לרכוש מוצרי מין באנונימיות? אונליין תעשו זאת ללא בעיה – המדריך המלא

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

צעצועי מין איבדו חלק גדול מהסטיגמה שהייתה עליהם בעולם שאחרי "חמישים גוונים של אפור", אך מי שמחפש אחר ויברטור או דילדו טוב, יכול להתקשות למצוא אותו סתם ככה בחנות ברחוב. למרבה המזל, יש הרבה אתרים מעולים המציעים מגוון רחב של צעצועים למבוגרים, בנוסף הם נוטים להישלח בדיסקרטיות – לא שיש שום בושה ברכישת צעצועי מין! כך או כך, נסביר כאן כיצד תוכל לקנות מוצרי מין בחשאיות ובבטיחות.

 

בדוק אם יש חומרים רעילים לפני (ואחרי) שאתה קונה

הדבר הראשון שכדאי לזכור בעת רכישה מקוונת הוא שישנם סוגים מסוימים של חומרים שכדאי להימנע מהם בעת רכישת צעצועים שאתה מתכנן להניח על אזורים רגישים בגוף או בתוכם. אמנם יש הרבה אתרים מקוונים שמנהלים עסקים לגיטימיים, אבל אין הרבה רגולציה לגבי אילו כימיקלים אפשר לכלול בצעצועי מין, ובאילו אסור להשתמש, מה שאומר שאפילו אתרים אמינים יכולים למכור מוצרים שאינם בריאים לגופך.

 

מצא חנויות מקוונות בטוחות

לא כל החנויות המקוונות נוצרות שוות. לאחר שמצאת את מה שאתה רוצה לקנות, ואתה בטוח שהוא עשוי מחומרים בטוחים ולא רעילים, אתה עדיין צריך למצוא חנות מכובדת. למרבה המזל, האינטרנט קיים כבר מספיק זמן, כך שיש מספיק חנויות סקס שנחשבות אמינות, בטוחות ודיסקרטיות. החנות של רד פוינט, היא אחת מהם. מדובר בחנות סקס דיסקרטית עם המון מוצרים חדשניים ובאיכות מעולה.

 

מדיניות משלוח דיסקרטית

אפילו האדם הכי בטוח במיניות שלו ובשימוש בצעצועי מין לא היה רוצה לקבל חבילה שכתוב עליה – "אימפריית הויברטורים והדילדואים" באותיות גדולות. למרבה המזל, רוב החנויות הגדולות מודעות לכך ומציעות משלוח דיסקרטי.

לחנויות השונות יש גישות שונות למדיניות זו. יש חנויות שבוחרות להיות דיסקרטיות ככל האפשר מההתחלה ועד הסוף, והן מוצגות כחנויות מוצרי יופי או בריאות אפילו באתרי אינטרנט שלהן. אתרים אחרים עשויים להיות הרבה יותר בוטים בזמן שאתה עושה קניות, אך עדיין לשלוח חבילות עם תוויות ללא תיאור. בקניות באתר, בדוק אם יש דף שאלות נפוצות או דף מדיניות משלוח.

לאחר שמצאת את המדיניות המוצהרת, לא מזיק לוודא אותה מול ביקורות או משוב לקוחות. אמזון, למשל, בדרך כלל די טובה בקשר למשלוח דיסקרטי, אבל לפעמים צעצוע אחד או שניים יכולים לחמוק בין אצבעותיהם. ביקורות אלו אמנם יכולות להיות מועילות באיתור חנויות שלא תמיד עומדות במדיניותן, אך גם מדגישות אמת פשוטה: אתה לוקח סיכון לא משנה מה תעשה. אם אתה רוצה להבטיח שאף אחד לא יראה את זה, אתה תמיד יכול לשלוח את המוצרים שלך לתיבת דואר אחרת, כך תוכל למנוע מבטים מביכים עם השותף שלך לחדר או עם אחד מבני משפחתך.

 

לרכוש מוצרי מין