יתרונות למרכזייה בעסק גדול

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

בעלי עסק גדול או קטן? הכתבה הבאה היא בדיוק בשבילכם. כל עסק זקוק לשירות טלפוני, וככל שמדובר בעסק גדול יותר המציע מספר רב יותר של שירותים על השירות הטלפוני להיות מתקדם ומותאם לאפשרויות רבות שאפשר לעבור בהן הטלפון. כיום יותר ויותר בעלי עסקים מבינים שהשירות הטלפוני האיכותי ביותר ניתן דרך מרכזיות. במדריך הבא למרכזיות לעסקים נרחיב את היתרונות בשירות זה וכיצד הוא מתאים לעסק קטן או גדול.

 

מרכזיית IP – איך זה הולך?

כשעושים מרכזיית IP אין צורך בהתקנת קו טלפון נוסף לעסק – המרכזייה מתלבשת על קווי האינטרנט הקיימים בעסק ללא צורך בקו טלפון או כבלים נוסף. מדובר בחיבור מתקדם המתממשק לכתובת המייל כך שניתן לקבלת מידע אונליין. למעשה, מדובר בטכנולוגיה מתקדמת של מרכזייה בענן. אם בעבר מרכזיות כאלה היו נחלתן של חברות גדולות במיוחד, כיום כל חברה יכולה להרשות זאת לעצמה, להתקדם טכנולוגיות ולא להישאר מאחור.

 

יתרונות מרכזייה בענן

למרכזייה בענן ישנם יתרונות רבים:

  • מסייעת התייעלות: מרכזייה בענן מסייעת לעסק להתייעל, שכן אתם כבעלי עסק תדעו כמה זה יעלה לכם בכל חודש ומה יהיו הוצאות התקשורת שלכם.
  • כוללת שירותים מקיפים: מרכזייה בענן כוללת שירותי עדכון, גיבוי ואבטחת מידע – דבר המאפשר לכם להשתחרר מחשש לפרצות אבטחה ואבדן מידע. כך תוכלו להתרכז בצמיחה של העסק שלכם במקום בתחזוקה השוטפת של המרכזייה.
  • אמצעי תקשורת רבים: מרכזייה בענן מאפשרת שימוש באמצעי תקשורת מגוונים – מחשבים, טלפונים ניידים ועוד. באמצעות מרכזייה בענן לקוחות לא יהיו מחויבים להשתמש רק בטלפון המסורתי אלא לבחור את אמצעי התקשורת הנוח עבורם.

 

מרכזייה בענן – מתאימה לעסק בכל גודל

לא משנה באיזה גודל העסק שלכם – מרכזייה בענן יכולה להתאים עבורו. כיום ניתן למצוא פתרונות מרכזייה בענן בזול ובמחירים המתאימים לעסק קטן. כך העסק יוכל לעקוב אחרי הוצאות התקשורת החודשיות ולשלם תעריף נמוך וקבוע בכל חודש.

 

כיצד לבחור מרכזייה בענן לעסק?

אם השתכנעתם שהעסק שלכם זקוק למרכזייה בענן, מומלץ להשקיע מחשבה בבחירה נכונה של מרכזייה וכן בבחירת החברה שתספק את המרכזייה. ישנם סוגים שונים של מרכזיות ומפרטים טכניים משתנים, וכמו כן בחירת החברה היא קריטית שכן החברה היא זו שתספק שירות במקרה של תקלה.

שיקול חשוב נוסף הוא התקציב – תרצו וודאי לבחור מרכזייה שמחירה יהלום את התקציב שאתם מייעדים לתקשורת. בבדיקת המחיר החודשי תוכלו לדעת בקלות את עלות תחזוקת המרכזייה החודשית.

 

חברה מומלצת להתקנת מרכזייה בענן

אחת החברות המומלצות בשוק כיום לצורך שירות מרכזייה בענן היא Paycall. החברה מציעה מרכזייה מתקדמת טכנולוגית במספר אפשרויות המתאימות הן לעסקים גדולים והן לעסקים קטנים. באמצעות מרכזיית הענן של Paycall תוכלו להעניק שירות ללקוחות שלכם באופן מתקדם שהולם את העשור השלישי של המאה ה-21 ולהיפרד מדרכי תקשורת מיושנות.

מרכזייה בענן