מה הדרך בה הילד שלך צובע דפי צביעה יכולה להגיד לך על הנפש שלו

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

ילדים אוהבים דפי צביעה, זה לא סוד. אבל יש עניין אחר סודי שלא כולם יודעים עליו וזה מה אופן הצביעה של הילד אומר על הנפש שלו. יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק לאחר שצפינו במקרה מעניין. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות מקרוב מה הדרך שבה הילד שלכם צובע יכולה להעיד על הנפש שלו.

 

תכירו את האנשים שעומדים מאחורי המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את כל המידע החיוני בנושא, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל מי שיודעים דבר או שניים בנושא. אלו בעצם אנשים שעוסקים בתחומים שונים שנוגעים באופן ישיר לילדים. הם מחנכים בבתי ספר יסודי, עובדת סוציאלית וגם פסיכולוג. הסתייענו בכל אלו וביקשנו מהם את התשובה לשאלה שלשמה התכנסנו כאן היום. להפתעתנו, קיבלנו מעל ל – 60 תגובות בנושא ובסופו של דבר, היינו צריכים לבחור את אלו המעניינות והרלוונטיות ביותר. כך שבעצם, בשורות הבאות, אתם תיחשפו לתגובות נבחרות. אנו רוצים להודות בהזדמנות זו לכל מי שסייע לנו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותו, הוא עולה לרשת וצפוי לענות על השאלה שמעניינת רבים.

 

מה הדרך בה הילד שלך צובע דפי צביעה יכולה להגיד לך על הנפש שלו? התשובה של מחנכים

מחנכים רבים אמרו שהם מציעים לילדים לצבוע מידי פעם דפי צביעה שקשורים לנושא הנלמד בכיתה. כך, לדבריהם, הם מאפשרים לילדים ליהנות מכמה רגעים של שקט מהלימוד. המורים, באותו זמן, צופים בילדים ולומדים עליהם לא מעט. מורים רבים ציינו כי האופן שבו הם מחליטים לצבוע מראה מה עובר על הנפש שלהם. ילד שלמשל מעדיף לצבוע לבדו, כנראה צריך להכיל כל מיני מצבים ולחשוב עליהם. ילד שצובע עם אחרים לעומת זאת, נמצא במצב שבו הוא לא צריך להתעמק במחשבות והוא פנוי לחברה.

 

מה הדרך בה הילד שלך צובע דפי צביעה יכולה להגיד לך על הנפש שלו? התשובה של הפסיכולוגים

הפסיכולוגים ציינו בפנינו שילדים שצובעים דפי צביעה בחוזקה. כלומר, בעת שימוש חזק מאוד של הטוש או הצבע על גבי הדף, הם ילדים שהנפש שלהם זקוקה לחיזוק. הדבר מראה שהם עיקשים או כועסים מאוד על מאורע מסוים ויש צורך לשוחח אתם על כך ולרכך את העניין.

 

מה הדרך של הילד שלכם?

עכשיו כשאתם יכולים להדפיס כמה דפי צביעה לילדים שלכם ולהסתכל עליהם בזמן הצביעה. תבדקו האם הם תרים אחר חברה ותבחנו את אופן הצביעה שלהם מבחינת החוזק שבו הם אוחזים בצבע. כל אלה יאפשרו לכם להגיע אל תוך הנפש של הילד.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מה הדרך שבה הילד צובע יכולה להגיד לכם על הנפש שלו. בשלב זה, נותר לכם רק לבדוק את העניין ולסייע לילד במידת הצורך.

כלי כתיבה