם את החידושים הטכנולוגיים הכי חמים בעולם הסלולר וגם את אלו שעתידים להגיע אלינו, שכל אחד חייב להכיר.

 

הפיקסל החדש של גוגל

אם כבר בסלולר עסקנו, גוגל עתידה להכריז באוקטובר הקרוב על שני מכשירים מסדרת פיקסל, פיקסל 6 ו-פיקסל 6 פרו. המכשירים דומים מבחינה עיצובית אך ישנם הבדלים בגודל, במערך הצילום, ובצבעי המכשירים. המכשירים החדשים יגיעו עם מעבד חדש שעבר הכשרה ייחודית הכוללת מעבד גרפי חדש, התאמה לדור 5, מעבד לבינה מלאכותית שתפעיל מגוון תכונות במכשיר ושבב אבטחה החדש שגורם למכשיר להפוך את כל מה שהוא שומע לטקסט באופן מיידי. גוגל פיתחה סדרה של פיצ׳רים חדשים שפיתחה בעצמה שעד כה קיבלנו דרך אפליקציות חיצוניות, אך כעת הם מובנים בטלפון עצמו.

מעבר לפיצ׳רים, שהם עצמם חידוש מטורף של גוגל, גם המצלמה עברה חידוש באמצעות פיקסלים משופרים, מצלמה ראשית, מצלמת זווית רחבה, וחיישן זום. מכשירי הפיקסל החדשניים יציעו גם מערך רמקולים משוכלל, טעינה אלחוטית מהירה מהרגיל ועיצוב שתופס את העין ומעניק למכשירים ייחודיות עם סכמת צבעים דו גוונית. והגענו לשלב המעניין, המחיר! כידוע, היום קשה למצוא סלולרי מחיר משתלם , מכשירי הפיקסל יתוייגו כמכשירי פרימיום – זאת אומרת, תג מחיר שמתחיל מ1000 דולר ומעלה, והייבוא יתבצע דרך ייבואנים מקבילים עד ש-בתקווה, גוגל תעשה מאמץ ותפתח גם בישראל חנות רשמית.

 

מהפכת הg5

הדור החמישי של עולם הסלולר מתחיל להראות לנו אותות ראשונים, המצביעים על השינוי הצפוי באורח חיינו בעתיד. עם הדור החמישי נקבל שירותים חדשניים שיתבטו באפליקציות חדשות, האצת מהירות הגלישה וחיבור, זמינות והזרמת מידע מכל מקום בעולם באופן מיידי ובשירותים חדשים במכשיר הסלולרי שלא נראו כמותם. חלק גדול מהתקשורת הסלולרית תתקיים דווקא מחוץ לטווח פעילות הסמארטפונים שלנו, אלא בתקשורת המחברת את הבתים, העסקים, אוניברסיטאות ובתי חולים ועוד מגוון ארגונים נוספים לרשת אינטרנט שתושתת על מהפכת הדור החמישי.

 

נטפליקס And chill

בשורה משמחת לכל מעריצי אפל וחובבי האייפון המושבעים, ענקית הסטרימינג נטפליקס הכריזה על שילוב הצלילים של אפל בתוכן שלה אם אתם בעלי AirPods Pro או max.         אז איך זה עובד? הטכנולוגיה התומכת במערכות ההפעלה של האייפון והאייפד ככה שאם אתם בעלי אייפון וזוג אוזניות AirPods אתם לגמרי מסודרים! חברות מתחרות כבר הטמיעו את הטכנולוגיה הזו בעבר, אבל כעת, בזכות נטפליקס גם הישראלים יוכלו להנות ולחוות את הצליל ההיקפי בסרטים, מוזיקה, ושלל התכנים הנתמכים.

 

לסיכום

אז אם אתם חובבי טכנולוגיה וסלולר, וגם אם לא, תמיד חשוב להתעדכן בחידושים הטכנולוגיים שהולכים להשפיע על ההתנהלות שלנו עכשיו ובעתיד. וגם למי שמתכנן לרכוש סמארטפון חדש או זוג אוזניות, שלושת החידושים הללו בהחלט יוכלו לעזור.

לפרטים נוספים: https://www.pic-cell.co.il.

 

אייפונים