מזנון מותאם לטעינה אלחוטית – האם כבר קיים?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

כולנו רוצים בית במראה נקי, חף מכבלים מטרידים אשר יוצרים אווירה של עומס ובלגן. קיימות מגוון שיטות בהן נעשה כיום שימוש על מנת להגיע למראה המיוחל הזה, אך הגביע הקדוש של כל אותן שיטות, השיטה שכולן מייחלים שתגיע ותגאל אותנו מן הצורך להתעסק באותו סבך בלתי נלאה של כבלים, הוא ללא ספק הטעינה האלחוטית. המדריך הבא יסקור האם אפשר ומתי כדאי לשלב טעינה אלחוטית במזנון הביתי.

 

טעינה אלחוטית -מה חשוב לדעת

אי אז, במהלך 2017, החלו יצרניות הסלולר הגדולות לשלב במכשירי הדגל שלהם יכולות טעינה אלחוטיות. באופן טבעי, הדבר עורר גלי שמחה ועניין בקרב חובבי הז'אנר, ובאופן קצת פחות טבעי, גם בקרב חובבי עיצוב רבים אשר נאלצים להתמודד עם האתגרים הכרוכים בהסתרה אלגנטית של כל אותם כבלים שונים ומשונים.

בדומה למצב הקיים בעת טעינה רגילה באמצעות כבל, משטחי הטעינה לטעינה אלחוטית מבוססים על תקן אוניברסלי. יחד עם זאת יש סוגים שונים כאשר כל אחד מהם מספק כמות הספק (וואט) שונה וקצב טעינה שונה. כמו כן, חשוב לזכור כי בהשוואה לטעינה רגילה עם חיבור של המכשיר לכבל שמתחבר ישירות לחשמל, הטעינה האלחוטית הינה איטית יותר.

 

הטמעת משטחים לטעינה אלחוטית ברהיטים

כיום ניתן לרכוש ברשתות השיווק משטחי טעינה העומדים בפני עצמם כמו גם רהיטים אשר היצרן מראש בחר לשלב ולהטמיע בהם סוגים שונים של משטחי טעינה. לא פעם, רהיטים אלו אף ישלבו סוגים נוספי של מכשירים אשר יוטמעו בקרבם כדוגמת רמקולים. באמצעות רכישת רהיטים שכאלה ניתן לצמצם את כל אותם המפגעים, אשר פוגמים בעיצוב הבית אך הכרחיים לנו לשימוש יומיומי.

 

שילוב טעינה אלחוטית במזנון לטלוויזיה בסלון הבית

כאשר שוקלים לשלב משטח טעינה אלחוטית במזנון הטלוויזיה בסלון הביתי יש לשקול האם ההשקעה והמאמץ אכן תואמים את השימושיות. נכון להיום, משטחי ההטענה אשר קיימים בשוק מתאימים להטענה של פריטים קטנים בעיקר. פריטים קטנים אלו אשר כוללים אוזניות אלחוטיות וטלפונים סלולריים אינם פריטים אשר אנו נוהגים להניח על המזנון בסלון באופן טבעי ועל כן לא בטו שיש הצדקה לשלב משטח טעינה אלחוטי במזנון הטלוויזיה.

 

שילוב משטח טעינה אלחוטית במזנון בכניסה לבית

בניגוד למזנון הסלון הביתי, על מזנונים אשר מוצבים בכניסה לבית ומשמשים לאחסון מפתחות, מכתבים וכדומה, אנשים לרוב אכן יניחו טלפונים ואוזניות אלחוטיות ושילוב משטח טעינה במזנון כזה אכן יכול להיות שימושי ביותר. לצורך העניין, מומלץ לפנות לחברה המתמחה בבניית מזנונים איכותיים בהתאמה אישית שכן לרוב לא מדובר במוצר מדף.

בין אם אתם מעוניינים במזנונים לסלון או לחלל הכניסה, עם משטח טעינה או ללא משטח טעינה, מומלץ מאוד להיכנס לאתר הבית של עידה בכתובת https://store.ida-home.co.il/66-מזנונים ולהתרשם ממגוון רחב של מזנונים באיכות מעולה ובהתאמה אישית.

מזנון מותאם לטעינה אלחוטית - האם כבר קיים