מספרי טלפון שכל בעל עסק צריך אצלו בטלפון

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

בעל עסק בישראל מתמודד עם אתגרים רבים, הכוללים בין השאר תשלום ארנונה גבוה במיוחד, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ועבודה מול גורמים בירוקרטיים שונים מטעם הממשלה והעירייה. כדי לעמוד בכלל האתגרים הללו, ועדיין להצליח לנהל את העסק בהצלחה, חשוב לשמור מספרי טלפון של בעלי מקצוע זמינים, שכוללים בין השאר עורך דין, אינסטלטור מקומי, שיטור קהילתי ועירייה.

 

עורך דין מומחה בחדלות פירעון ופשיטות רגל

עו"ד פשיטת רגל הוא בעל המקצוע האחרון שבעל עסק רוצה להתקשר אליו. עם זאת, אם יש דבר אחד שמגפת הקורונה שהכתה בכלכלת ישראל הוכיחה, הוא שגם בעל עסק אשר התנהל בצורה מופתית במשך עשרות שנים, ושילם את כלל חובותיו בזמן, יכול להגיע למצב של פשיטת רגל בגלל אסון אשר אינו תלוי בו.

עורך דין אשר מתמחה בחדלות פירעון ופשיטת רגל, הוא בעל מקצוע שחשוב שתדעו שהוא שם עבורכם. הוא יוכל לייעץ לכם בנוגע להתנהלות מול הספקים השונים במידה ואתם מתקרבים למצב מדאיג, ינחה אתכם כיצד לשוחח הם הבנקים והנושים האחרים, ואם יהיה צורך ילווה אתכם בהליך פירוק החברה.

 

אינסטלטור מומחה וזמין

כל יום עבודה יכול להפוך מיום של שגשוג ורווחה, ליום של אבדן הכנסות אדיר בגלל תקלות תשתית. בין אם מדובר על נזילת מים אדירה אשר מציפה את החנות ופוגעת בסחורה, או בדליפת ביוב אשר מבריחה את הלקוחות החוצה, חשוב מאוד לטפל בבעיה, וכמה שיותר מהר. כל דקה חשובה, ויכולה למנוע פגיעה מקיפה בסחורה עצמה, או אפילו בתשתית הבניין והקירות.

לכן, על כל בעל עסק לשמור מבעוד מועד מספר טלפון של אינסטלטור מומחה, שיוכל להגיע ולתת שירות במהירות. על האינסטלטור להיות בעל מקצוע מומלץ, תוך עדיפות לאדם אשר עבדתם עמו בעבר. יתרון נוסף הוא מגורים ועבודה באזור העסק, כך שיוכל להגיע בזמן קריאה קצר.

 

מהנדס עירוני ושירותי עירייה

מלבד תקלות תשתית, ושיחות עם נושים, כל בעל עסק מכיר את הקשיים של עבודה מול הרשויות העירוניות. ההנחיות אשר הרשות העירונית מוציאה לציבור בעלי העסקים יכולות להיות מבלבלות, ולהשתנות חדשות לבקרים. בין אם מדובר על כמות הכיסאות אשר מותר להוציא את המדרכה, על קבלת אישורים למכשור אשר בולט מגג הבניין, או על חישוב השטח הנחוץ לתשלום הארנונה, העירייה ועובדיה עוסקים בהכול.

לכן, חשוב מאוד לנסות וליצור קשר עם המהנדס העירוני, ועם נותני שירות בעירייה אשר יוכלו לייעץ לכם, ולהכווין אתכם בנוגע לעמידה בכלל ההנחיות כך שתמנעו מקנסות.

 

שוטר קהילתי

כדי להימנע ממפגש לא נעים עם לקוחות, ולהוציא אותם מהעסק בלי להשתמש בכוח, כדאי מאוד לשמור את מספר הטלפון של השוטר הקהילתי. השוטר הקהילתי מכיר פעמים רבות באופן אישי את עושי הבעיות השכונתיים, וידע לטפל בנושא במהירות וביעילות.

 

איש עסקים בטלפון