מזכרות, גימיקים, תאי צילום ואטרקציות לאירועים בטאץ' של 2020

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

מעוניינים לתת את ה-TOUCH הנכון לאירוע שלכם? מזכרות, גימיקים, תאי צילום ושלל אטרקציות לאירועים, מעודכן ל-2020, והנה כל הפרטים שאתם צריכים. הכנו עבורכם רשימה של אטרקציות מומלצות לאירועים בימינו, זה הולך ככה:

בין אם אתם מתכננים אירוע כזה או אחר,  אתם כנראה תצטרכו לקחת בחשבון שלל אטרקציות מסוגים שונים, לרבות גימיקים ממש מגניבים ב-2020 שימתחו חיוכים על פני כל האורחים.

אנחנו מזמינים אתכם להכיר את האטרקציות והטכנולוגיות שיהפכו את האירוע שלכם להרבה יותר מהנה, חווייתי, ובאופן כללי, למאורע שכולם יזכרו גם בעוד כמה שנים.

אז בואו נתחיל עם תאי צילום לחתונות. מה הם יספקו לנו וכיצד יתרמו לאירוע? הנה:

 

גימיקים ואטרקציות לאירועים שחובה להכיר

כשמדברים על צילום לאירועים וחתונות, יחד עם זה חובה להזכיר תאי צילום לאירועים! תאי צילום לחתונות הם אותו גימיק משנות ה,90, שכולנו זוכרים מתמונות הפספורט של פעם. יחד עם זאת, תאי צילום אלו עברו השתכללות טכנולוגית מגניבה לגמרי, מה שנותן את ה-TOUCH של 2020. תאי הצילום מחוברים און ליין, ככה שאתם בעצם יכולים להצטלם ולשתף את תמונות החתונה באופן מידי לחלוטין.

זאת ועוד, תאי הצילום גם מאפשרים לכם לאבזר את עצמכם ואת התמונות עצמן בכל מיני כובעים ולבוש ייחודי, שרשראות ותכשיטים ועוד. אז תאי צילום זו בהחלט אטרקציה לאירוע ששווה לקחת בחשבון. מעבר לכך, אנחנו מזמינים אתכם להכיר גם מגנטים לאירועים, משהו שגם בימינו חובה שיהיה בכל אירוע.

 

מגנטים לאירועים – עדיין רלוונטי?

הפקת מגנטים לאירועים זהו אמנם גימיק מעט קלאסי, שלא נגיד ישן, אבל הוא בהחלט רלוונטי גם בימינו הטכנולוגיים. בסופו של דבר, כולנו אוהבים מזכרות ואטרקציות מכל הסוגים, מה שמאפשר לכם לקחת אתכם זיכרון מתוק מהאירוע המודפס על ידי מגנטים, אבל בהחלט לא רק.

שימו לב, בימינו כבר ניתן להדפיס תמונות מהאירוע על בלוקים מעץ, על אבנים מעוצבות, על לוחות מעוצבים ועוד. בשורה התחתונה, כל עוד אתם מעוניינים לשדרג את האירוע וגם לקחת אתכם זיכרון בלתי נשכח ממנו, אתם תוכלו לעשות זאת בעזרת כל מיני סוגי טכנולוגיות אדירות שקיימות כיום. אגב, גם מכונות עשן ומכונות ערפל נחשבות כיום מאוד נפוצות, למרות שהן קיימות בשוק כבר שנים באמת רבות.

 

מכונות ערפל ועשן שמשפריצות רסיסי מים – מושלם לאירועי קיץ בחוץ

על הדרך, באותן מכונות עשן וערפל, לפעמים גם ניתן לשלב רסיסי מים אשר המכונות משפריצות יחד עם הערפל שהן מוציאות. שימו לב, כדאי מאוד לקחת את זה בחשבון באירועי-חוץ.

אם אתם מקיימים אירוע בחיק הטבע בקיץ, זו בהחלט אופציה מבורכת. מה שמוביל אותנו להמליץ לכם על מזגנים ניידים לאירועים בחוץ. צריכים מיזוג לאירועים נייד? מומלץ ביותר! אל תיתנו לאורחים שלכם להתבשל או לקפוא, ישנם מזגנים ניידים לאירועים שחובה להזמין לאירוע שלכם. בהצלחה!

 

מגנט