כיצד עובדת הסוללה של האופניים החשמליות?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

האופניים החשמליות הפכו להיות בשנים האחרונות לכלי תחבורה פופולארי ביותר ברחבי הארץ והעולם. האמת היא, שלא מדובר כאן בעניין מפתיע למדי. שכן, יש להם לא מעט יתרונות, כמו למשל העובדה שהם חוסכים הרבה בעלויות של נסיעות ומאפשרים לנו להגיע ממקום אחד לאחר ביעילות ובמהירות מבלי לעמוד בפקקים. השימוש התדיר באופניים הביא גולשים רבים להתעניין בנושאים שונים שנוגעים לתחום. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבחון את הנושא. הפעם יצאנו לבוק איך עובדת הסוללה של האופניים החשמליים וחזרנו עם כל הפרטים.

 

תכירו קודם את הרקע שהוביל אותנו לכתוב מדריך בנושא

ציינו בפניכם בקצרה בשורות הקודמות כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר שקיבלנו פניות מצד גולשים. עכשיו, אנחנו יכולים לפרט כי מדובר בפניות רבות שביקשו לקבל מידע מעמיק בנוגע לאופניים החשמליים, כמו למשל:

  • איזה סוגי אופניים חשמליים קיימים בשוק?
  • מה זמן הממוצע של טעינת הסוללה?
  • איך בוחרים אופניים שמתאימות לכל אחד?

המדריך הנוכחי הוא ה – 1 בסדרה והפעם, כפי שאתם כבר יודעים, יצאנו לבדוק איך עובדת הסוללה. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולקרוא בהמשך את המדריכים הבאים שיאפשרו לכם להכיר את הנושא באופן מעמיק.

 

איך עובדת הסוללה של האופניים החשמליים?

כדי שאפשר יהיה להבין איך עובדות הסוללות של אופניים חשמליות של שיקו או כל אופניים חשמליות באשר הן, צריך לדעת שבכל זוג אופניים פועל במקביל לכוח הדיווש גם כוח שמופק מהמנוע החשמלי. המערכת החשמלית מורכבת מהדברים הבאים:

  • סוללה
  • מטען
  • מנוע
  • בקר כוח
  • ידית תאוצה

מנגנון ההפעלה של אופניים חשמליות לא מורכב מידי. כשהמערכת פועלת, יש חיישני מהירות שמזהים דיווש והם מפעילים את מנוע העזר.

 

מה עוד חשוב לדעת על הסוללה של האופניים החשמליות?

חשוב מאוד לדעת שלכל סוללה יש משך חיים אחר. כלומר, סוללה אחת יכולה להחזיק מעמד לשעתיים נסיעה, בעוד סוללה אחרת יכולה להחזיק ל – 3 שעות לפחות. בנוסף לכך, ראוי לציין כי סוללת האופניים יכולה להיטען תוך הרכיבה במקרים מסוימים.

 

איך בוחרים אופניים עם סוללה איכותית?

חשוב לציין כי עליכם לבחור את האופניים שלכם תוך התחשבות בסוללה שלהם. כשאתם מגיעים לחנות אופניים, עליכם לציין בפני המוכר כי אתם רוצים סוללה איכותית שתחזיק מעמד לטווח רחוק. כלומר, שהאופניים ישמשו אתכם לרכיבות ארוכות ולא רק למשך כמה חודשים. שכן, יש סוללות שנותנות עבודה לזמן מה ולאחר מכן, הן מאבדות את הכוח שלהן.

 

כמה מילים לפני סיום המדריך

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת סוף סוף איך עובדת הסוללה של האופניים החשמליים. ראוי לציין בהזדמנות זו כי המדריך הנוכחי צפוי להסתיים בקרוב וזה הזמן שלנו לאחל לכם, קוראים יקרים, שתבצעו את הבחירה הנכונה באופניים החשמליים הבאים שלכם, תוך התחשבות בסוללה הנבחרת.

רכיבה