מערכת מולטימדיה Toyota Touch – היא באמת כל כך מוצלחת?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

בעידן מתקדם טכנולוגית כל כך, כבר כמעט כולנו נהנים מכל מיני מערכות מולטימדיה שונות ברכבים שלנו, לרבות ברכבי טויוטה החדשים, שמגיעים עם מערכת הנקראת TOYOTA TOUCH.

 

אז האם מערכת המולטימדיה הזו באמת כל כך מוצלחת?

שוקלים להתקין מערכת מולטימדיה ברכבכם? אולי מערכות מולטימדיה בגב המושבים הקדמיים ובעבור הילדים? בין אם כך או כך, אתם כנראה החלטתם להתקדם למאה ה-21, בה כולנו כבר נהנים ממערכות מולטימדיה איכותיות ברכבינו. וחברת טויוטה לא נשארת מאחור, היא מציידת את רכביה השונים והחדשים במערכת ה-TOUCH שלה, שנחשבת באופן עקרוני די מוצלחת, אבל מציגה מספר קשיים במקביל. בואו נדבר על זה קצת יותר לעומק ונבין, מה כדאי לדעת לגבי מערכת המולטימדיה של טויוטה, שנקראת TOYOTA TOUCH?

 

מה הדעה הרווחת לגבי מערכת המולטימדיה של טויוטה TOUCH?

קודם כל והכי חשוב, כדאי לדעת שמערכת המולטימדיה של טויוטה TOUCH תומכת בשפות שונות, לרבות השפה הרוסית והשפה האנגלית, תומכת בצרפתית, ספרדית ובעוד מספר שפות אחרות. כבר עכשיו כדאי לדעת, באתר של קפיטל מוטורס תוכלו למצוא דגמי מכוניות המגיעות עם אותה מערכת מולטימדיה טויוטה טאץ'. מעבר לכך, תוכלו למצוא באתר של קפיטל מוטורס צי שלם של מכוניות עם אבזור מסוגים שונים, כולל ברמות הגימור הגבוהות ביותר. אם אתם מחפשים אחר עסקת ליסינג פרטי בתנאי מימון, זה המקום להגיע אליו.

יחד עם זאת, מערכת המולטימדיה של TOYOTA TOUCH אינה תומכת בעברית, ככה שזהו פרט שאתם צריכים לקחת בחשבון. אם אתם מעוניינים שהמערכת תבע סנכרון עם אנשי הקשר שלכם בנייד בצורה מוצלחת, אתם צריכים לוודא כי אנשי הקשר בנייד שמורים באחת מהשפות הנתמכות במערכת.

 

מדוע יהיה חשוב לשמור את אנשי הקשר בשפה שנתמכת במערכת?

במילים אחרות, אם אנשי הקשר שלכם יהיו שמורים בנייד בשפה העברית, ייתכן שאתם תראו סימנים ואותיות במקום שמות מדויקים ומלאים. כך יוצא, למשל, שאותיות יכולות להיהפך לכוכביות, מה שיוצר בלבול אצל הנהג שמעוניין לחייג לאיש קשר.

אנשי הקשר שמורים בנייד באנגלית, צרפתית, ספרדית וכל שפה אחרת אשר נתמכת על ידי המערכת? אתם תקבלו נתונים מדויקים וללא ג'יבריש. לידיעתכם, מערכת המולטימדיה של TOYOTA TOUCH אינה תומכת ואינה נתמכת בכל המכשירים הסלולאריים.

 

אז מערכת המולטימדיה של TOYOTA TOUCH לא תומכת בכל הניידים?

בעוד שישנם דגמים מסוימים אשר נתמכים על ידי מערכת המולטימדיה הזו, דגמים אחרים של ניידים לא יעבדו כלל בסנכרון עם המערכת. לידיעתכם, נכון לשנת 2020, מתקיימים מגעים אל מול חברת טויוטה בכדי לייצר ממשקים יעילים ומדויקים בעברית.

נכון לכתיבת שורות אלו, עדיין לא קיימת מערכת TOUCH מבית טויוטה, שעובדת בסנכרון מלא ומוצלח עם מכשירים ניידים בעברית. כמובן, בדומה למערכות מולטימדיה אחרות, גם הטויוטה TOUCH מגדיעה עם בקרת מולטימדיה על מצב הדלק, על חניה, מזג האוויר ועוד.

 

טכנולוגיה אמינה כמו שאנחנו מכירים מחברת טויוטה

אתם מוזמנים להנות מטכנולוגיה אמינה, כמו שאנחנו מכירים מחברת טויוטה, אבל במקביל לכך יהיה עליכם לקחת בחשבון את ההגבלות בשפה העברית. אתם יכולים לטעון אפילו פוד-קאסט באינטרנט, ככה שאף נהיגה ונסיעה לא יהיו משעממות.

מבחינת פונקציות מעולות ונוספות במערכת הזו, אתם מוזמנים גם להנות מהאופציה של "סימון מהמורות ובורות". בכל פעם שהרכב ייכנס לבור או יפגע במהמורה בכביש, אותו מיקום יישמר במערכת ויתריע אתכם פעם הבאה מראש. אגב, ככה גם רלוונטי לגבי מצלמות מהירות – הן נשמרות בזיכרון ופעם הבאה אתם תקבלו התרעה כשאתם מתקרבים אליהן.

 

אופציות נוספות במערכת המולטימדיה של טויוטה טאץ'

מבחינת בקרת חניה, יש כאן איזשהו טריק ממש מעניין. אם אתם מחנים את הרכב במגרש מאוד גדול ואתם לא מוצאים את רכבכם, אתם יכולים לקבל ממערכת ה-TOUCH הודעה לטלפון שלכם, שתכלול את המיקום הספציפי של הרכב.

באופן כללי, המערכת הזו מוצלחת למדי, אבל אנחנו עדיין מחכים לעדכון שפה בעברית, שאנחנו מקווים שיגיע כבר בעתיד הקרוב. כדאי לדעת, בימינו כבר נערכים מגעים רבים אל מול חברת טויוטה ולמען ייצור של מערכות אלו בעברית, עד אז, סעו בדרכים בטוחות! נשתמע כשתהיה גרסה בעברית.

 

נהג זהיר