מה כרוך בבניית חנות אינטרנטית?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

הגעתם לרגע המיוחל והחלטתם להקים אתר אונליין, שאמור לשמש למכירת סחורה. קודם כל בהצלחה! תמיד מרגש לפתוח עסק חדש, אבל לפני שאתם רצים לשלב ההקמות, חשוב שתקחו בחשבו כמה דברים לפני.

 

לבחור נכון

בניית חנות אינטרנטית כרוכה בלא מעט חשיבה עוד בתחילת התהליך. אחד הדברים הכי חשובים שמהווים את הבסיס להכל, זה בחירת הפלטפורמה והחברה לבניית אתרים. שני הפרמטרים האלו הם סופר חשובים גם להמשך הדרך. הקמת חנות אינטרנטית, יכולה להיות על כמה פלטפורמות שונות בניהן: שופיפיי, WooCommerce, מג'נטו ועוד.

חברה לבניית אתרים, על בסיס אחת מהפלטפורמות האלו בעצם מקימה את האתר, מחברת אותו לממשקים שונים (כמו לדוגמא פורטל משלוחים, תוכנות ERP ועוד), דואגת לחווית משתמש ולא פחות חשוב, דואגת להטעמות עבור פלטפורמות הפרסום. ישנה חשיבות גדולה להקמת האתר בצורה נכונה כך שהוא יעלה גבוה במנועי חיפוש ויראו בו כאתר "איכותי".

יתרה מזאת, אם תחליטו להחליף את חברת בניית האתרים באמצע התהליך, פעמים רבות זה יהיה מורכב והעלות תהיה כמו הקמה מחדש, הסיבה לכך היא שבניית אתר באמצעות קוד מאפשרת היכרות מעמיקה עם הפיתוחים למי שביצע את העבודה, כך שלהחליף את המפתח באמצע התהליך עלול לייצר בעיות.

 

מה חשוב לדעת לפני שנכנסים לתהליך?

קודם מדובר על תהליך שיכול לקחת כמה חודשים ואפילו שנה, מאוד תלוי במורכבות האתר, בפלטפורמת הפיתוח, כמות המוצרים ולא פחות חשוב, האם המותג היה קיים לפני הוא שמדובר על הקמת מותג מאפס.

 

בחירת חברה לבניית אתרים

חשוב לבחור בחברה שמכירה את התהליך, שדיברתם עם לקוחות עבר של אותה החברה והכי חשוב, שיהיה חיבור, בסוף התהליך הוא ארוך וחשוב שתהיה התאמה.

 

מיתוג ושפה אחידה

מיתוג ושפה אחידה נכון לכלל המותגים הקיימים היום בשוק, אבל אם יש לכם חנות פיזית ואתם במיקום מרכזי, אתם לא ממש צריכים לפרסם. בחנות אינטרנטית אתם חייבים כל הזמן להיות עפ פרסום באוויר, על מנת שלקוחות פוטנציאלים ידעו שהחנות שלכם קיימת. לכן, חשוב שתהיה שפה אחידה גם בפרסום עצמו וגם באתר.

 

ליקוט, אירוז ושירות לקוחות

החלק שלא הרבה מוכרים בתחילת הדרך מתעמקים בו והוא מאוד חשוב. איפה תאחסנו את הפריטים שלכם, מי יבצע את הליקוט? באיזה אריזה תארזו את הממוצרים ומי יתן מענה טלפוני בשירות הלקוחות? חשוב לקחת את כל הדברים האלו מראש וגם להבין מה העלויות שלהם כדי שתוכלו לגלם אותם.

 

לסיכום

אין ספק שהיום יותר מתמיד, אנשים רוכשים אונליין. חנויות אינטרנטיות יכולות להיות כלכליות מאוד אם בונים אותן בצורה נכונה כבר בתחילת הדרך, עם מחשבה, ידע ועם חברה לבניית אתרים, שיש לה נסיון רב בתחום. חשוב שתיקחו בחשבון את כלל הדברים שציינו פה ותבחנו כבר בתחילת הדרך תמהיל מוצרים נכון ותוכניות עסקית מדוייקת. בהצלחה!

קנייה וירטואלית