טיפים להקמת חדר כושר אצלכם בבית

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

אם עוד לא שמעתם על הטרנד החדש, הגיע הזמן, מכוני כושר שמצריכים זמן הגעה ובירוקרטיות הם סיפור ישן.

היום אתם יכולים לבנות לעצמכם חדר כושר בבית שלכם, בצורה הנוחה ביותר שתועלו לדמיין, תגלו את עולם הכושר מחדש.

 

מי צריך את זה

אם במקרה יש לכם חדר פנוי בביתכם, או אולי אתם לא אוהבים לחפש חניה, או שהזמן שלכם יקר לכם. יכול להיות שחדר כושר אצלכם בבית זה מה שאתם צריכים, עם רצון להיכנס לכושר, זמינות מיטבית, פרטיות ככל שתרצו, וכמובן הנוחות שהמרחב הזה מספק לכם. הכל בשליטתכם, ובכך תוכלו לייצר לכם את חווית הכושר האולטימטיבית.

 

הצוות מטרה

כמובן שבכדי להתחיל את התהליך, חשוב מאוד להציב לעצמכם מטרה ברורה, מה בדיוק אתם רוצים להפיק מזה. יש המון שיטות אימון, המון דרכים לעשות כושר, לא כל שיטה תתאים לכל אחד. לכן בהצבת המטרה שלכם, מה אתם רוצים להשיג ולהרגיש מתוך החוויה, תוכלו לדעת איך להתחיל לבנות חדר הכושר הפרטי שלכם בביתכם.

 

אבני יסוד

לפני הכל חשוב שתדעו מה אתם זקוקים לו בכדי לדי להתחיל את התהליך לחדר כושר אצלכם בבית.

  • בטיחות לפני הכל – אחד הדברים החשובים ביותר בבניית חדר הכושר הביתי שלכם, זו שמירה על בטיחות. תוודאו שכל האביזרים ממוקמים במרחקים אחד מהשני כך שיש לכם מרחב תנועה, ושחלל החדר מספיק מרווח עבורכם ועבור סגנון התרגילים שאתם מתכוונים לבצע.
  • ייעוץ רפואי – לפני כל עיסוק מאסיבי בכושר, תוודאו שאתם לא מדלגים על השלב הזה. התייעצות עם רופא לפני תחילת האימונים, בדיקות בסיסיות, ומענה לשאלות בסיסיות של מה נכון לגוף שלכם.
  • אוורור – בחדר הכושר הביתי שלכם, אחד הדברים הכי חשובים, זה לדאוג שיהיה הרבה אוורור. הגוף זקוק להרבה חמצן בעת פעילות ספורטיבית. בחדר ללא חלון יש לדאוג לאוור מסוג אחר כמו מזגן, כל דבר אשר יוודא שיש מיזוג אוויר.
  • ציוד כושר באחריות – בתהליך הרכבת חדר הכושר בבית שלכם, תצטרכו להתחיל להצטייד במכשור המתאים. עיקרי וחשוב שתשימו לב שכל המכשירים שאתם קונים יבואו עם אחריות בתוקף.

 

ציוד בסיסי ואבזור מתקדם

לאחר שתרכשו את המזרנים, הגומיות וסט המשקולות הראשוניים שלכם, תרצו להרחיב ולרכוש את האביזרים הרציניים יותר. מומלץ שיהיו לכם מכשירים ארוביים כמו הליכון או אופני כושר וכדומה, בנוסף מוטות אולימפיים איכותיים ישדרגו לכם את האימונים, וחשוב ומומלץ שתוסיפו למכלול מכשיר כוח ואפילו ספה לאימון משקולות מתקדם.

 

מוכנים להתחיל?

לפני שתצללו פנימה, תתחילו בשאילת שאלות וסקר שוק, תחפשו ייעוץ מתאים והכוונה ברורה. מדובר בבריאות שלכם, את חדר הכושר הביתי שלכם הכי טוב שתבנו בנחת, לאחר שעשיתם את כל הבירורים הנחוצים ונעזרתם בכל הערוצים הניתנים לכם. אל תחכו שיגיע הטרנד הבא, כי זה משהו שהולך להישאר אתכם.

מתקני כושר