כיצד תזמינו מתנפחים לאירוע דרך הטלפון הנייד?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

בשנים האחרונות, השכרת מתנפחים לימי הולדת, פסטיבלים ואירועים נוספים, נעשתה מבוקשת מאוד. ילדים ונוער אוהבים מאוד לקפוץ, לטפס ולהתגלש על המתנפחים הללו. באתר עידנ'ס תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מתנפחים מכל הסוגים והגדלים, באיכות גבוהה ומחיר זול בעזרת הטלפון הנייד. לעיתים, מתכנני האירוע נתקלים בקשיים כאשר הם מחפשים מתנפח מתאים עבור האירוע שלהם. לפיכך, תהליך ההשכרה עלול להיחשב כתהליך מורכב, ארוך ומייגע. אך למעשה, היכנסו לאתר עידנ'ס והשכירו מתנפחים בקלות, בלחיצת כפתור. הכנו עבורכם רשימה שמפרטת את השלבים של השכרת מתנפחים בטלפון הנייד בעידנ'ס.

 

שלבי הזמנת מתנפחים מעידנ'ס דרך הטלפון הנייד:

שלב ראשון:

טרם תחילת תהליך בחירת המתנפחים, מומלץ לתכנן את הפרטים הבסיסיים של המתנפחים שאתם מעוניינים בהם, כגון:

סוג המתנפח, גודל המתנפח, כמות המתנפחים, טווח הגילאים שישתמשו במתנפח וגודל התקציב המיועד לכך.

תכנון פרטים אלו, יחסוך לכם בעיות, התלבטויות ותקלות בהמשך התהליך.

 

שלב שני:         

להזמנות, היכנסו לאתר עידנ'ס והתחילו לחפש את המתנפח המושלם בשבילכם בין שלל מתנפחים מכל הסוגים והגדלים, שהאתר מציע להשכרה.

בעידנ'ס מציעים לכם מגוון רחב של מתנפחים, גדולים וקטנים, יבשים ורטובים, קופצניים, מגלשות, קירות טיפוס ועוד.

במידה ואתם מזמינים מספר רב של מתנפחים, אנו ממליצים לכם לגוון ולהזמין מתנפחים מכל הסוגים.

להלן מספר דוגמאות למתנפחים שניתן לשכור בעידנ'ס:

  1. "מתנפחי אקסטרים" כגון: השור הזועם, קיר טיפוס צבאי, וקיר טיפוס צבעוני. מתנפחים אלו מיועדים לילדים בגילאים גדולים יותר ומתאימים גם לנוער. מתנפחים אלו בטוחים לחלוטין ומבטיחים לכם הנאה, וגיבוש של המוזמנים.
  2. מתנפחים עם מים: עידנ'ס מציעים לכם מגוון רחב של מתנפחים עם מים שמתאימים לבני נוער, ילדים ומבוגרים. מתנפחים אלו יעניקו לכם הנאה מובטחת, גיבוש, וריענון של המוזמנים. מומלץ להזמין מתנפחים אלו למסיבות ואירועים שנערכים בקיץ.
  3. מתנפחים לגילאי 0-4: עידנ'ס מציעים מגוון מתנפחים שמיועדים לילדים קטנים מאוד. המתנפחים הללו מעוצבים בצורה מושכת עין כגון: טירה, ארמון, מטוס, נסיכות וליצן. מתנפחים אלו יבטיחו הנאה של הפעוטים והילדים הקטנים שמוזמנים לאירוע.
  4. מתנפחים פשוטים לגילאי 3 ומעלה.

 

שלב שלישי:

לאחר שבחרתם את המתנפח או המתנפחים הטובים והמתאימים ביותר עבורכם, יש ללחוץ על "שריין השכרה" והמתנפח שבחרתם יתווסף לעגלת הקניות שלכם. בעגלה זו, ניתן לראות את פרטי ההשכרה לרבות שם המוצר, המחיר, ואורך ההשכרה שתקבעו. בשלב זה יידרש מכם להחליט האם אתם מעוניינים לקבל את המתנפח באיסוף עצמי או במשלוח.

 

שלב רביעי:

מלאו את פרטי התשלום שלכם וכן את פרטיכם האישיים.

בעזרת השלבים הפשוטים הללו תזמינו מתנפחים איכותיים במחירים זולים ובזמן קצר. מתנפחים אלו ישדרגו לכם את האירוע ואת החוויה של המוזמנים. בעידנ'ס יציעו לכם מגוון רחב של אפשרויות, כך שתוכלו לבחור בדיוק את המתנפח שמתאים לכם ולאירוע שלכם. בנוסף, במידה ואתם נתקלים בקשיים בתהליך, ניתן להתקשר למספר של עידנ'ס שמופיע באתר .

בהצלחה!

 

מתקן קפיצה