מספר העוקבים שאתם צריכים בשביל להגיע לעמוד הפור יו בטיקטוק

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

אפליקציית הטיקטוק מאפשרת העלאה ושיתוף של סרטונים ערוכים עם משתמשים נוספים על מנת לקבל חשיפה.

לא כל הסרטונים מגיעים לעמוד הפור יו מכיוון שהדבר תלוי במספר העוקבים והצפיות.

המאמר יפרט כיצד מגיעים למספרי צפייה גבוהים על מנת להגיע לפור יו של טיקטוק.

 

טיפים שיובילו אתכם מהר מאוד לעמוד הפור יו

כשאתם מעלים סרטונים לטיקטוק המטרה שלכם היא לקבל כמה שיותר חשיפה. החשיפה של מיליוני צפיות בסרטון תוביל אותו לעמוד הפור יו של טיקטוק. אך על מנת לעשות זאת מומלץ לעשות כמה דברים. בראש ובראשונה יש לערוך סרטון עם תוכן איכותי הפונה לטווח הגילאים בו אתם מעוניינים. הסרטון צריך להיות מקורי, מעניין ומסקרן. ב-3 השניות הראשונות שלו הוא צריך לתפוס את תשומת לב העוקבים על מנת שיצפו בו עד הסוף. בנוסף, חשוב שהסרטון יהיה מואר, עם כתוביות וכמה אפקטים בשביל הרושם. ניתן לערוך אותו באמצעות הפיצ'רים השונים של הטיקטוק. גם אם אין לכם עדיין עוקבים, טיקטוק מבצעת הערכה למידת הצפייה בסרטון ולכן היא תחשוף אותו בפני משתמשים אחרים.

 

כיצד טיקטוק מבצעת הערכה?

בהנחה שהמשתמשים אשר נחשפו לסרטון עושים לכם לייקים או מגיבים ואתם מגיעים ל-500 צפיות עד לסוף הסרטון, טיקטוק תעלה אתכם מרמה 1 לרמה 2 ותעשה שוב הערכה של כמות הצפיות והאינטראקציה עם משתמשים אחרים. כדי להגיע לרמה 2 תצטרכו שיהיו לכם 1,100 צפיות לסרטון. לאחר מכן תתבצע עוד הערכה וב- 5,000 צפיות תעלו לרמה 3. טיקטוק תבצע הערכה נוספת ומכאן ככל שתקבלו יותר צפיות ולייקים בצורה מטורפת תקבלו כניסה לעמוד הפור יו של טיקטוק. הערכה זו נמדדת על פי ניקוד. על לייקים מקבלים 5 נקודות, על תגובות 2 נקודות, על שיתופים 3 נקודות, על שיעור צפייה מחדש 4 נקודות ועל זמן צפייה בסרטון 5 נקודות. ככל שיהיו לכם יותר עוקבים שיראו את הסרטון עד הסוף ותהיה לעוקבים אינטראקציה על פי המדדים הללו, הסרטון יקבל ניקוד גבוה יותר, הוא יהיה איכותי יותר ויגיע לעמוד הפור יו של הטיקטוק.

 

כיצד תשיגו לייקים ועוקבים בדרך הקלה?

כיום עסקים, צעירים ומפרסמים רבים מגיעים לעמוד הפור יו של טיקטוק במהירות וללא מאמץ באמצעות קניית עוקבים לטיקטוק בזול. למשל, קניית 5,000 עוקבים לטיקטוק תעלה לכם כ-400 ₪ וקנייה של 2,000 לייקים לטיקטוק כ-64 ₪. אלו מחירים המתאימים לכל כיס שיעזרו לכם להשיג את המטרה הנכספת – חשיפה בעמוד הפור יו של הטיקטוק. על מנת שזה יקרה יש לפנות לחברה המספקת עוקבים איכותיים של משתמשים פעילים עם חשבונות בטיקטוק שייצרו אינטראקציה וטיקטוק תוכל לתת לכם הערכה גבוהה. היזהרו מזיופים ובחרו בחברה אמינה ואחראית שאף תסייע לכם בהתאמה אישית של חבילות הכוללות עוקבים ולייקים ביחד.

 

לחצן מעקב