מצעד הסמארטפונים הטובים ביותר לשנת 2020

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

אם אתם שוקלים לרכוש טלפון חכם חדש אתם ודאי שואלים את עצמכם: מה הוא הסמארטפון הטוב ביותר של 2020? אנו נמצאים במחצית הראשונה של 2020 וכבר הושק מספר רב של דגמי הטלפונים חכמים חדשים ומתקדמים. אך כיצד בוחרים טלפון חכם מדגם שיהיה מושלם ויתן מענה מדויק עבור הצרכים האישיים שלכם? אל דאגה – ריכזנו כאן עבורכם המלצות מהימנות על הטלפונים הניידים הטובים ביותר בשוק הטלפונים החכמים (נכון לשנת 2020), אשר זמינים כעת ב- Android ו- iOS. בסקירה שלנו תוכלו למצוא התיחסות לאיכותם של דגמי הטלפונים הניידים החדשים על פי מגוון של פרמטרים מובילים, ביניהם: הסמארטפון המומלץ ביותר מבחינת מצלמה ועריכת תמונות מתקדמת, הטלפון החכם שמגיע עם חיי הסוללה הארוכים ביותר, והטלפונים הניידים עם התמיכה הכי טובה עבור משחקים, כמו שגיימרים אמיתיים אוהבים. אז אם אתם מעונינים לשדרג את הסמארטפון שלכם, רשימת האפשרויות המומלצות ביותר ב – 2020  היא נקודת ההתחלה האידיאלית עבורכם. במדריך זה תוכלו כאמור למצוא את כל מה שצריך לדעת לגבי המפרט הטכני של הדגמים הכי חכמים בשוק הטלפונים החכמים, כולל התיחסות ליתרונות היחודיים לכל דגם ודגם. רוצים לדעת מה הוא הסמארטפון עם המסך הגדול ביותר בנמצא או לאיזה דגם של טלפון חכם יש את המצלמה הכי טובה? המשיכו לקרוא את הכתבה.

 

 

המדריך המקוצר לממהרים – הטלפונים החכמים הכי מומלצים ב – 2020 לפי קטגוריה

בחירה של טלפון חכם היא משימה מורכבת שמצריכה מכם לקחת בחשבון קריטריונים רבים אשר נוגעים לצרכים היום יומיים שלכם בשימוש בסמארטפון, התכונות שחשובות לכם בטלפון נייד, מערכת ההפעלה שאתם מעדיפים, תדירות השימוש וסוג האפליקציות שאתם מתקינים, אופי השימוש (עסקי, פרטי, או מקצועי) ולא פחות חשוב – גם התקציב שעומד לרשותכם. התהליך של השוואה בין טלפונים חכמים על מגוון הפיצ'רים שכל דגם מציע, אורך זמן ודורש מהצרכן, כלומר מכם, להשקיע במחקר שוק מעמיק כדי להגיע למכשיר שיתן את המענה הראוי ביותר לצרכים ולציפיות שלכם מטלפון נייד ויצדיק את העלות הלא נמוכה בכלל. אולם לטובת אלו מכם שכבר יודעים פחות או יותר מה התקציב שעומד לרשותם ואילו דברים חשובים להם במכשיר החכם, ריכזנו כאן רשימה שנותנת לכם בזריזות את השורה התחתונה.
להלן רשימה של חמשת הסמארט פונים הכי מומלצים נכון לשנת 2020 לפי קטגוריית שימוש:

  1. הטלפון החכם עם המצלמה הטובה ביותר: אייפון 11 פרו – iPhone 11 Pro
  2. מכשיר האנדרואיד הטוב ביותר: סמסונג גלקסי S20 / S20 פלוס –Samsung Galaxy S20 / S20 Plus
  3. הסמארטפון עם המסך הכי טוב: וואן פלוס 8 פרו – OnePlus 8 Pro
  4. המכשיר החכם עם הטעינה הכי מהירה: אופו פיינד X2 פרו – Oppo Find X2 Pro
  5. מכשיר האייפון הטוב ביותר: אייפון 11 – iPhone 11

 

 

סקירה של אייפון 11 פרו (iPhone 11 Pro) – הטלפון החכם עם המצלמה הטובה ביותר

מכשיר ה iPhone 11 Pro מציע למשתמשי הסמארטפונים את איכות התמונה הטובה ביותר מתוך מגוון המוצרים של חברת Apple.

אייפון פרו 11

 

 

היתרונות של מכשיר האייפון 11 פרו

  • תצוגה יפה ומוארת במיוחד
  • אחת ממערכות המצלמות הטובות ביותר שראינו בסמארטפונים
  • כולל מטען מהיר בערכה

 

החסרונות של מכשיר האייפון 11 פרו

  • העיצוב לא השתנה הרבה לעומת הדגמים הקודמים והמגרעת בחזית (הנוץ') עדיין מבאסת
  • 64 ג'יגה בייט הוא עדיין שטח האחסון הבסיסי
  • מכשיר האייפון 11 הרגיל (לא פרו) הוא עדיין בחירה טובה יותר עבור רוב האנשים

ה iPhone 11 Pro הוא הגרסה הנוצצת והמפונפנת יותר של iPhone 11  והוא גם עולה הרבה יותר מאייפון 11. דגם הפרו יושב כיום בראש קו מוצרי הסמארטפון של אפל, יחד עם אחיו הגדול יותר – האייפון 11 פרו מקסiPhone 11 Pro Max) ) . תמורת המזומנים הנוספים שתשלמו על דגם הפרו של אייפון 11, תקבלו תצוגת Super Retina XDR , מערך מצלמות משולש בחלק האחורי של המכשיר, וחומרה מחומרים יוקרתיים יותר. אז האם זה מספיק כדי להצדיק את תג המחיר המופקע של מוצרי הפרו?

לשאלתכם, אפל כן דאגה לשפר משמעותית את יכולות הצילום של המצלמה בדגם האייפון 11 פרו, ומדובר במכשיר חכם שיכול בהחלט לזכות בתואר המכובד של הסמארטפון בעל המצלמה הטובה ביותר בשוק הניידים. ה iPhone 11 Pro מגיע עם שלוש מצלמות שונות של 12 מגה פיקסל, והוא האייפון הראשון שמכיל עדשה רחבה במיוחד  של 13 מ"מ. המשתמש מקבל גם עדשה סטנדרטית של26  מ"מ, ועדשת טלפוטו של 52 מ"מ עם מפתח צמצם f / 2.0 משופר.

הקלטת הוידיאו, האודיו ותצוגת ה XDR הבהירה והחדה כולם אדירים, ובנוסף על כך ה – iPhone 11 Proהוא מכשיר חזק ביותר אשר מצטיין גם ביכולות עיבוד מטורפות ועובד כמו חיה רעה מבחינת ביצועי המערכת שלו. לאייפון 11 פרו יש מעבד A13 Bionic חדש שממקם אותו גבוה מאוד ברשימת הסמארטפונים המהירים ביותר שקיימים נכון להיום בשוק הטלפונים החכמים.
זהו גם מכשיר האייפון הראשון בגודל 5.8 אינץ' שאינו זולל את הסוללה ויכול להחזיק מעמד למשך יום שלם גם ללא טעינה שוטפת.

בין החסרונות של אייפון 11 פרו, אפשר למנות את שטח האחסון הזעום שהוא מציע, את קצב רענון התצוגה שהוא טעון שיפור, ואת ההתנגדות הבלתי סבירה של אפל לאפשר תמיכה מלאה בחיבור USB-C. בעינינו, מתבקש לאפשר למשתמשים של מוצרי אפל השונים שאינם זולים ממילא, לטעון גם את מכשיר המק בוק (MacBook) שברשותם, גם את האייפד פרו (iPad Pro) וגם את מכשיר האייפון 11 פרו בעזרת מטען יחיד אוניברסלי במקום לרכוש מטען נפרד עבור כל מכשיר ומכשיר. אבל אולי זה רק אנחנו…

מכשיר ה – iPhone 11 Pro מציע שיפורים רבים ביחס לדגם הקודם, אך עדיין ישנם תחומים שאפל הייתה יכולה לשאוף להתקדם בהם יותר, ובמיוחד מכיוון שהחליטה כעת לתייג את הטלפונים הללו כמכשירים לשימוש מקצועי, היינו, ברמת פרו. היה נחמד, למשל, אם אפל היתה טורחת להוסיף לאייפון 11 פרו יכולות מתקדמות יותר כמו חיישן טביעות אצבע שמאפשר זיהוי של המשתמש באמצעות מסך המגע, ואולי גם תמיכה עבור הפיצ'ר של טעינה אלחוטית שדובר בו כה רבות, שיכלה להיות מאוד שימושית בהקשר של הטענת האזניות האלחוטיות של האייפון (AirPods).

 

סקירה של סמסונג גלקסי S – 20 / S – 20 פלוס (Samsung Galaxy S20 / S20 Plus) – מכשירי האנדרואיד הטובים ביותר בשוק כיום

סמסונג גלקסי S20 ו – S20 הם מכשירי האנדרואיד הטובים ביותר שקיימים בשוק כרגע.

Samsung Galaxy 20

 

היתרונות של מכשירי הסמסונג גלקסי S20 / S20  פרו

  • עיצוב יפה
  • מסך נהדר
  • ביצועים חזקים
  • סוללה עמידה

 

החסרונות של מכשירי הסמסונג גלקסי S20 / S20 פרו

  • ממשק משתמש (UI) מכוער
  • הקלטת וידאו באיכות של 8K היא מיותרת

סמסונג גלקסי S20 ו – S20 הם כפי שציינו, מכשירי האנדרואיד הטובים ביותר שתוכלו לקנות כרגע.
שניהם קטנים יותר מה – Ultra, מה שמקל על המשתמש להתמודד איתם, ועם זאת עדיין יש להם מסכים גדולים עם תצוגה ססגונית והם מתהדרים בקצב רענון תמונה מדהים לצד חדות מעוררת קנאה.

בנוסף לכל אלו, המצלמות של מכשירי הסמסונג גלקסי S20 ו – S20 פרו הן גם חדות ומצטיינות בלכידת תמונות מפורטת ומדויקת, והן אינן סובלות מן הבעיות בעיבוד התמונה שאפיינו את הדגמים הקודמים של מכשירים חכמים מבית סמסונג.

הביצועים של הדגמים הללו הם ברמה גבוהה מאוד, ומכשירים אלו השכילו להתמודד בהצלחה גדולה כמעט עם כל משימה שהטלנו עליהם, למעט הנסיון לצלם סרטון וידאו באיכות של 8k אשר הצליח להכביד על הביצועים של המכשירים הללו.

חיי הסוללה בדגמי סמסונג גלקסי S20 ו – S20 פרו הצליחו להרשים אותנו לטובה, ונראה כי המכשירים האלו יכולים בכיף להחזיק מעמד ללא צורך בטעינה למשך שימוש של יום שלם. אלא אם כן, אתם בוחרים בקצב הרענון הגבוה של 120 הרץ עבור המסך שלכם, מה שמעמיס מאוד על הסוללה. במקרה זה, אפילו שימוש בינוני במכשיר כנראה יצריך מכם טעינה של הסוללה לפני סוף היום.

אחד הדברים הבודדים שלא חיבבנו במיוחד בדגמים החדשים הללו מבית סמסונג, היה ממשק המשתמש השונה שהוטמע במערכת ההפעלה של סמסונג, שנראה שונה למדי מהממשק המוכר של מכשירי אנדרואיד ועשוי לדרוש מן המשתמש סבלנות ותהליך של למידה על מנת שיוכל להתרגל אל השימוש בו.

 

 

סקירה של וואן פלוס 8 פרו (OnePlus 8 Pro) – הסמארטפון עם המסך הכי טוב בשוק

וואן פלוס 8 פרו הוא המכשיר הראשון מסדרת המכשירים החכמים של One Plus שמפתיע ממש לטובה.

OnePlus

 

היתרונות של מכשיר הוואן פלוס 8 פרו

  • תצוגה מדהימה של 120 הרץ
  • מצלמה משופרת עם עדשה רחבה במיוחד
  • מערכת הפעלה נקיה
  • טעינה מהירה מאוד עם אפשרות של טעינה אלחוטית

 

החסרונות של מכשיר הוואן פלוס 8 פרו

  • זה טלפון גדול מאוד

בזכות, OnePlus 8 Pro  מכשירי הוואן פלאס מקבלים סוף סוף מקום של כבוד בפניתאון הסמרטפונים הראויים לסקירה בשנת 2020. לראשונה, מדובר בדגם שלא מצריך מן המשתמש להתפשר על איכות ופיצ'רים. במכשיר הוואן פלוס 8 פרו, קיימת תמיכה בטעינה אלחוטית (Qi Charging) לצד הגנה מפני מים בדירוג IP68 . השדרוגים הללו בהחלט הופכים את רכישת המכשיר הזה לעסקה משתלמת למדי. כן, הוא אכן יקר יותר מדגמי הטלפונים החכמים הקודמים של OnePlus, אבל הוואן פלוס 8 פרו עדיין מהווה אלטרנטיבה זולה בהרבה למכשירי סמארטפון ברמה דומה מחברות מתחרות, כמו Samsung ו –  Oppo.

כוכב ההצגה כאן הוא תצוגת OLED בגודל 6.78 אינץ', עם קצב רענון של 120 הרץ ורזולוצייתQHD  +.  התצוגה של המסך הזה סופר חלקה, ססגונית ומוארת וחדה בצורה יוצאת דופן.
עם זאת, אם אתם רוצים להפיק את המרב מסוללת ה- mAh 4510 של המכשיר, סביר להניח שתעדיפו להסתפק ברזולוציה ברמת FHD+ .

כמו כל הטלפונים של OnePlus מכשיר ה – 8 Pro בא מצויד בכל החידושים הטכנולוגיים הכי עדכניים בתוכו. יש לו מעבד Snapdragon 865 שמציע תמיכה ברשת דור 5 (5G) עם זיכרון RAM של 8 או 12 ג'יגה בייט. ארבע מצלמות יושבות בחלקו האחורי של המכשיר, כולל עדשה רחבה במיוחד של 48 מגה פיקסל וחיישן צבע (שהוא קצת פחות מרשים), ואילו גרסת ה- 16 מגה פיקסל יושבת מלפנים. הפעם אין שום מצלמת פופ אפ שנשלפת באופן מכני, ומצלמת הסלפי למעשה ממוקמת בצידו של המסך.

המכשיר מציע יכולת של טעינה מהירה שמאפשרת לכם לטעון את הסוללה עד כ – 50% בתוך 30 דקות בערך, ויש גם אפשרות לטעינה אלחוטית מזורזת, שהיא מהירה באותה המידה אם אתם משתמשים בתחנת טעינה אלחוטית מקורית של וואן פלוס.

הביקורת הגדולה ביותר שלנו על מכשיר זה, היא על היותו מגושם ולא נוח לאחיזה. ניתן, עם זאת, לפתור את הבעיה באופן חלקי על ידי שימוש בכיסוי לסמארטפון.

עם מחיר נמוך משמעותית מזה שמציעים טלפונים מתחרים והיצע מרשים של הפיצ'רים הכי חדשניים בשוק הסמארטפונים, OnePlus 8 Pro בהחלט ראוי למקומו המכובד ברשימה זו, כאחד הטלפונים הטובים ביותר שניתן למצוא נכון להיום בשוק הטלפונים החכמים.

 

 

סקירה של אופו פיינד 2X פרו (Oppo Find X2 Pro) – המכשיר החכם עם הטעינה הכי מהירה

מכשיר הטלפון החכם של Oppo Find X2 Pro נותן פייט רציני למכשירי האנדרואיד מבית סמסונג.

Oppo

היתרונות של מכשיר אופו פיינד 2X פרו

  • המון שטח אחסון
  • מסך חד וססגוני
  • טעינה מהירה מאוד
  • 5G

 

החסרונות של מכשיר אופו פיינד 2X פרו

  • יקר
  • המכשיר תומך רק בסים בודד

 

מכשיר ה – Oppo Find X2 Pro מתחרה על תואר מכשיר האנדרואיד הטוב ביותר בשוק, מול הטלפונים החכמים מסדרת Samsung Galaxy S20. האופו פיינד 2X פרו הוא מכשיר יפהפה ועתיר טכנולוגיה מתקדמת.

מעבד ה Snapdragon 865 הופך את המכשיר למהיר להדהים, ואילו מסך ה –  OLED עם רזולוציית ה – QHD  וקצב רענון תצוגה של 120 הרץ הוא פשוט חגיגה לעיניים. חיי הסוללה מצוינים גם כן והטעינה המהירה עד גיחוך של 65 וואט מפצה על היעדר התמיכה בטעינה אלחוטית. תמיכה ברשת דור חמש (5G) זמינה כאן גם כן.

מכשיר הטלפון החכם של אופו מדגם Find X2 Pro לוקח בהליכה גם את מכשירי הS20 Plus  וגם את ה- iPhone 11 Pro  בכל מה שקשור לזום. הוא גם מתעלה עליהם ברזולוציה, כאשר המצלמה הראשית של הטלפון כוללת את חיישן ה – IMX689 החדש של סוני בגודל מרשים של 1/1.4 אינץ' ועם עומק צבע של 12 ביט ופיקסלים בגודל של 1.12 מיקרון. מצלמת הפריסקופ MP13 מציעה זום היברידי של 10x  וזום דיגיטלי של 60x.

 

 

סקירה של אייפון 11 (iPhone 11) – מכשיר האייפון הטוב ביותר בשוק ב – 2020

מכשיר האייפון 11 מציע למשתמשים מצלמה מעולה, נמכר במחיר אטרקטיבי יחסית וחיי סוללה ארוכים. כל אלו הופכים את הטלפון החכם הזה לבחירה נבונה מאין כמוה למשתמשי אייפון אשר מעונינים להתחדש במכשיר מנצח.

אייפון 11

היתרונות של מכשיר ה – iPhone 11

  • מצלמה נהדרת
  • סוללה עמידה במיוחד שמחזיקה מעמד לאורך זמן
  • נמכר במגוון מרשים של צבעים
  • תמורה מצוינת להפליא למחיר עבור טלפון חכם מבית Apple

החסרונות של מכשיר ה – iPhone 11:

  • שיפור משמעותי יותר ברזולוציית המסך (לעומת דגמים קודמים) יכל לשדרג את חווית השימוש
  • מטען לטעינה מהירה עדיין אינו כלול בתוך הערכה

מכשיר האייפון 11 הוא היורש הטבעי של מכשיר ה iPhone XR הפופולרי עד גיחוך, והוא מדורג מתחת לאייפון 11 פרו וה iPhone 11 Pro Max היקרים יותר בליין הטלפונים החכמים הנוכחי של אפל.
האייפון 11 למעשה לקח את דגם ה-  iPhone הקודם, השאיר את העיצוב פחות או יותר ללא שינוי ומה שהשתנה הוא בעצם החלקים הפנימיים של המכשיר. לדוגמא, ישנן כעת שתי מצלמות בגב האייפון, ואותו מעבדA13  כמו בדגם הפרו. באופן סופר מפתיע, מכשיר ה iPhone 11 עולה פחות מהדגם היוצא ולכן מדובר בטעמנו במכשיר האייפון שמספק את התמורה הראויה ביותר למחיר מבין כל דגמי האייפון שהשיקה אפל עד היום.

אייפון 11 מציע את הגודל הטוב ביותר מבין כל מכשירים האייפון. יש בו יותר שטח מסך שאפשר לשחק איתו בהשוואה לדגם האייפון 11 פרו, ועם זאת – הטלפון לא מרגיש מגושם או כבד מדי. מבחינת חיי הסוללה, ה iPhone 11 הוא טלפון עם סוללה עמידה ביותר, אשר מצליחה להחזיק מעמד קצת יותר מהסוללה בדגם האייפון שקדם לו.

גם המצלמות האחוריות בדגם האייפון הזה הן מצוינות. אף שמכשיר האייפון 11 הרבה יותר זול מדגמי הפרו, למעשה דגם זה מתהדר בדיוק באותה מצלמה ראשית כפולה של 12 מגה פיקסל f/1.8 (רחבה), 12 מגה-פיקסל f/2.4 אולטרה רחבה לצד מצלמה קדמית של 12 מגה פיקסל f/2.2.
יש לאייפון 11 מייצב תמונה אופטי לכל חיישן אחורי, יכולת צילום ברזולוציית 4K, תמיכה בטכנולוגיית דיפ פיוז'ן.

הדבר היחיד שאתם מפספסים אם תבחרו באייפון 11 לעומת האייפון 11 פרו, הוא מצלמת הטלפוטו אבל אם תשוו בין התועלות של צילום בעדשה רחבה במיוחד על פני זום, ייתכן מאוד שתגיעו למסקנה שמדובר בחלופה מוצלחת, בהתחשב בעובדה שדי קשה לראות הבדלים כאשר משווים בין תמונות שצולמו במכשיר אייפון 11 לעומת סמארטפון של אייפון 11 פרו.

עם זאת, מסך ה Liquid Retina LCD בגודל 6.1 אינץ' אינו משתווה למסך של המתחרה במושגים של רזולוציה והיה נחמד לראות את הפאנל ברזולוציית ה – 1792 על 828 משודרג לגרסת p 1080.

כאמור, פחות התחברנו גם למטען ה – 5W שבא עם הערכה. העובדה שאפל לא כוללת בערכה של מכשירי האייפון 11 מטען מהיר היא בבירור אמצעי לקיצוץ בעלויות ונשארת בגדר היבט שלילי משמעותי בדירוג של הטלפון הזה. המטען הסטנדרטי אשר מגיע כחלק מן הערכה של מכשירי האייפון , תמיד הרגיש לנו איטי וזה מורגש עוד יותר כעת כאשר מכשירי ה iPhone 11 Pro מגיעים עם מטען 18W.

בסך הכל, אם אתם מעונינים באפשרות לשדרוג של אייפון ישן, הרי שעם מכשיר האייפון 11 תוכלו להבחין מיד במגוון השיפורים במצלמה, חיי הסוללה והעיצוב. אייפון 11 הוא בחירה מצוינת לטלפון חכם אשר בשאיפה, יתן לכם מענה יוצא מן הכלל מבחינת הביצועים שלו לפחות למשך השנים הקרובות.