מנעולנים והטכנולוגיות החדשות של המנעולים

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

כיום המנעולים שונים בתכלית מן המנעולים בעבר. בעבר היה נהוג שלכל בית יש מנעול המורכב מצילינדר.

כיום, בעקבות הקידמה והטכנולוגיה, נכנסו מנעולים חדשים לשוק, שלא כל מנעולן יודע לעבוד איתם, זאת משום שדורשים עבודה הקשורה לקידוד וטכנולוגיה.

אנחנו פה כדי להסביר לכם על המנעולים הללו ועל המנעולנים שיודעים לטפל בהם.

 

מנעול עם סדרת קוד

לאחרונה, בתים רבים החליפו את המנעול, למנעול בו האדם צריך להכניס את קוד הבית, וזו נפתחת. המנעול לא דורש מפתח כלל. משפחות רבות מעדיפות דרך זו לאור איבוד המפתח החוזר והנשנה של ילדיהם שמחייב אותם להחליף את מנעול הבית חדשות לבקרים. המנעול שנפתח דרך קוד, לא דורש דבר מפותח הדלת מלבד הקשת סדרת המספרים. בנוסף, הוא מאד עמיד בפני פריצות.

הבעייתיות שנוצרה היא שלא כל המנעולנים שבעבר ידעו לפתוח כל צילינדר, יודעים לפרוץ את הדלת כשנתקעת ולתקן את המנגנון. יש צורך במנעולן שיודע לעשות זאת ועבר הסמכה לשם כך. דוגמה למנעולן מקצועי ואמין הוא ויטלי מנעולן באשקלון, שיודע ומוסמך לבצע עבודה זו.

 

מנעול טביעת אצבע

הטכנולוגיה החדישה ביותר בעולם המנעולים היא טכנולוגיית טביעת האצבע. הטכנולוגיה מאפשרת אך ורק למי שבעל טביעת האצבע להיכנס לבית. כך, שהבית הופך להיות קשה מאד לפריצה. בנוסף, תוכלו להכניס למאגר מי שרק תרצו – ילדים, הורים, סבא וסבתא, בייביסיטר ועוד.

היתרון של טכנולוגיה זו זהה לטכנולוגיה שהוצגה – לא ניתן לאבד מפתח ותמיד יהיה אפשר להיכנס לבית בקלות. כך, שלא תצטרכו להשאיר מפתח אצל אף שכן, ולבוא לפתוח את הבית כשהילדים או בן/בת הזוג מאבדים את המפתח.

טכנולוגיה זו אפילו יותר מורכבת מהטכנולוגיה שהוצגה (קוד המספרים), וכשנתקע המנגנון, החשיבות של מנעולן שיודע את עבודת הטכנולוגיה חשובה אף יותר. במקרה זה תצטרכו לבחור במנעולן שעבר הסמכה וידע איך לפתור את הבעיה. כשלומדים מנעולנות כיום, התמודדות עם הטכנולוגיה היא אחד הדברים שיודעים. תוכלו להתקשר: vitali-locks.co.il.

 

מה החסרונות של טכנולוגיה

החיסרון הגדול של הטכנולוגיה היא שאנחנו לא יודעים לאן היא מתפתחת. כך, שייתכן שבעתיד דווקא יהיה קל יותר לפרוץ דלת של טביעת אצבע או של קוד מאשר דלת הצילינדר הסטנדרטית. אולם, אין זה אומר שלא כדאי להשתמש במנגנונים אלו עכשיו. כל שזה אומר זה שצריך להיות עם היד על הדופק ולהחליף  במידה ומתעוררת בעיה.

חיסרון נוסף הוא המחיר. מנעולים טכנולוגים יקרים יותר מהמנעול הקלאסי. לכן, לא כל אחד ירצה להשקיע בהם ולדעת אנשים מסוימים זה לא משתלם. כמובן שזה אינדיבידואלי, וככל שבחרתם להתקין מנעול טכנולוגי לאור היתרונות הרבים שלו, זה יהיה משתלם בעבורכם. עליכם להתקין את המנעול שלדעתכם הכי מתאים לביתכם ולסגנון החיים שלכם, וכמובן איתו תרגישו הכי בטוחים.

פריצת דלת