איך לעשות ביטוח דירה דרך הטלפון ללא מאמץ

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

ביטוח דירה הינה רשת הביטחון שלנו בכל הנוגע לפגיעות שונות העשויות לקרות לבית שלנו.

אך, כמו כל נושא הביטוח, המחשבה על הסחבת הבירוקרטית שמגיעה עם התהליך, הופכת את בחירת ביטוח הדירה למשימה שאנחנו נדחה ולא ממש נרצה להתמודד איתה.

אך, זה לא צריך להיות המצב כי כיום, ביטוח דירה אפשר לעשות בקלות ובמהירות אפילו דרך הטלפון הנייד.

 

למה צריך בכלל ביטוח דירה

כמו כל ביטוח אחר שאנחנו עושים, המטרה של ביטוח הדירה היא לספק לנו את רשת הביטחון הכלכלי במקרה בו יוצר נזק לדירה שלנו. בדרך כלל ביטוח הדירה עצמו כולל את המבנה עצמו בלבד. הביטוח כולל את הקירות, התשתיות, הכלים הסנטרים (אמבטיה, שירותים וכיור) ומזגנים נייחים.

ביטוח הדירה אינו כולל את תכולת הדירה עצמה, כמו הריהוט, מכשירי החשמל וכו'. גם ביטוח תכולה הינו מומלץ מאוד והוא תקף בדרך כלל לאחר פריצה, שריפה, הצפה או אסון טבע.

 

השוואה

בדרך כלל ביטוחי הדירה דומים מאוד במחיר וגם בתנאי הפוליסה, הם משתנים לפי גודל הדירה, שווי הדירה והמיקום שלה. אך החשוב ביותר כשבוחרים את ביטוח הדירה הנכון הינו בחירת חברה המספקת את השירותים שלה בצורה נגישה ונוחה. בנוסף חשוב לוודא שלחברה יש שירות לקוחות טוב וזמין. הסיבה לכך שאלו הפרמטרים החשובים הינה העובדה שבסופו של יום חברת הביטוח שלנו תהיה רלוונטית רק ברגע שם אסון אישי שלנו ולא ביום יום ולכן חשוב לדעת שיש על מי לסמוך ברגע האמת.

 

איך עושים את זה בקלות?

היום בשביל לסגור ביטוח דירה אין שום צורך לפגוש את סוכן הביטוח או נציג החברה באופן אישי. בשביל לעשות את ביטוח הדירה בצורה נוחה וקלה חשוב לוודא שאתר האינטרנט של החברה הוא נגיש ושניתן למצוא בו את כל דרכי יצירת הקשר הנחוצים לכם. הכי קל כשיש לחצן בודד הנותן לכם להכניס את כל הדרישות שלכם ומספק לכם הצעת מחיר ואפשרות לקבל פנייה מנציג לצורך סגירת העסקה באופן מכוון.

ובאמת ביטוח דירה עושים בהומי בלחיצת כפתור וכמובן שאפשר גם דרך הטלפון. עם קבלת כל המידע שדרוש לכם בדקות ספורות.

 

שיחה עם נציג

לאלו מאיתנו שמעדיפים את היחס האישי, גם שיחה עם נציג היא דרך קלה, פשוטה ומהירה לקבל את כל המידע שדרוש לכם ואת ההצעה הטובה ביותר לביטוח הדירה שלכם. בשיחה עם נציג ההמלצה שלי היא תמיד לברר את השם שלו ואת שם הצוות בו הוא עובד. פרטים אלו יעזרו לכם מאוד אם תצטרכו לחזור אליו בהמשך או אם תרצו לוודא פרטים שנאמרו לכם.

 

לא לחכות עם זה

עכשיו כשברור שלעשות ביטוח דירה זה לא תהליך ארוך או מסובך, אל תשתהו עם ההחלטה והביצוע שלה. אומנם אסונות הם לא דבר יום יומי, אך חבל מאוד לאבד את הדירה שהשקעתם בה את כל כספכם, רק בגלל שלא רציתים להתמודד עם בירוקרטיה.

 

בית מבוטח