כמה עולה אייפון 14?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

אפל היא אחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות והנחשבות ביותר. החברה שווה סכומי כסף בלתי נתפסים, ועסוקה כל הזמן בחידושים ובייצור של עוד מוצרים שחלקם נראים כאילו הם יצאו מסרטי מדע בדיוני. המוצר המוכר ביותר של אפל, זה שכבר הפך למותג בפני עצמו הוא האייפון.

הדגם הראשון של אייפון הושק לפני כ- 15 שנה, כשאף אחד עוד לא ידע אז מה זה סמארטפון או ווטספ, וכמעט אף אחד לא הבין איזו מהפכה המכשיר הזה יביא לעולם. אפל ממשיכה לחדש ולייצר עוד ועוד דגמים בסדרת אייפון. אחד הדברים הידועים הוא שברגע שקנית אייפון – אין דרך חזרה.

הנוחות והאיכות של המכשיר פשוט ממכרות, ולמרות המחיר הגבוה יחסית, מדובר על השקעה סופר משתלמת. המכשירים של אפל הם בעלי אורך חיים מכובד ביותר, הביצועים מעולים, והאיכות גבוהה. אם אתם רוצים לרכוש אייפון חדש, ומתלבטים בין אייפון 13 לאייפון 14, הגעתם למקום הנכון. הכנו כאן עבורכם השוואה בין המכשירים.

 

אורך החיים של הסוללה

אחד החסרונות הגדולים של האייפונים מאז ומעולם, היו חיי הסוללה הקצרים מאוד, שדרשו ממשתמשי איפון להסתובב כל הזמן עם מטען. אבל באפל עבדו חזק על העניין הזה, iPhone 14 נהנה מסוללה עוצמתית במיוחד עם אורך חיים של 20 שעות רצופות לצפייה בווידיאו. נתון חשוב נוסף הוא זמן הטעינה, לאייפון 14 יש התאמה לטעינה מהירה, ותוך כחצי שעה תוכלו להטעין סוללה ריקה למצב של 50%. אייפון 13 יחזיק מעמד פחות זמן.

אייפון 14

צילום

כנראה שההבדלים הכי גדולים בין אייפון 13 לאייפון 14 נעוצים במערך המצלמות השונה. ממבט ראשון המצלמות של שני המכשירים נראות זהות, אך המפרט שלהן שונה לגמרי. למרות שגם באייפון 13 וגם באייפון 14 המצלמה היא באיכות של 12 מגה פיקסל, למצלמה של האייפון 14 יש צמצם מתקדם יותר, ותוכנה ייחודית שמסייעת לשיפור איכות התמונות גם אם תנאי הצילום לא היו אידיאליים.

מבחינת וידיאו, משתמשי אייפון 14 ייהנו מאפשרויות רבות יותר כמו צילום במצב פעולה כדי לשמור על הסרטונים 'יציבים'. יתרון נוסף של האייפון 14 נעוץ במצלמה הקדמית – מצלמת הסלפי.

אייפון 14

עיצוב

האייפון 13 והאייפון 14 די דומים מבחינה עיצובית, והאמת שלא קל להבדיל ביניהם במבט ראשון. הם באותו גודל, הבדל המשקל הוא גרם אחד בלבד, ומערך הצילום דומה מאוד מבחינה חיצונית, כפי שאמרנו. שניהם כוללים שלדת אלומיניום עם זכוכית בגב המכשיר כדי שיהיה אפשר להטעין אותו בצורה אלחוטית. את האייפון 13 ניתן להשיג גם בצבע הירוק שלא קיים לאייפון 14.

 

סיכום

אם אתם מחפשים את המכשיר הטוב והמתקדם ביותר שיש כיום בשוק, אין ספק שאייפון 14 צריך להיות הכיוון שלכם. אם אתם מחפשים מחיר טוב, אנו ממליצים בחום להיכנס לאתר של אידיגיטל, ולהתרשם מהמחירים הנוחים והזולים שהם מציעים.

אייפון 14