מה כרוך בקידום אפליקציות

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

פיתוח של אפליקציה הוא הליך מורכב, וגם אחרי שתסיימו לפתח אותה והיא תהיה מוכנה, קיים סיכוי לא מבוטל שהיא פשוט תלך לאיבוד בתוך חנות האפליקציות. אם אתם רוצים למנוע את המצב הזה, ההמלצה שלנו היא לעשות שימוש בקידום אפליקציות. הקידום נועד להביא את האפליקציה שלכם לקדמת הבמה, ולהעניק לה רמת חשיפה גבוהה בקרב קהל המשתמשים.

 

קידום אפליקציות

סיום הפיתוח של אפליקציה והעלאה שלה לחנות האפליקציות היא צעד מרגש לכל מפתח, אולם חשוב להבין שהעבודה האמתית מתחילה עכשיו. כדי שלעבודה שלכם באמת תהיה תועלת, חשוב לדאוג שכמה שיותר אנשים יורידו את המוצר שלכם, ואת זה אפשר לעשות אם עושים קידום אפליקציות בצורה נכונה. אנחנו כאן כדי לתת לכם את הדברים המרכזיים בתחום הזה.

 

  1. מעטפת חיצונית

הדבר הראשון שעליו יש להקפיד הוא המעטפת החיצונית של האפליקציה. עוד לפני שנכנסים פנימה, ורואים האם יש לאפליקציה הזו יש תועלת, חשוב לדעת שלשם, לסמל ולמראה הראשוני שאותו האפליקציה משדרת יש הרבה מאוד משמעות. הקפידו על שם קליט, סמל מושך את העין ומראה מרשים כדי לקבל את תשומת ליבם של הגולשים בחנויות האפליקציות.

 

  1. תרגום לשפות אחרות

אם אתם רוצים חשיפה גבוהה יותר אתם חייבים לפרוץ גבולות ולהגיע למדינות נוספות. את זה אפשר לעשות רק אם האפליקציה שלכם תהיה נגישה בשפות אחרות, מה שיאפשר לגולשים ממדינות זרות להוריד אותה, לראות את מה שהיא מציעה להם וכמובן לדרג אותה וכך להביא אותה לקהלים חדשים.

 

  1. עדכונים קבועים

חשוב לעדכן את האפליקציה בצורה קבועה, כיון שזה יעלה את הדירוג שלה. גם אפליקציה טובה, אם היא לא עוברת עדכון, מתקבל הרושם שמדובר על מוצר לא רלוונטי, והלקוחות פשוט לא ייחשפו לקיום של האפליקציה הזו.

 

  1. ניתוח קהל יעד

הדבר האחרון שעליו חשוב להקפיד הוא לפרסם את האפליקציה בקרב קהל יעד מתאים. בעזרת כלי ניתוח ניתן להגיע דווקא אל מי שמתעניינים במה שיש לאפליקציה שלכם להציע, וכך אתם מבצעים פרסום ממוקד ואפקטיבי, בלי לבזבז משאבי פרסום על קהלים לא רלוונטיים.

 

בחירת חברה לקידום אפליקציות

כדי לבצע את הקידום הזה בצורה הנכונה, כדי לקחת את השירות של חברה לקידום אפליקציות. בניגוד לקידום אתרים, בקידום אפליקציות ישנן מורכבויות שלא כל חברת פרסום יודעת להתמודד איתן. חברת מקצועית לקידום אפליקציות היא המפתח לכך שהאפליקציה שלכם תגיע לקדמת הבמה ותזכה למספר הורדות גבוה כפי שציפיתם.

 

לסיכום

קידום אפליקציות הוא צעד הכרחי עבור מפתחים שלא רוצים שכל העבודה שלהם תרד לטמיון. בחנויות האפליקציות השונות קיימות מיליוני אפליקציות, וסביר להניח שהאפליקציה שלכם לא תקבל חשיפה גבוהה, אלא אם תעשו שימוש בשיטות לקידום אפליקציות. בעזרת הקפדה על הקריטריונים הנכונים וייעוץ מאנשי המקצוע המתאימים, גם אתם תוכלו להגיע למספר הורדות גבוה ליישום שלכם.

מחשב נייד