ממשיכים לבלות גם בחורף: 6 בילויים מהנים לחורף הקרוב

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

לא מעטים הם האנשים שלא אוהבים (בלשון המעטה) את עונת החורף. אבל חבל לחיות מתוך תחושת הישרדות. החורף יכול להיות קר, חורפי ורטוב, והוא גם יכול להנות חמים, מכרבל ומלא אווירה. גם בחורף אפשר לצאת לבלות. אם לא יוצאים בחורף לים, זה לא אומר שאין מקומות בילוי המתאימים לחורף. כאן ריכזנו עבורכם את מקומות הבילוי אליהם תוכלו ללכת גם כשקר ויורד בחוץ גשם.

בית קולנוע

אין כמו סרט טוב כדי להנות, לצחוק ולהתרגש עד דמעות. אתם יכולים לברר על הופעות קרובות ופשוט לשריין לעצמכם מקום. זה יכול להיות מופע זמר של זמר אהוד, מחזה דרמתי או אפילו קומדיה נחמדת. בילוי משותף עם פופקורן ואולי אפילו תירס חם, הופכים את האווירה למחשמלת ומהנה. נסו ותיווכחו.

 

פארק אוטופיה

פארק אוטופיה הממוקם בחן השרון, מציע סיורים מודרכים בהם תוכלו לראות מקרוב אחר יער גשם, מפלי מים, מחזור מים מבוכי צמחים ואפילו בעלי חיים. המקום מקורה והפעילות מותאמת לכל מזג אוויר. הסיור מתאים גם למשפחות עם ילדים שרוצים ליהנות מחווית בילוי משפחתי גם כשהגשם דופק בעוז…

 

חדרי בריחה

בכל עיר בישראל ממוקמים חדרי בריחה מוצלחים יותר ופחות. אם אתם מחפשים בילוי למבוגרים, חדר בריחה הוא בילוי נעים ומאחד. הפעילות בחדרי בריחה היא מוגבלת במספר המשתתפים. לכן, אם אתם מחפשים בילוי למספר רב של אנשים, תצטרכו לחפש בילוי אחר. מיותר לציין שחדר בריחה מתאים לבילוי של זוגות, חברים ובני נוער.

 

חמת גדר ליד טבריה

מי מאיתנו לא מכיר את מעיינות המרפא החמים הנמצאים בחמת גדר. המעיינות חמים וגם כשקר וגשום ניתן להנות מחוויית רחצה נעימה ומפנקת. יציאה לחמת גדר היא בהחלט בילוי משותף ואתם יכולים לבלות שם מבלי לרצות לעזוב…

 

 מוזיאון השעווה

במתחם ארנה בהרצליה, לאחר 3 שנים של פיתוח, השנה נפתח מוזיאון השעווה ובו תוכלו להצטלם לצד דמויות של מפורסמים מהתקשורת הישראלית הנבחרת.  המקום עובר כל הזמן שדרוגים והוא בהחלט מתאים לבילוי בימי חורף קרים כשהגשם בחוף לא מרפה. בעקבות השינויים שהמקום חווה, חשוב לוודא פתיחה מראש.

 

אחלקרח

מי מאיתנו לא התנסה בהחלקה על קרח? ישנם מתחמים ייעודיים להחלקה על קרח בחורף. תוכלו להגיע לשם ופשוט להחליק ולהנות. המקומות ממוזגים וכמובן שצריך להגיע עם מעילים, עטופים כנדרש.

 

לסיכום

אם הגיע החורף, זה לא אומר שאי אפשר להנות ואין סיבה להתנזר מבילויים מהנים. גם אתם יכולים להנות ולבלות, לחזק את הקשרים האישיים עם הקרובים לכם ולצאת לבילוי משותף במקומות מתאימים למזג האוויר החורפי כפי שסיכמנו כאן. בגדול, כל מקום מקורה יכול להתאים, אבל לא רק,, יש גם טיולי ג'יפים לדוגמא בהם חלק מהחוויה היא הבוץ שבדרך…

הופעה