מה זה פייתון ולמה זה משמש?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

לאחרונה אנו נתקלים בשאלה שחוזרת על עצמה בכל פעם שאנו מציגים את עצמנו ואת העיסוק שלנו. סביר להניח שאם קראתם את הכותרת שלעיל, הבנתם כי מדובר בשאלה שהוצגה שם. הדבר גרם לנו להבין כי יש צורך בהעלאת מדריך מקיף ברשת שיעשה אחת ולתמיד סדר בכל הנוגע לפייתון והשימוש בשפה זו. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים המעמיקים שאתם צריכים להכיר בנושא.

 

תכירו את מי שסייעו לנו בכתיבת המדריך

בחרנו לכתוב את המדריך תוך ליווי מטעם גורמים נוספים שיודעים גם כן דבר או שניים אודות הפייתון. שכן, במהלך העבודה שלנו עם קולגות, אנו למדים כל פעם ששילוב בין כמה מוחות מביא לדברים מיוחדים. לכן, יצרנו קשר עם כמה חברים שלנו מהתואר והצענו להיפגש על קפה כדי לכתוב ביחד מדריך שיציג בפני כל דורש את הפייתון ולמה זה משמש בכלל. זו ההזדמנות להודות לחברים הטובים שלנו. שכן, בזכותם, המדריך המיוחד הזה עולה לרשת והוא צפוי לרכז את כל המידע החיוני בנושא.

 

אז מה זה בכלל פייתון?

אם התעניינתם לאחרונה ברישום אל קורס python סביר להניח ששמעתם שמדובר בעצם בשפת תכנות רבת עוצמה. היא ידועה כשפה שיש לה שימושים רבים ומאוד נפוצים בכל פלטפורמה שהיא. חשוב לציין כי הרעיון המקורי של הפייתון פותח אי שם בתחילת שנות ה – 90. הרעיון היה בעצם לפשט קונספט מורכב כלשהו משפות תכנות אחרות ולהפוך אותם לתחביר השפה. כלומר, לעניין קריא ואינטואיטיבי.

 

למה הפייתון משמש?

כפי שכבר ידוע לכם, הפייתון הופכת את שפת התכנות המורכבת לתחביר קריא ואינטואיטיבי. כזה שמאפשר למפתחים שונים ליצור כל מיני תכניות מורכבות בזמן מאוד קצר של פיתוח. זאת אומרת, תוך שימוש בפחות שורות של קוד. אפשר בעצם לומר כי הפייתון נחשבת ל – "שפה גבוהה". שכן, היא מושתתת על יסודות משפת C  אך היא מלא בכל מיני מנגנונים אוטומטיים שגורמים לה להיות הרבה יותר קריאה.

 

איך תדעו איפה ללמוד את הפייתון?

אם שפת הפייתון מרתקת אתכם ואתם רוצים ללמוד עליה באופן מעמיק, כדאי שתדעו שאתם יכולים לפנות אל כל מכללה שמציעה קורס פייתון. אנו ואלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך ממליצים לכם לערוך בירור מעמיק לפני שתתחייבו אל מוסד לימודים מסוים. שכן, יש מגוון רחב של מוסדות וכל אחד מלמד את שפת הפייתון באופן אחר. עליכם להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום שמתאים לכם באופן אישי. כדי שתוכלו לדעת זאת, אתם צריכים לערוך בירור מקיף בפלטפורמות הבאות:

  • גוגל
  • אינסטגרם
  • פייסבוק

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה זה פייתון, למה זה  משמש ואיך תדעו איפה ללמוד את השפה הזו. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, אתם יכולים לצאת לדרך ולהתחיל ללמוד. בהצלחה!

נתונים