כל כמה זמן מחליפים סמארטפון?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

החלפה של סמארטפון מתרחשת בממוצע אחת לשנתיים, אולם ניתן לראות כיצד עם כניסה של שחקניות חדשות לתחום רבים מעדיפים להחליף עוד קודם. האם זה אכן כדאי? המומחים של cellfi מסבירים.

החלפת סמרטפון – אחת לשנתיים

אין כל עוררין על העובדה כי בשנים האחרונות אנו עדים לפריחה משמעותית בתחום הסמארטפונים, עת נכנסו לשוק לא מעט שחקניות גדולות אשר מאפשרות לצרכן לקבל מכשיר מתקדם וטכנולוגי בעלויות כספיות נמוכות או גבוהות. למעשה, טווח המחירים יכול לנוע בין כמה מאות שקלים בעבור סמארטפון בסיסי ועד לאלפי שקלים בעבור הדגם המתקדם ביותר. סקרים אשר נעשו בקרב הציבור הצביעו על כך כי 50% מבקשים להחליף את המכשיר שלהם אחת לשנתיים, אולם ניתן לראות מגמה הולכת וגוברת של החלפה עוד קודם לכן, הן בשל בעיות טכניות או בשל העובדה כי רבים רוצים לקבל לידם את המכשיר המתקדם ביותר בשוק, גם אם המכשיר הנוכחי שלהם מתפקד בצורה טובה.

אייפון חדש

מתי מומלץ להחליף סמארטפון?

ע"פ המומחים של cellfi, מעבדת תיקון מובילה בישראל עולה כי לרוב הבעיות הטכניות אשר מתגלות במכשיר גורמות לרבים לבקש להחליפו, וזאת בשל העובדה כי מערכת ההפעלה ובעיקר גוגל פיקסל מתקדמת בצורה משמעותית ורבים חשים כי המכשיר שלהם הפך לאיטי יותר. למעשה, הדרך הטובה ביותר להחליט האם יש להחליף את המכשיר היא באמצעות פנייה למעבדה מקצועית אשר תבחן את המכשיר ואת מידת כישרותו, ורק לאחר בדיקה מקיפה ניתן יהיה להחליט האם אכן יש צורך בשדרוג המכשיר או שמא ניתן לתקן אותו, ובכך לחסוך כסף. ע"פ המומחים, רבים אינם מודעים לכך כי מציאת מעבדה המתמחה בגוגל פיקסל יכולה למנוע הוצאה כספית משמעותית בעבור רכישה של מכשיר חדש, וזאת משום שכיום ישנם כלים מתקדמים אשר מאפשרים לתקן את המערכת ובכך להחזיר את המכשיר לכפי שהיה, ואפילו משודרג יותר. יחד עם זאת, מדובר בפעולה מורכבת באופן יחסי אשר מצריכה מיומנות במערכת עצמה כמו גם מקצועיות, ועל כן פנייה למעבדה מקצועית בתחום אשר תתקן את המכשיר או לחילופין תמליץ על רכישה של מכשיר חדש היא הבחירה הטובה ביותר אשר תוכלו לבצע בטרם אתם משדרגים.

Cellfi – מעבדת תיקון המובילה בישראל

Cellfi הינה מעבדה אשר נחשבת כיום למעבדה המובילה בישראל בעבור תיקון ושדרוג סמארטפונים, זאת בשל העובדה כי מדובר במעבדה מיומנת אשר לה שנים של ניסיון בתחום. צוות העובדים של המעבדה מורכב מטובי המומחים בתחום אשר יעניקו לכם ייעוץ ראשוני בעבור המכשיר שלכם, כמו גם אפשרות לתיקון המכשיר ומערכת גוגל פיקסל תוך זמן קצר. בכך, תוכלו לחסוך לעצמכם לא מעט כסף בעבור רכישה של מכשיר חדש. לפרטים נוספים ויצירת קשר, הנכם מוזמנים להיכנס לאתר הרשמי של החברה בכתובת https://cellfilab.co.il.