מה ההבדל בין השתלת שיער בישראל להשתלת שיער בטורקיה?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

כמעט כל גבר ישראלי זוכר את הרגע המפחיד הזה: הרגע שבו הוא קלט שהוא אשכרה מקריח. הקרחה היא תופעה נפוצה מאוד במרחב הישראלי, ולא מעט גברים חשים שההקרחה פוגעת באופן משמעותי בגבריות ובביטחון העצמי שלהם. כולנו מכירים תירוצים כמו: אחי, זה רק התספורת, או האשמות של תקופה לחוצה במיוחד בעבודה, אבל בסופו של דבר התוצאה היא אותה תוצאה. אז אם גם אתם סובלים מהקרחה ומנסים להסתיר את הקרחת עם כובע, חשוב שתדעו שיש פתרון.

 

השתלת שיער

השתלת שיער היא טכניקה רפואית מתקדמת שנועדה לטפל בהקרחה. במהלך הטכניקה לוקחים זקיקי שיער או פיסות עור עם זקיקי שיער מן החלק התורם, ומשתילים אותם בחלק הנתרם. מכיוון שאלו שיערות שעמידות גנטית להקרחה יש ביטחון מלא שהטיפול יעבוד ויחזיק מעמד ואין חשש שהמושתל יתחיל להקריח שוב כמה שנים אחרי הטיפול. ישנן כמה שיטות לביצוע ההליך, אך מה שחשוב לדעת זה שכאשר הטיפול נעשה בשיטות ובאמצעים מתקדמים הוא יכול להביא למראה שיער טבעי, בריא ושופע.

 

אז איפה לעשות השתלת שיער?

גם אם אתם ממש לא עסקתם בתחום ההשתלות קודם לכן, קשה לפספס את העובדה שטורקיה היא מעצמת השתלת שיער בקנה מידה עולמי. יחד עם זאת, יש לא מעט אנשים שבחורים לבצע השתלת שיער בישראל, אז מה עדיף? איפה כדאי לבצע את השתלת השיער, בטורקיה או בישראל? הכנו לכם כאן רשימה עם כמה פרמטרים שעליהם כדאי לחשוב כאשר ניגשים לקבל את ההחלטה.

 

קרבה מול מרחק 

חשבו האם יש לכם בעיה לעבור הליך רפואי כאשר אתם רחוקים מהבית. אם אתם לא אוהבים נסיעות ארוכות ונוטים להילחץ מהן, כדאי לקחת את זה בחשבון. לא כדאי שהטיפול יתנהל בלחץ. אם אין לכם קושי עם טיסות או מרחק מהבית אז אין שום בעיה.

 

רמה רפואית 

לא מעט אנשים מעדיפים לעבור את השתלת השיער בארץ מכיוון שמדובר על תהליך מורכב מאוד והם מעדיפים לעבור אותו במרפאה ישראלית. עם זאת, חשוב לדעת שישנן חברות ישראליות שמלוות את כל תהליך ההשתלה, ושמדובר על תחום מפותח מאוד בטורקיה.

 

כמה ימי חופש תוכלו לקחת 

אם כמות ימי החופש שעומדת לרשותכם מצומצמת עדיף לכם לבצע את הטיפול בישראל. אם יש לכם יותר ימי חופש זמינים אתם יכולים לחשוב גם על האופציה של טורקיה, ואפילו לשלב איזה טיול קצר או חופשה במהלך הטיפול.

 

לסיכום

בסופו של דבר חשוב לזכור ששתי האופציות מצוינות, וההחלטה היא בעיקר אינדיבידואלית וקשורה לתחושות הפנימיות שלכם. חשוב שהבחירה תתחשב באורח החיים ובאופי שלכם כדי שיהיה לכם נוח. טורקיה או ישראל, לא משנה במה תבחרו, העיקר שתטפלו בעצמכם ותחזרו לאותו מראה צעיר ושופע שאליו אתם כל כך מתגעגעים!

דוגמן