איך להזמין ציוד לאירועים דרך הטלפון הנייד

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

נחשו מי אני – קטן, נכנס בכל כיס, אי אפשר בלעדיי ואני יכול לעשות כמעט הכל. יש לכם ניחוש? בין אם כן ובין אם לא, בואו נגלה לכם את התשובה – הטלפון הנייד שלכם! הטלפון הנייד שלנו הלך והשתכלל עם השנים, ומה שפעם היה נראה כמו בלטה ענקית עם אנטנה, היום משמש בתור אחד המכשירים השימושיים ביותר בעולם שניתן לעשות באמצעותו כמעט הכל. במאמר הקרוב נבין איך להזמין ציוד לאירועים דרך הטלפון הנייד, כי כמו שהבנתם – זה ממש לא חלום, ככה מתנהלים היום.

 

ציוד לאירועים? מה הכוונה?

לכל סוג אירוע שהוא יש להיערך בהתאם. חשבו על זה – אירוע שמתפרש בערך על פני שעתיים מצריך מכם תכנון די ארוך, עם תיאומים, הזמנות וארגונים לא פשוטים. כחלק מהארגונים האלו תצטרכו לדאוג שיהיה לכם ציוד לאירועים שיוכל להפוך את האירוע שלכם מסתם מפגש חברתי לאירוע של ממש.

ציוד לאירועים הוא שם מטריה שכולל תחתיו את כל מה שצריך בשביל לארגן את האירוע שלכם בצורה הטובה ביותר – כסאות, שולחנות, מוצרי הצללה, מזגנים ניידים, פטריות חימום, גנרטור שיהיה ליתר ביטחון, פופים ופינות ישיבה ועוד. בנוסף, המטריה הזו גם מתייחסת לציוד אקסטרה שמעשיר את האירוע אפילו יותר. איזה מן ציוד? בואו נראה.

 

אירוע לא מסתכם רק בשולחנות וכסאות

ציוד לאירועים נותן נפח הרבה יותר עמוק ואטרקטיבי לאירוע שלכם. מעבר לשולחן וכסא, שאלו הדברים הברורים שיהיו באירוע, ציוד לאירועים מציע גם עמדות מולטימדיה כמו אקס בוקס, עמדות ווי וסוני פליסטיישן, מתקנים מתנפחים למכירה, ציוד ג'ימבורי, משקפי מציאות מדומה, תותח קצף ועוד דברים שמהווים למעשה את הפעילות שמוצעת באירוע שלכם.

אם אתם רוצים לתכנן אירוע כמו שצריך – אתם מוזמנים להיכנס לאתר של חברת עידנ'ס בכתובת https://idans.co.il ולהתחיל לקבל השראה על מגוון ענק של ציוד לאירועים שקיים באתר. ואם אתם כבר שם – תוכלו גם לראות הלכה למעשה איך להזמין ציוד לאירועים דרך הטלפון הנייד.

 

איך להזמין ציוד לאירועים דרך הטלפון הנייד

אז בואו נראה איך עושים את זה בפועל. היכנסו לאתר של חברת עידנ'ס וסיירו בין שלל הציוד לאירועים שמוצע בו להשכרה או למכירה. לאחר שתבחרו בפריט מסויים, לחצו עליו. כעת, תוכלו לבחור את התאריך שבו אתם מעוניינים לשכור את הפריט. בלוח השנה יוצגו בצבעים התאריכים שפנויים להשכרה.

לאחר מכן לחצו על "שריין השכרה", והפריט יעבור לעגלת הקניות שלכם. לסיום ההליך ולהבטחת ההשכרה, עברו אל עגלת הקניות הוירטואלית בה תוכלו לראות את כל פרטי ההשכרה – המוצר, המחיר ואורך ההשכרה אותו כמובן ניתן להאריך. בשלב הבא תועברו לעמוד התשלום בו תצטרכו להזין את פרטיכם האישיים וכן את פרטי אמצעי התשלום שלכם, והופ! הפריט בדרך אליכם במשלוח או באיסוף עצמי. בהצלחה ומזל טוב!

 

טלפון כרטיס אשראי