איך למצוא מדרגות בטיחותיות למכירה דרך הטלפון

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

מגדלי עופות חובבים ומתחילים ברחבי הארץ שואלים את עצמם האם ניתן לרכוש מדגרות איכותיות ובטיחותיות דרך הטלפון, מבלי לראות את המדגרה בעיניים.

לשאלה הזו, התשובה היא חד משמעית כן.

אך בכדי שתוכלו לעשות את הקנייה הנבונה ביותר, ישנם כמה דברים חשובים שעליכם לדעת על מדגרות באופן כללי, ומה הופך אותן לבטיחותיות ואיכותיות.

במדריך הזה

סיכמנו עבורכם את כל מה שתצטרכו לדעת על מדגרות בכדי שתוכלו לעשות את הקנייה הבטוחה ביותר דרך הטלפון ומבלי לצאת מהבית!

 

מה חשוב לדעת על מדגרות לפני שקונים?

אם גם אתם רוצים להתחיל לגדל גוזלים ואפרוחים ומחפשים מדגרות בטיחותיות למכירה, ישנן כמה דברים שחשוב מאוד שתדעו בכדי שתוכלו לרכוש את המדגרה האיכותית והבטיחותית ביותר עבורכם. מדגרות, הידועות גם בשם אינקובטורים, הינן מכונות שנועדו לדמות את הסביבה בה גדלים ביצי עופות וזוחלים כך שתהיה דומה ככל הניתן לדגירה של אימם למען התפתחותם הבריאה של העוברים. לרוב, נשתמש במדגרות כדי למקסם את מספר הביצים שיבקעו, או במקרים בהם האם המטילה אינה מבצעת או יכולה לבצע את מלאכת הדגירה כראוי.

מדגרה נחשבת לאיכותית ובטיחותית אם היא מצליחה לשמור על שלושת הקריטריונים החשובים ביותר להתפתחות תקינה של הביצה: טמפרטורה מתאימה, אחוזי לחות ונענוע של הביצים. שלושת הקריטריונים האלה, שבטבע מסופקים על ידי דגירת האם על הביצים, הינם קריטיים במיוחד עבור הצלחת ההדגרה שלכם.

אם כך, בכדי שתוכלו לבחור את סוג המדגרה המתאים ביותר עבורכם, עליכם לדעת מה הם התנאים הנדרשים עבור סוג הביצים אותן אתם רוצים לגדל, וכן מה מצריך תהליך ההדגרה מכם כמטפלים. למשל, ביצים של תרנגולות יהיו הרבה יותר פשוטות להדגרה מאשר ביצים של תוכים וציפורי נוי.

 

אילו סוגי מדגרות יש למכירה?

המדגרות המוצעות למכירה כיום מתחלקות לשתי קטגוריות עיקריות: מדגרות מקצועיות ומדגרות ביתיות. בעוד שמדגרות מקצועיות מותאמות לאנשים העוסקים בזה באופן יום יומי ומצליחות לשמור על תנאי הטמפרטורה, הלחות וסיבוב הביצים באופן מדויק ביותר, הן לרוב יקרות מאוד ואינן מתאימות למתחילים.

מנגד, המדגרות הביתיות הינן פשוטות וזולות יותר, ואף ניתן למצוא רמות שונות של תחכום ביניהן. מדגרות ידניות למשל, שומרות אך ורק על הטמפרטורה ועל אחוזי הלחות, ומצריכות מהמטפל לסובב את הביצים באופן ידני מספר פעמים ביום. ישנן גם מדגרות אוטומטיות, המתאימות לסוג אחד של ביצים (לרוב תרנגולות), המאפשרות הכלה של מספר רב של ביצים ושומרות על טמפרטורה, רמת לחות וסיבוב הביצים באופן אוטומטי.

אם אתם מתכננים להדגיר ביצים של תוכים, זוחלים או ציפורי נוי, מומלץ להשקיע במדגרה איכותית ומתקדמת יותר, שכן ביצים מסוג זה דורשות הרבה יותר דיוק בכדי להתפתח באופן תקין.

מעבר לכך, חשוב לדעת שאם אתם מתכננים לרכוש את המדגרה שלכם בטלפון, נשמח לייעץ לכם בכל מה שתצטרכו ולהמליץ לכם על סוג המדגרה הנכונה ביותר עבורכם.

 

קניית מוצר