5 תוכנות מסרים מיידים פופולרית לסמארטפון

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

הראשונה – ווטאסאפ

שהיום שהכל מתנהל דרך הנייד שלנו, וזה כבר מזמן לא רק שיחות, זה גלישה באינטרנט, ואפילו לא מעט אפליקציות של לימודים, משחקים ועוד המון אפשרויות, גם החיים החברתיים של רבים מאיתנו הפכו להיות כאלו שמתנהלים באמצעות המכשיר הסלולרי ובראשם אפליקציות המסרים.

ושאומרים אפליקציות מסרים, אומרים באותה נשימה את אפליקציית ווטסאפ האפליקציה המובילה היום את תחום המסרים המיידים, אבל למרות שמדובר על אפליקציה מעולה, אפשר לא רק להעביר בה מסרים, אלא להקליט קטעי קול, לשלוח קבצים, להעביר תמונות ועוד.

בנוסף למסרים המיידים יש אפשרות לבצע שיחות וידאו ועוד המון אפשרויות שבתקופה האחרונה האפליקציה המובילה של ווטאסאפ הפכה להיות גם פלטפורמה עסקית, ניתן למכור מוצרים דרך האפליקציה, לנהל צ'אטים עם משתתפים מרובים, והכל באפליקציה אחת.

אבל ווטסאפ לא לבד, ההצלחה המסחררת שלה הביאה אחריה עוד כמה אפליקציות למסרים מיידים, והחלטנו הפעם להביא לכם עוד כמה כאלו.

 

טלגרם

אפליקציית טלגרם עובדת על אותו עיקרון בדיוק כמו ווטאסאפ, רק שהפעם היא מביאה לנו כמה שדרוגים מיוחדים, בקבוצות של טלגרם אפשר להכניס יותר משתמשים, אין פיקוח ומעקב צמוד על האפליקציה כמו למשל מעקב אחרי המיקום, מה שווטסאפ מאפשרת שיתוף של מיקום.

 

פייסבוק מסנג'ר

אפליקציית המסרים של ענקית הרשת החברתית והיא לא אחרת מאשר פייסבוק, בשונה מאפליקציות המסרים האחרות, בפייסבוק מסנג'ר ניתן לשלוח הודעות רק למי שחבר איתכם בפייסבוק, כלומר לא תוכלו לשלוח הודעה לאנשי קשר, יחד עם צ'אט מרובה משתתפים גם הוא מוגבל.

 

הודעות SMS

מדובר אולי בשיטה קצת ישנה ולא בדיוק באפליקציה שעובדת על אותו ערון כמו אפליקציות המסרים, אבל בהחלט היא זאת שעשתה את כל הדרך עוד לפני כל אותן אפליקציות שקמו.שליחת הודעות SMS ניתנת היום בכל מכשיר, גם מכשירים יותר ישנים ולא מה שנחשב לסמארטפון, אז אם יש לכם מכשיר מעט מיושן, גם אתם יכולים להנות משליחת מסרים בקלות כחלק ממערכת ההפעלה של כל מכשיר סלולרי.

 

אפליקציית Duo

אפליקציית המסרים של גוגל, למרות שכולנו אוהבים מאוד את כל מה שיוצא מבית היוצר של ענקית האינטרנט הלא היא גוגל, הפעם הענקית הזאת הצליחה לאכזב מעט, מדובר על אפליקציה שראתה אור אי שם באמצע שנת 2016 ומאז לא הצליחה לתפוס כמו כל אפליקציות המסרים האחרות.

מה שכן מיוחד באפליקציה הזאת הוא עניין שיחות הוידאו שגוגל הצליחו לחזות שיהיו מאוד פופולריות, אבל האפליקציות המתחרות פשוט הוסיפו את האפשרות לוידאו וככה אפליקציית Duo  דעכה לה אי שם והחלפה בידי אפליקציות יותר מתקדמות.

 

לסיכום :

יש לא מעט אפליקציות, וזאת רק רשימה חלקית וקטנה, אבל בהחלט אלו האפליקציות שכדאי לכם להכיר, רגע אחד לפני שעוזבים לא נשכח את האפליקציה שעובדים איתה כמעט בכל מקום במיוחד בימים האלו של משבר נגיף הקורונה והיא לא אחרת מאשר ZOOM רק שהפעם מדובר על שיחות וידאו מרובות משתתפים.

מכשיר סלולר