מה ההבדל בין פרקט למינציה לפי וי סי?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

 

פרקט פי וי סי מכונה גם פרקט פולימרי והוא נפוץ היום בעולם הריצוף. לקוחות שואלים: מהו פרקט למינציה, מהו פרקט פי וי סי וכן מה ההבדל ביניהם? אז כן, יש הבדל בין השניים, רוצים על רגל אחת? השוני מתבטא ברמת העמידות בפני מים. רוצים על שתי רגליים את כל המידע המפורט? קראו את הפוסט הזה.

 

מהו פרקט למינציה?

פרקטים למינציה הינם סוג פרקט סינטטי דמוי פרקט עץ. הפרקט עשוי מחומר המכונה HDF. על גבי שכבות שבבי עץ דחוסים שנדחקו בלחץ מודבקת בטכניקה ייחודית תמונה בציפוי למינציה איכותי ביותר בעל רמת עמידות גבוהה מאוד. פרקט למינציה מביא עמו יתרונות רבים: הפרקט קל לניקוי, אינו דורש תחזוקה מורכבת והוא נחשב לחלופה הזולה ביותר בעולם הפרקטים. בנוסף, ניתן לרכוש פרקט למינציה במבחר דגמים עצום מה שמאפשר התאמה מדויקת לקונספט עיצוב החלל.

 

הכירו את פרקט הפי וי סי

פרקטים פולימריים הם בעלי יתרון מהותי כאמור, של עמידות רבה למים ורטיבות. מראה הפרקט נשמר לאורך השנים ללא כל שינוי גם בבואו במגע עם מים. מסיבה זו פרקט פי וי סי הוא האופציה האולטימטיבית עבור חצרות בהם מותקנת בריכה או מערכת השקיה וכן עבור חדרי אמבט ומקלחונים הכוללים ג'קוזי.

פרקט פי וי סי מתאים גם לבעלי עסקים הקשורים בבילויי מים כגון: מכוני ספא וחדרי כושר המכילים בריכה.

 

פרקט פי וי סי מבחינה אסתטית

פרקטים פי וי סי מגיעים בשלל דגמים, צורות ועיצובים בדומה לפרקט למינציה. מגוון האפשרויות הפתוחות בפני הלקוחות מאפשרות את הבחירה המדויקת לפי טעם הלקוח ותנאי השטח.

 

פרקט למינציה או פרקט פי וי סי – במה לבחור?

על מנת לבצע את הבחירה הנכונה ביותר יש להגדיר במדויק את מטרת הפרקט. במידה והפרקט נועד עבור חיפוי למגוון חללים ביתיים או עסקיים ללא חשיפה תדירה לכמות נוזלים רבה – ההמלצה הינה בחירת פרקט למינציה על שלל יתרונותיו.

במידה והאזור הנדרש לריצוף הינו חדר אמבטיה או חלל של בריכה, יש לשקול היטב כאשר ההמלצה הינה בחירה בפרקט פולימרי להגנה על החומר מפני רטיבות. נציין כי ציפוי הלמינציה מקנה לחומר איכות גבוהה ביותר גם בחשיפה לרטיבות אולם פרקט פי וי סי מותאם לחשיפה ברמה גבוהה ביותר למים והוא מספק הגנה מירבית לחומר כך שגם לאחר שנות שימוש רבות וחשיפה מרובה לנוזלים ורטיבות – החומר ימשיך לשמור על תכונותיו כביום קנייתו.

 

פרקטים בזול – למינציה או פי וי סי

בין אם אתם בוחרים בפרקט למינציה ובין אם תבחרו בפרקט פי וי סי דווקא, תוכלו ליהנות מעלות נמוכה ביחס לפרקט מעץ אמיתי. נציין, כי למרות היוקרה המזוהה עם הפרקט האמיתי, יתרונות של עמידות וחוסן לאורך שנים מיוחסים דווקא לפרקטים הסינטטיים. כך שבחירה בהם היא לא התפשרות אלא בחירה נבונה מלכתחילה.

מסדרון