מה הפלאפון עם המצלמה הכי טובה – סקירה

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

אם אתם מחפשים אחר הטלפון עם המצלמה הכי טובה, כנראה שאתם חובבי צילום שממש לא מוכנים להתפשר על איכות המצלמה.

יחד עם זאת, חשוב לזכור כי ישנן פרמטרים נוספים לבחירת הטלפון שלכם.

אם כך, כיצד נבחר את הטלפון החכם הכי טוב? הנה סקירות חשובות של פלאפונים מובילים בשוק.

אם בשנים עברו אנשים היו מתלהבים מאוד כשמישהו היה פולט מילה כמו "APPLE", הרי שכיום זה כבר לא המצב. הטלפונים הכי טובים בעולם לא שייכים דווקא לחברת אפל, אלא לחברות הסיניות. כמובן, אין ספק שחברת אפל עדיין עומדת במקום הראשון ברשימת הטלפונים הבלתי פריצים. מאוד קשה לפרוץ למכשירי אייפון, וזה בעצם אחד הדברים שהפכו את המותג ליוקרתי כל כך. ובכן, זה והשם APPLE.

 

האם כדאי לי לרכוש אייפון או אנדרואיד?

האם המצלמה של אייפון החדשים שווה את רכישת המכשיר? אולי בכלל עדיף אנדרואיד או משהו סיני? בין אם כך או כך, הנה סקירה של מספר טלפונים חכמים. בין אם אתם אוהבים צמחיה מלאכותית או כל דבר אחר, שווה לקרוא את השורות הבאות.

אם אתם מחפשים אחר סמארטפון מהיר במיוחד, אנחנו ממליצים לכם להכיר את סמארטפון וואן-פלוס 8 PRO. מדובר כאן בסמארטפון עם מעבד מסוג Qualcomm Snapdragon 865.. המעבד הזה הוא אחד המעבדים הכי חזקים שקיימים בשוק הטלפונים החכמים.

 

טלפון אנדרואיד עם מצלמה מעולה – איזה לרכוש?

אם אתם עובדים עם הטלפון שלכם המון, זה בדיוק מה שאתם צריכים – וואן-פלוס 8 PRO. במיוחד אם אתם עובדים עם אפליקציות כבדות ומורכבות. גודל המסך כאן הוא 6.78 אינץ', כאשר זיכרון ה-RAM שלו הוא 8-12 GB. המצלמה שלו פשוט מעולה, היא מצלמה של 8 מגה פיקסל ומצלמת סלפי של 16 מגה פיקסל.

מעולה ומאוד מומלץ. עוד סמארטפון מומלץ עם מצלמה מעולה, הוא הסמארטפון של SAMSUNG. אנחנו מדברים על GALAXY מסוג 20S ULTRA. סמארטפון מצוין עם מצלמה איכותית במיוחד, הסמארטפון הזה זוכה במקום השני שלנו לרשימת הסמארטפונים על המצלמות הכי טובות. המעבד כאן הוא מעבד מסוג samsung Exynos 990., כאשר המהירות מבחינת RAM היא 8 – 16GB. סמארטפון מעולה ומאוד מומלץ עם מצלמה של 48 מגה פיקסל. כן, שמעתם נכון. אגב, בסמארטפון הזה יש לכם גם עדשת עומק ומצלמת סלפי של 40 מגה פיקסל.

 

איזה אייפון עם מצלמה מעולה כדאי לרכוש?

ובכל זאת, אי אפשר בלי אייפון. אנחנו רוצים להכיר לכם את IPHONE 11 PRO, שהוא מגיע עם מצלמה בעלת 3 עדשות. מצלמת הסלפי כאן היא בעלת 12 מגה פיקסל, כאשר מאחורה יש לכם 3 עדשות של 12 מגה פיקסל גם כן (כל עדשה). המעבד כאן הוא מעבד מסוג Apple A13 Bionic.. אחלה טלפון, מאוד מומלץ.

 

מכשיר