מה הופך סוכנות ביטוח לסוכנות טובה?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

בישראל של ימינו, פועלות בשוק שלל חברות ביטוח. רבות מהן נחשבות לטובות ואמינות, אך לא מעטות אינן טובות דיין ולקוחות שיפנו אליהן – ימצאו את עצמם מאוכזבים. לפני שבוחרים סוכנות ביטוח, חשוב להכיר את הקריטריונים לבחינת סוכנות הביטוח ואיך יודעים אם סוכנות ביטוח הינה סוכנות ביטוח טובה ואמינה אשר כדאי ואף רצוי לעבוד עימה.

 

4 קריטריונים

ניתן להצביע על ארבעה קריטריונים עיקריים המעידים עד כמה סוכנות הביטוח טובה. 4 הקריטריונים הם איכות ואמינות השירות, רוחב השירות, זמינות הסוכנים ועלויות השירותים. נסקור בקצרה מאפיינים אלו המעידים על טיבה של סוכנות ביטוח. עוד קודם לכן, נקדים עבור אלו המעדיפים את השורה התחתונה, כי סוכנות ארנפלד ביטוח הינה סוכנות טובה ואמינה אשר מומלץ בהחלט לעבוד עימה.

 

1.     איכות השירות ואמינותו

הקריטריון הראשון אשר יש לבחון באשר לסוכנויות הביטוח, הוא איכות השירות שלהם ואמינות הסוכנות. בחינה זו תיעשה על פי השכלת הסוכנים, ניסיונם וביקורות הלקוחות על הסוכנות. סוכנות המעסיקה סוכני ביטוח משכילים ומנוסים אשר זוכה לביקורות חיוביות מהלקוחות שלה, הינה סוכנות ביטוח אשר תיחשב לאמינה ואיכותית לצורך הבחינה אם מדובר בסוכנות ביטוח טובה.

 

2.     רוחב השירותים

סוכנות ביטוח יכולה להציע שירותים מצומצמים יחסית – רכישת פוליסות ותביעת חברות הביטוח בעת הצורך. לעומת זאת, סוכן הביטוח שלכם יוכל להציע לכם גם שירותים רחבים יותר ולהפוך למדריך הפיננסי שלכם. סוכן הביטוח יבחן האם רכשתם פוליסות ביטוח מיותרות ועל אילו פוליסות אשר ברשותכם ניתן לוותר, האם יש לכם כספים אבודים, יציע שירותים במסלקה הפנסיונית, ועוד.

מתוך מטרה לרכז את נותני השירות שלנו, הן מבחינת נוחות והן מבחינת עלויות, נעדיף לבחור בסוכנות ביטוח מהסוג השני, המציעה שירותים רחבים בשלל התחומים הפיננסיים. נעדיף שלא לעבוד עם סוכנות ביטוח המציעה שירותים מצומצמים יחסית.

ביטוחים

3.     זמינות הסוכנים

בנוסף, חשוב לבחון עד כמה הסוכנים זמינים ומצויים שם עבורכם. ישנן סוכנויות הנחשבות לגדולות ויוקרתיות, אולם הסוכנים לא יהיו זמינים עבור הלקוחות שלהם והשירות שהלקוחות יקבלו יהיה לקוי, בלשון המעטה. אשר על כן, כאשר אתם בוחנים האם סוכנות הביטוח טובה, עליכם לבחון עד כמה סוכני הביטוח זמינים ומה תהיה איכות השירות שתקבלו.

 

4.     עלות השירותים

לבסוף, חשוב גם לבחון מה עלות השירותים בסוכנות. מחירים זולים לא יעידו, כמובן, כי מדובר בסוכנות טובה. עם זאת, אין כל סיבה לשלם ביוקר. מכיוון שכך, לאחר שמצאתם מספר סוכנויות העומדות בקריטריונים הקודמות, השוו בין עלויותיהן ובחרו בסוכנות הזולה יותר.

 

לסיכום

לסיכום, ארבעה קריטריונים הופכים סוכנות ביטוח לסוכנות ביטוח טובה אשר נרצה לעבוד עימה. ארבעת הקריטריונים הם איכות השירות ואמינותו, הנבחנת על פי הכשרת וניסיון העובדים וכן המלצות הלקוחות, רוחב השירותים, זמינות הסוכנים ועלויות השירותים. בחרו בסוכנות ביטוח אשר נמצאת טובה לפי כל אחד מהמדדים.

בית רכב ומשפחה