מהן הדרכים למצוא שמן קנאביס באופן חוקי דרך הטלפון הנייד

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

נכון לחציון הראשון של שנת 2022, ישראלים רבים מטופלים בקנאביס ומוצריו למטרות שונות. קנאביס יכול להקל על חולי סרטן, אנשים הסובלים מפוסט טראומה (PTSD), מחלות פרקים ועוד. הקנאביס הולך ותופס את מקומו כטיפול לגיטימי ואמין לבעיות פיזיות ונפשיות רבות. לכן אין זה פלא, שעוד ועוד בתי מרקחת מבקשים לקבל היתר למכירת קנאביס רפואי ומוצריו.

קנאביס היה, במשך שנים רבות, אסור לשימוש באופן גורף תחת פקודת הסם המסוכן. לכן, עבור אנשים רבים, קנייה של קנאביס ומוצריו עדיין מתקשרת לעבירה על החוק. זה לא תמיד נעים לעבור בין בתי מרקחת שונים, ולחפש את התרופה שלכם שוב ושוב. אז איך אפשר למצוא שמן קנאביס, שהוא אחד המוצרים הרפואיים שניתן להפיק מצמח הקנאביס, באופן חוקי ודרך הטלפון הנייד?

 

שימוש באתרים ייעודיים לקנאביס רפואי

יש כיום שתי דרכים מרכזיות לקנייה של קנאביס חוקי בישראל – בבית מרקחת או דרך האינטרנט באתר מורשה. הקנייה בבית המרקחת תוך הצגת מרשם היא חוקית לחלוטין, אך לא תמיד ניתן לדעת אם בית המרקחת הקרוב לביתכם מחזיק את הזן המסוים שאתם משתמשים בו.

קנייה של קנאביס דרך האינטרנט, לעומת זאת, מאפשרת בדיקה מהירה וקלה של הזמינות. הבעיה בקניה של קנאביס או שמן קנאביס (cbd oil) דרך האינטרנט היא שכל העניין יוצר אווירה לא נעימה של עבירה על החוק. איך תוכלו לזהות אתר חוקי לקנייה של שמן קנאביס? מה הופך אתר לחוקי למכירה של קנאביס ומוצריו?

 

איך לזהות אתר חוקי לקניית שמן קנאביס

אם אתם בוחרים לקנות את הקנאביס או שמן הקנאביס שלכם דרך האינטרנט, חשוב שתדעו שאתם קונים אותם באתר חוקי ולגיטימי. אבל איך מזהים אתר חוקי למכירת קנאביס? כדי לענות על השאלה הזו, ריכזנו עבורכם שלושה היבטים שיעזרו לכם לבחון כל אתר המציע מכירת קנאביס:

 

המלצות

קודם כל, הדבר הכי חשוב בקנייה באינטרנט הן ההמלצות. אם אתם עדיין לא רושמים המלצות באתרים שאתם קונים מהם – כדאי שתתחילו. הודות לערבות החברתית הזו, ניתן לזהות בקלות איזה אתר מספק קנאביס רפואי באופן חוקי, איזה אתר מספק קנאביס באופן לא חוקי, ואיזה אתר סתם מנסה לעשות לכם 'פישינג' לפרטי האשראי שלכם.

 

מבחר

אתר שאינו חוקי, ינסה למכור לכם מבחר מצומצם של קנאביס, או קנאביס ממותג לא מוכר. אם אתם נתקלים באתר כזה – אמורות להידלק אצלכם כמה נורות אדומות.

 

ניסיון

בסופו של דבר, זו לא הפעם הראשונה שאתם גולשים באינטרנט. אתר שנראה לכם לא טוב, שמעביר תחושה מפוקפקת או מעלה סימני שאלה – הוא ככל הנראה לא אתר שאתם רוצים להיכנס אליו.

 

סיכום

לסיכום, בדיקה של האתר לפי ההיבטים הללו, תסייע לכם לוודא שמדובר באתר חוקי לקניית קנאביס. קנו קנאביס אך ורק ממפיצים רשמיים וחוקיים.

שמן קנאביס