טיפול השיניים בלייזר שחוסך ניתוח שכדאי לכם להכיר

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

בשנים האחרונות חל מהפך בעולם רפואת השיניים, הטכנולוגיה פורצת גבולות וניתן כבר לראות שישנם שינויים וחידושים מעת לעת.

הלייזר תפקידו להגיע נקודתית ובצורה ישירה למקור מסוים ולהשמידו או להעלימו מהשורש.

ישנו מגוון רחב של טיפולי שיניים, אך עם זאת טיפול שיניים בעזרת לייזר יכול להועיל לכם יותר, בזכות יתרונותיו הרבים.

השימוש בלייזר נעשה בכל העולם, והגיע גם לעולם הרפואה בכדי לייעל את הטיפולים.

 

איך הלייזר מחליף את המקדחה

הלייזר הוא קרן אור, המוחדרת ישירות לתוך הרקמה הפגועה. בלייזר מנקה ומבצע פעולות מסוימות במקום המקדחה שכל אחד מכיר, דרך טיפולי השיניים שהיו לו בעברו. היא יכולה להחליף גם את תפקידו של הסכין או של הסקלפל. כשמדובר ברקמה רכה, קרן הלייזר תפקידה הוא לאדות מים. וכשמדובר ברקמה קשה, הקרן מסירה את הרקמה החולה, ואז ניתן לשחזר את אותם חומרים מלאכותיים.

 

יתרונותיו של הלייזר רבים

הלייזר משמיד את החיידקים בצורה נקודתית באיזור שאנו רוצים לחשוף, לעומת המקדחה שמשמידה את הרקמה החולה, אך מפזרת את שאר החיידקים בחלל הפה, בלי להשמידם. כך למשל, אם הפה היה נגוע בעששת, קרן הלייזר משמידה את כלל החיידקים, ובשל זאת האיזור יחלים במהירות גבוהה משל המקדחה.

כמו כן, 90% מהטיפולים בלייזר, מבוצעים ללא הרדמה מקומית מאחר והטיפול אינו כואב.

בנוסף. קרן הלייזר מכוונת בעזרת מכשיר אלקטרוני, זאת אומרת שהיא לא נתמכת אך ורק בידי האדם, אלא בזכות מכשור חדשני, וברמה גבוהה. הטיפול בקרן הלייזר אינו נסמך רק על עיני הרופא והחלטותיו כמו במקדחה, אלא על מכשור טכנולוגי שיודע לכוון את הלייזר בצורה מדויקת ולא לפגוע ברקמה בריאה.

 

הלייזר יעשה לכם חיים קלים

יתרונותיו הרבים שצוינו לעיל, חוסכים לכם ניתוחים מסובכים ופרוצדורות. בזכות הלייזר, ניתן תוך זמן קצר בלבד, לבצע מגוון טיפולי שיניים. בגלל המכשור המתקדם, והסתמכות קרן הלייזר עליו, אין כל חשש לפגיעה ברקמות בריאות העלולות בסופו של דבר להוביל לניתוח של ממש.

ישנם רופאים שלעיתים טועים בדרך הטיפול, או שמא מתפתחת אצל המטופל דלקת או בעיה כירורגית דנטלית, ועל כן הוא צריך לעבור ניתוח. בזכות קרן הלייזר, חשש זה כבר לא קיים יותר וניתן להנות משינה שקטה בלילה.  במכון ביונד סמייל ניתן לבצע טיפולי שיניים רבים הקיימים כיום, ולהנות מיחס אישי, מקצועי ומהימן.

 

הלייזר כאן עבורכם לרוב בעיותיכם

רבים האנשים החוששים מלהגיע לרופא השיניים, ובצדק רב. הטיפולים כואבים, לא נעימים וגסים. כמו כן צלילי המקדחה נותנת תחושה לא נעימה בגוף ובנפש. אך זו כבר לא שיטת הטיפול היחידה שקיימת, ניתן לבצע מגוון רחב של טיפולי שיניים בזכות קרן הלייזר בלבד, כבר ישנה טכנולוגיה חדשה שיכולה לעבוד על ידי המחשב והרופא יחד, וזה יכול למנוע ניתוחים מיותרים שכולנו שונאים.

 

קרני אור