מה עדיף, אלמנטור או וויקס

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

עד לפני עשרים שנה כאשר פגשת אדם חדש הוא היה מציג את עצמו ואז נותן לך את כרטיס הביקור שלו. כרטיס הביקור היה סימן ההיכר של עולם העסקים ולא נראה כי יש גורם אשר יוכל להחליפו. אם כן כיום יש גורם כזה והוא כמובן אתר האינטרנט שלכם. אתר האינטרנט הוא השער לעולם העסקים כיום וכל בעל עסק שמכבד את עצמו מקים אתר אינטרנט אשר ייצג אותו. על רקע זה עולה הרצון ללמוד איך לבנות אתרים בקלות והאם עדיף לעשות זאת עם אלמנטור או וויקס. אם כן אין כאן תשובה אחת ויחידה וזאת עקב העובדה כי יש מקומות שבהם יהיה עדיף לבנות אם וויקס ויהיו מקומות שבהם יהיה עדיף לכם לבנות עם אלמנטור ואתם צריכים לברר את הפרטים במה יהיה עדיף להשתמש על סמך האתר הספציפי שאתם הולכים לבנות.

 

האם כדאי להשתמש בוויקס בחינם?

לא רבים יודעים זאת אך בצורתה הבסיסית וויקס לא עולה כסף ולכן עולה השאלה לא רק ללמוד איך לבנות אתרים בקלות אלא גם האם כדאי לעשות זאת עם צורת החינם של וויקס? אם כן אתם צריכים להבין כי אם אתם לא משלמים לוויקס כסף אזי יש לכם חלק נרחב מהאתר בפרסומות וזה כמובן לא כדאי. לכן אם אתם רוצים שהאתר שלכם יהיה ויזואלית יפה וללא פרסומות כדאי לכם לשלם לוויקס כסף וכך האתר שלכם יהיה הרבה יותר מוצלח וברמה הרבה יותר גבוהה וזהו משהו שלא נתון במחלוקת.

 

 

האם קורס בניית אתרים יכול ללמד אותי איך לבנות אתר לעצמי?

עולה השאלה כיצד אפשר ללמוד איך לבנות אתרים בקלות לבד? אם כן אתם צריכים להבין כי לא כדאי לבנות אתר אינטרנט לבד מכיוון שהדבר דורש מומחיות עצומה. כפי שלא תעזו לטפל בבעיית חשמל בבית שלכם או בתקלה ברכב שלכם כך כדאי להשאיר למומחים לבנות את האתר שלכם. ההבדל בין בנייה עם מומחים ובין בנייה לבד הוא עצום וזהו משהו שאתם חייבים לחשוב עליו. נכון אפשר ללמוד איך לבנות אתרים אך לאחר מכן אתם חייבים להתנסות בבנייה ולא רק בקורס. כך תבטיחו כי הבנייה תיעשה על הצד הטוב ביותר וזה ישרת אתכם בצורה מושלמת ועל כך כדאי לכם לחשוב.

האם בשביל להיות בונה אתרים אני צריך תואר במדעי המחשב?

אתם חייבים להבין כי תואר במדעי המחשב לא יעזור לכם להיות מומחים בבניית אתרים. אם אתם רוצים לבנות אתר מושלם אתם לא צריכים ללכת לאוניברסיטה אלא עליכם ללכת לקורס שמלמד אתכם כיצד לעשות מא' עד ת'. רק קורס כזה יבטיח כי האתר שלכם ייבנה על הצד הטוב ביותר ויעזור לכם להגדיל את המכירות בצורה ניכרת ושום תואר במדעי המחשב לא יצליח לסייע לכם בכך.

וורדפרס