4 טיפים לחיפוש קונה רכבים לפירוק אונליין

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

קונה רכבים יכול להיות אדם או חברה שקונה רכבים שלא בשימוש על מנת למכור חלקי חילוף או לעשות רווח מהברזל ולעיתים, הקונה גם משפץ את הרכב ומוכר אותו מחדש.

טווח המחירים שקונה רכבים יציע לכם על הרכב עומד על 400 שקלים עד 2000 שקלים כתלות בסוג ושנת ייצור.

עם כל הנתונים הנ"ל בטח אתם תוהים איך אפשר לחפש קונה רכבים טוב ובשביל זה אנחנו כאן.

 

בחירת קונה רכבים לפי אזור מגורים

אם אתם גרים במרכז אין טעם לנסוע עד אילת כדי למכור את הרכב לפירוק ולכן כטיפ ראשון הדבר שהכי כדאי לעשות הוא לחפש מקום לפי אזור מגוריכם. פשוט להקליד בגוגל קונה רכבים ואת העיר, למשל, קונה רכבים לפירוק בפתח תקווה. כמובן שככל שמדובר בעיר יותר גדולה ומפותחת תקבלו רשימה יותר גדולה וגם ניתן לחפש בערים סמוכות שעדיין קרובות לאזור מגוריכם.

 

סינון הרשימה לפי ביקורות והמלצות

אחרי שמצאתם כמה מקומות באזורכם, תחפשו מקומות שיש להם המלצות. כל עסק שרשום בגוגל ביזנס מדורג במספר כוכבים ורשומות עליו המלצות ואם הוא לא רשום בגוגל ביזנס, אתם יכולים להיכנס לאתר האינטרנט ולחפש שם המלצות. ניתן גם לשאול חברים או בני משפחה ואפילו לכתוב בקבוצת פייסבוק של העיר כדי לחפש המלצות.

 

רושם ראשוני

אחרי שצמצמתם את הרשימה למקומות מומלצים בלבד, תסעו לבקר בהם כדי לקבל רושם ראשוני מבעלי המקום. תחום פירוק הרכבים מביא איתו הרבה מקום לרמאויות ועקיצות, לכן אם התרשמתם שבעל המקום משדר אמינות, כנות והגינות זה חשוב מאד. אל תמכרו את הרכב למישהו שמרגיש לכם לא טוב איתו כי לא סתם יש תחושות בטן.

 

הצעות מחיר ושירותים נוספים

כמובן שהדבר הבא הוא כמה כסף כל חברה תציע לכם על האוטו. ראשית כל, כדאי שתדעו שהאוטו יכול להימכר לחלפים או לברזל כאשר באופציה הראשונה תקבלו יותר כסף. חברה טובה או אפילו אדם פרטי שמתעסק בנושא והוא מספיק מקצועי, יתנו לכם הצעת מחיר ל-2 האופציות. בנוסף, תוודאו אם יש שירותים נוספים שאתם יכולים לקבל כמו למשל גרירה בחינם של הרכב, שהרי אחרי שאתם מורידים את הרכב מהכביש במשרד הרישוי אסור לכם לנהוג בו ולכן לא תוכלו להגיע עצמאית לחברת הפירוק.

 

לסיכום

כמו בחיפוש של כל עסק באינטרנט, גם בנושא של חברה לפירוק רכבים כדי להכין רשימה מסודרת וללכת לפי המלצות וביקורות טובות. תחפשו מקום שקרוב אליכם הביתה שאם עלות הגרירה תהיה עליכם אז תשלמו כמה שפחות. תנהלו שיחה קצרה עם בעל המקום כדי להתרשם מרמת ההגינות שלו ותבדקו הצעות מחיר שונות והאם נותנים לכם גם את האופציה של מכירה לחלפים וגם את האופציה של מכירה לברזל. ב-2 המקרים תקבלו כסף מזומן במקום.

רכב עם חלודה